DPF filter

Srdjan_Va

Member
Jel sa njim možeš očitati zasićenost DPF filtera?
Mozee, samo iskreno ja sam malo sumnjicav u tu vrednost, prikazuje trenutnu vrednost koja se regeneracijom spali i vrednost totalne zacepljenosti. Kazem da sam sumnjicav iz razloga, koristio sam je na peugeot 308 2010g koji je presao 300K+ i picasso 2018g koji je presao 230k pravih. Na pezou pise da je totalna zacepljenost 25% a picasso koji je vozen samo autoputem sve godine pise 50%....to mi je malo cudnjikavo, mozda gresim
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Mozee, samo iskreno ja sam malo sumnjicav u tu vrednost, prikazuje trenutnu vrednost koja se regeneracijom spali i vrednost totalne zacepljenosti. Kazem da sam sumnjicav iz razloga, koristio sam je na peugeot 308 2010g koji je presao 300K+ i picasso 2018g koji je presao 230k pravih. Na pezou pise da je totalna zacepljenost 25% a picasso koji je vozen samo autoputem sve godine pise 50%....to mi je malo cudnjikavo, mozda gresim
Nije ni kapacitet filtera isti vjerovatno, način vožnje, možda je i konstrukcija drugačija!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Jel ovde stavljen nov DPF :D
Vidim da pise travel 75000km a life 0 :D :)

Nije, bas zato na 308 je bas mali dpf.....ne znam kako je kod tebe kod mene na pezou pokrece regeneracija cim predje 6.0 a na pikasu preko 15g
Ne, tada bilo 175.....,moram proširiti kockice.Kada se zapuni do cca 60 posto, skidam i nosim na kemijsko čišćenje kao na Berlingu. I onda opet nov! Na Picassu mislim oko 16g
Evo najsvježija! Maloprije došao iz Zg doma. Moram malo urediti kockice. Što mislite da je bitno od ovih malih gore. Akumulator, dizne možda,...? Opčenito, što bi vi ostavili. Dizne imaju nekad dosta razlike. Bacalo mi sve 4 grešku, pa sve 3....,sada samo dvije. Uskoro če se same izliječiti.😂 I sa vremena na vrijeme baci grešku komunikacije sa ECU-om mjenjača.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Srdjan_Va

Member
Ne, tada bilo 175.....,moram proširiti kockice.Kada se zapuni do cca 60 posto, skidam i nosim na kemijsko čišćenje kao na Berlingu. I onda opet nov! Na Picassu mislim oko 16g
Evo najsvježija! Maloprije došao iz Zg doma. Moram malo urediti kockice. Što mislite da je bitno od ovih malih gore. Akumulator, dizne možda,...? Opčenito, što bi vi ostavili. Dizne imaju nekad dosta razlike. Bacalo mi sve 4 grešku, pa sve 3....,sada samo dvije. Uskoro če se same izliječiti.😂 I sa vremena na vrijeme baci grešku komunikacije sa ECU-om mjenjača.
e to za gresku sa menjacem i meni izbacuje.....prvo sam mislio da je mozda neka greska do app ali onda sam na dijagnostici kod majstora istu gresku video, do duse nismo je obrisali on mi je rekao da je to u nekom trenutku rada doslo do neke ne suglasice pa je izbacio gresku al da to nije aktivna greska.. koje ti je godiste picasso?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
e to za gresku sa menjacem i meni izbacuje.....prvo sam mislio da je mozda neka greska do app ali onda sam na dijagnostici kod majstora istu gresku video, do duse nismo je obrisali on mi je rekao da je to u nekom trenutku rada doslo do neke ne suglasice pa je izbacio gresku al da to nije aktivna greska.. koje ti je godiste picasso?
2017
 

Srdjan_Va

Member
2017
to je to, kao moj, samo je prva registracija bila 2018.
-dopuna- krajem januara imam zakazan servis menjaca pa cu bas pitati za to. Inace drugar kupio u Nemackoj, isao licno po njega pezo 508 2017g. sa automatski menjacem, posle par dana voznje ovde, menjac otisao, popravka ga kostala 2000e od toga ruke su kostale 300e za sve ostalo ima sve racune, sve novo stavljeno..
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
to je to, kao moj, samo je prva registracija bila 2018.
-dopuna- krajem januara imam zakazan servis menjaca pa cu bas pitati za to. Inace drugar kupio u Nemackoj, isao licno po njega pezo 508 2017g. sa automatski menjacem, posle par dana voznje ovde, menjac otisao, popravka ga kostala 2000e od toga ruke su kostale 300e za sve ostalo ima sve racune, sve novo stavljeno..
Poslao davno upit u Maslić, ovo mi odgovorili.
 

Prilozi

Hummer0

Member
Donator foruma
Ne, tada bilo 175.....,moram proširiti kockice.Kada se zapuni do cca 60 posto, skidam i nosim na kemijsko čišćenje kao na Berlingu. I onda opet nov! Na Picassu mislim oko 16g
Evo najsvježija! Maloprije došao iz Zg doma. Moram malo urediti kockice. Što mislite da je bitno od ovih malih gore. Akumulator, dizne možda,...? Opčenito, što bi vi ostavili. Dizne imaju nekad dosta razlike. Bacalo mi sve 4 grešku, pa sve 3....,sada samo dvije. Uskoro če se same izliječiti.😂 I sa vremena na vrijeme baci grešku komunikacije sa ECU-om mjenjača.
Jel to aplikacija od uređaja ili neka druga?
 

