Ds3 Alternator problem.

h5n1

Member
Ovako od kolege žena vozi ds3 1.6hdi Upalila se lampa baterije išli na neki livi servis reklo im da promine bateriju. Nakon promjene baterije ista stvar, sad taj isti meh. Kaze nispravan alternator. Tokic trazi 10000kn za novi alternator jer je startstop sistem. Mehanicar mu tvrdi da se nemože staviti alternator drugog proizvođača osim valea, meni osobno nema nikakvog smisla. Našao sam na autodoc.si nekakav DRI alternator koji je 3x jeftiniji istih specifikacija i kataloškog broja. Ima li ko kakav pametan savjet? Novi alt. Može li ovaj DRI i dali je mozda pametnije stavit obican alternator i iskljucit LEXIOM start stop. Imam lexiu al kasno se kolega sitija da san ja luđak koji voli i vozi citraće,🤣 tako da nisam uspio diagnostiku napravit a sad je auto kod mehaničara( onog istog s vrha posta😁)
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Meh. Kaze nispravan alternator. Tokic trazi 10000kn za novi alternator jer je startstop sistem.
Može li se iskljucit LEXIOM start stop.
Zbilja 10.000 kn u Tokića alternator? Nemrem belivit... Pa u ovlaštenom bi valjda došao jeftinije!
Za ovo drugo: nisam siguran da se S&S uopće može isključiti Diagboxom, no nisam to ni pokušavao pa će reći netko tko zna...
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
kakav je to alternator?
To je alternator u ovih Tokićevih franšizera. Ne znan šta Tokiću to triba. Ja prije ne bi ima dućan u svakom selu neg dava okolo ljudima table sa svojim brendom da mi preprodaju robu.

išli na neki livi servis reklo im da promine bateriju
Znaš dobro u koga bi ta ja posla za struju u autu u Ši. Ne moš falit u njega. :) I ti pojačani za start-stop se mogu reparirati

Baš sam gleda kako je u mene na DS4, a možda je slično i na DS3, najlakše se dođe do alternatora ako se skine branik i intercooler.
 

h5n1

Member
To je alternator u ovih Tokićevih franšizera. Ne znan šta Tokiću to triba. Ja prije ne bi ima dućan u svakom selu neg dava okolo ljudima table sa svojim brendom da mi preprodaju robu.


Znaš dobro u koga bi ta ja posla za struju u autu u Ši. Ne moš falit u njega. :) I ti pojačani za start-stop se mogu reparirati

Baš sam gleda kako je u mene na DS4, a možda je slično i na DS3, najlakše se dođe do alternatora ako se skine branik i intercooler.
Sta je najgore od svega ovaj meh. Je nosija alt. kod zj...ca. Kaze da se neda reparirat.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Sta je najgore od svega ovaj meh. Je nosija alt. kod zj...ca. Kaze da se neda reparirat.
Meni znatiželja ne bi dala mira, pa bi otiša do njega i pita zašto. :) Nekako ni virujen u tu priču, ali ajde... Baš san zato iša i pogledat na ds4 forumu u britaniji i isto ekipa ima problema s njim (Start-stop). Tamo su iznosi od 1000 funti i više. Ali tamo je rad skup. Tako da je ovih 10.000 kn samo za alterantor (bez ruku) pojačano ludilo. Ali uredno ljudi pišu da su ga dali na refurb po bitno manjim iznosima. Englez reparira, Hrvat mora kupit novi. Ili je nešto mutno ili nije alternator. ;) Samo kažen...
 
Na vrh