Pozdrav
opet ja
prije par dana sam imao upozorenje na ekranu da postoji mogucnost da se DPF Filter zapusi. Kao i uvjek - autoput 20-30min, visoki obrtaji i to je to.
Nazalost greska se poslije par dana (od produvavanja na autoputu) opet pojavila, ovaj put nisam stigao da dodjem do autoputa, samo se permamentno upalila lapica DPF Filtera, Engine i Service lampica. Auto nije mogao da razvije vise od 60km/h, ono sto sam primjetio je da je ventilator hladnjaka uvjek radio.
Odvezao sam na auto na servis, tacnije ciscenje DPF Filtera. U ponedeljak su mi javili da je DPF ociscenj i namontiran, ali da je lampica i dalje upaljena na bord kompjuteru.
Oni su ga ocistili (u onom masini), resetovali senzor i uradili te "testove" ili analize, i potvrdili da je DPF sada cist.
Posto ovdje u njemackoj svaku uslugu dodatno placas, ja sam se saglasio da spoje auto na komp i vide sta tacno kaze komp, tj koje greske jos. Samo to ce nazalost kostati 100e, a ciscenje DPF sa demontazom i montazom 520evra.
Koliko sam mogao da vidim na netu, obicno kazu da se poslije ciscenje isto tako treba resetovani na bord kompjuteru da je filter ociscenj/promjenjen da bi taj "brojac" opeo poceo da radi.
Posto vec 3 dana cekam da mi jave sta je komp iscitao, pitam ovdje, kakve su vase procjene, tj vasa iskustva, da li stvarno samo treba resetovati na bord kompjuteru ili stvarno neki veci kvar moze biti? Ne znam da li je po proceduri da se sve resetuje i na bord kompjuteru, mozda je pogresna informacija na netu.
Kako su se upalile lampice preslo se mozda max 20km, tj do servisa, najvecesce rano ujutru kada je bio minus, jer sam bio stava da ce se motor sigurno vise grijati (ili neka druga komponenta) zbog zapusenog DPF filtera. Naravno lagana voznja i sto vise u leru. Tada sam i prijmetio da se ventilator hladnjaka odmah upalio i radio je nakon gasenja motora bar jos 4-5 minuta koliko sam bio kod servisera.
Inace je dosipana tecnost za DPF filter prije neke 3 godine, na nekih 160k km, tada su mi u servisu rekli da ima oko 3/4 tecnosti, jer su dosuli tacno 1L, i da sam miran do daljneg. Do sada se preslo 208k km, u uglavnom su to bile relacije autoput BIH-DE, ovdje po gradu bas malo vozim kola.
Motor je 1.6HDI, 92KS, 2013 god.
Hvala
opet ja
prije par dana sam imao upozorenje na ekranu da postoji mogucnost da se DPF Filter zapusi. Kao i uvjek - autoput 20-30min, visoki obrtaji i to je to.
Nazalost greska se poslije par dana (od produvavanja na autoputu) opet pojavila, ovaj put nisam stigao da dodjem do autoputa, samo se permamentno upalila lapica DPF Filtera, Engine i Service lampica. Auto nije mogao da razvije vise od 60km/h, ono sto sam primjetio je da je ventilator hladnjaka uvjek radio.
Odvezao sam na auto na servis, tacnije ciscenje DPF Filtera. U ponedeljak su mi javili da je DPF ociscenj i namontiran, ali da je lampica i dalje upaljena na bord kompjuteru.
Oni su ga ocistili (u onom masini), resetovali senzor i uradili te "testove" ili analize, i potvrdili da je DPF sada cist.
Posto ovdje u njemackoj svaku uslugu dodatno placas, ja sam se saglasio da spoje auto na komp i vide sta tacno kaze komp, tj koje greske jos. Samo to ce nazalost kostati 100e, a ciscenje DPF sa demontazom i montazom 520evra.
Koliko sam mogao da vidim na netu, obicno kazu da se poslije ciscenje isto tako treba resetovani na bord kompjuteru da je filter ociscenj/promjenjen da bi taj "brojac" opeo poceo da radi.
Posto vec 3 dana cekam da mi jave sta je komp iscitao, pitam ovdje, kakve su vase procjene, tj vasa iskustva, da li stvarno samo treba resetovati na bord kompjuteru ili stvarno neki veci kvar moze biti? Ne znam da li je po proceduri da se sve resetuje i na bord kompjuteru, mozda je pogresna informacija na netu.
Kako su se upalile lampice preslo se mozda max 20km, tj do servisa, najvecesce rano ujutru kada je bio minus, jer sam bio stava da ce se motor sigurno vise grijati (ili neka druga komponenta) zbog zapusenog DPF filtera. Naravno lagana voznja i sto vise u leru. Tada sam i prijmetio da se ventilator hladnjaka odmah upalio i radio je nakon gasenja motora bar jos 4-5 minuta koliko sam bio kod servisera.
Inace je dosipana tecnost za DPF filter prije neke 3 godine, na nekih 160k km, tada su mi u servisu rekli da ima oko 3/4 tecnosti, jer su dosuli tacno 1L, i da sam miran do daljneg. Do sada se preslo 208k km, u uglavnom su to bile relacije autoput BIH-DE, ovdje po gradu bas malo vozim kola.
Motor je 1.6HDI, 92KS, 2013 god.
Hvala