Srdjan_Va

Member
Evo danas sam isao kod majstora da ocistim mali hladnjak ali to cu pisati u temi gde smo razgovarali o malom hladnjaku a ovde cu izneti iskustvo o DPF i app fap filter. Poredio sam je sa nekom valjda americkom dijagnostikom koja podrzava sva vozila do prosle godine i svaki parametar sa FAP app se podudara sa originalnom dijagnostikom. U razgovoru sa majstorom, sve vrednosti procentualne su u OK stanju ali pritisak sam je dpf filtera je visok, sto govori o zacepljensoti. kod mene je najmanji pritisak 18mbar a kaze da vec na 15mbar je zreo za pranje. To nam onda i ukazuje na povecanu potrosnju o kojoj sam pisao u drugoj temi. I misljenje majstora nakon pregleda tih parametara je da je do te zacepljenosti vise doslo zbog talozenja aditiva....IMG_20240115_133906.jpg
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo danas sam isao kod majstora da ocistim mali hladnjak ali to cu pisati u temi gde smo razgovarali o malom hladnjaku a ovde cu izneti iskustvo o DPF i app fap filter. Poredio sam je sa nekom valjda americkom dijagnostikom koja podrzava sva vozila do prosle godine i svaki parametar sa FAP app se podudara sa originalnom dijagnostikom. U razgovoru sa majstorom, sve vrednosti procentualne su u OK stanju ali pritisak sam je dpf filtera je visok, sto govori o zacepljensoti. kod mene je najmanji pritisak 18mbar a kaze da vec na 15mbar je zreo za pranje. To nam onda i ukazuje na povecanu potrosnju o kojoj sam pisao u drugoj temi. I misljenje majstora nakon pregleda tih parametara je da je do te zacepljenosti vise doslo zbog talozenja aditiva....Pogledajte privitak 8676
Moguče da je do taloženja aditiva, jer neznam što se događa kad naprimjer krene raditi regeneraciju, ubaci aditiv a mi je prekinemo. Dali sutradan ako nastavi opet nepotrebno ubacuje aditiv, ili. A što se tiče vrijednosti, kontao sam da su ok,.... teško da ih izmišlja, neki povrat dobija iz ECU-a!
 

Srdjan_Va

Member
Moguče da je do taloženja aditiva, jer neznam što se događa kad naprimjer krene raditi regeneraciju, ubaci aditiv a mi je prekinemo. Dali sutradan ako nastavi opet nepotrebno ubacuje aditiv, ili. A što se tiče vrijednosti, kontao sam da su ok,.... teško da ih izmišlja, neki povrat dobija iz ECU-a!
Ne, aditiv se dodaje pri svakom punjenju goriva. E sad, ako je full tank onda valjda ide 5ml a za manje litre 3ml, neko kaze bolje uvek pun al mislim da nije bolje pun bolje svaki put dodavati npr 20-30l da pumpa koja ubrizgava aditiv cesce radi. E sad ovako, juce sam zvao jedan dpf servis koji rade najuspesnijom metodom ciscenje, ne pranje nego zagrevanje dpf do tace da bude uzaren od toplote ali u granicama izdrzljivosti materijala i kazu da je to najbolji nacin za ciscenje. I radnik mi predlozio da dodjem da oni provere dpf a na meni je posle hocu li cistiti. Ono sto mene buni konkretno kod mog dpf jeste sto su njemu sve vrednosti OK donekle, ne izbacuje gresku, radi regeneraciju preko 300km ali diferencijalni pritisak na leru mi je 24mbar i to je po prici coveka iz servisa prevelik pritisak jer je 15mbr vec za ciscenje, dok u voznji je oko 100-150mbr zavisno od obrataja.
Tako da bih voleo jos neko ko ima FAP aplikaciju podeli svoje vrednsosti sa nama...
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ne, aditiv se dodaje pri svakom punjenju goriva. E sad, ako je full tank onda valjda ide 5ml a za manje litre 3ml, neko kaze bolje uvek pun al mislim da nije bolje pun bolje svaki put dodavati npr 20-30l da pumpa koja ubrizgava aditiv cesce radi. E sad ovako, juce sam zvao jedan dpf servis koji rade najuspesnijom metodom ciscenje, ne pranje nego zagrevanje dpf do tace da bude uzaren od toplote ali u granicama izdrzljivosti materijala i kazu da je to najbolji nacin za ciscenje. I radnik mi predlozio da dodjem da oni provere dpf a na meni je posle hocu li cistiti. Ono sto mene buni konkretno kod mog dpf jeste sto su njemu sve vrednosti OK donekle, ne izbacuje gresku, radi regeneraciju preko 300km ali diferencijalni pritisak na leru mi je 24mbar i to je po prici coveka iz servisa prevelik pritisak jer je 15mbr vec za ciscenje, dok u voznji je oko 100-150mbr zavisno od obrataja.
Tako da bih voleo jos neko ko ima FAP aplikaciju podeli svoje vrednsosti sa nama...
Meni je ovo strojno pranja u Osijeku vrhunsko. Baš vidiš kako izbacuje. Na kraju ga nekako testira, i po potrebi ponovi. Bude kao nov
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Posljednje uređivanje:
Na vrh