Zakon o ZASTITI potrosaca je napravljen da bude PROTIV potrosaca.zar nije prema zakonu o zaštiti potrošača određeno u kojem roku auto mora biti popravljen, u suprotnom se mora dobiti novi auto
Zato se i radi ko kaj hoće.Lepo im zemeš zamjenski i svoj ušparaš na kilometrima.
Upravo tako.a razumni rok je neodredeni rok LOL
:stovanje: pravo toZakon o ZASTITI potrosaca je napravljen da bude PROTIV potrosaca.
za jastuke i vrapci na grani znaju... evo na uk forumu pun kufer prigovora na to... i onda nisu u stanju imat na lageru te jastuke. kao da ti kaze sorry nemamo amortizerkako je moguce da se jedan dio ceka mjesecima? pogotovo dio koji rikava cesto i prakticki je potrosan kao zarulja H7?
bas takskidaj ga s novog jbt...
Neizvedivo je ako se ne može demontira jastuk, ali kad bi se demontirao onda taj dio koji vulkanizer zakrpa neće sigurno pustiti dosta dugo vremena, i ako je recimo došlo do probijanja nekim oštrim predmetom takva zakrpa može biti i trajna. Problem je kad se guma počne raspadati na mjestu gdje se presavija, možeš zakrpati jedno mjesto, ali će brzo popustiti na drugom, jel se sve polako raspada od istrošenosti. Ali ako ti ne treba hitno auto onda nema smisla kemijati, ovo bi moglo biti privremena pomoć dok e stigne novi dio.alacgore:
sva sreca kaj imam jos 2 auta pa mogu cekat nove. nekak mi se ne stavljaju rabljeni. a kaj se tice vulkanizera, pitao i neizvedivo je. nece drzat.
Kaj nedaju,moraju dati,inače su najebali ko žuti mački,pa ja sam imao zamjenski auto tri tjedna i nisam ga htio vratiti dok god nisu popravili Xsaru,makar su me stalno zvali da im ga moram vratiti.Nisam htio ni ćut i rekao sam im da me mogu samo još jednom zvati i to kada auto bude gotov.Deda nedaju cigani zamjenski auto...
Zakon o ZASTITI potrosaca je napravljen da bude PROTIV potrosaca.
Lijepo pise u zakonu ovako:
"Zakon ne predviđa precizne rokove, već razumni rok, koji se određuje temeljem svih okolnosti određenog slučaja, odnosno, cijeneći sve okolnosti vezane za neispravan proizvod i njegove konkretne nedostatke.
S obzirom da je Zakon generalan, bilo bi jako loše, ponajprije za kupca i kompletno tržište, da se zakonodavac drznuo zakonski precizirati rok popravka za apsolutno sve proizvode.a razumni rok je neodredeni rok LOL
najčešće sam viđao 30 ili 45 dana(Uvjeti korištenja) i Jamstveni uvjeti
Pise lijepo u servisu na zidu, crno na bijelo.S obzirom da je Zakon generalan, bilo bi jako loše, ponajprije za kupca i kompletno tržište, da se zakonodavac drznuo zakonski precizirati rok popravka za apsolutno sve proizvode.
Ono što je za kupca puno važnije od spomenutog Zakona su Opći uvjeti poslovanja (Uvjeti korištenja) i Jamstveni uvjeti u kojima su precizirana prava i obveze kupca vezana za konkretan porizvod.
i moj potpis na ovo.... samo moj ima 16moj grob ima 18 godina pa mu oprastam kad nesto rikne...ali novim autima ne oprastam
Odobrio Isus :whistling::whistling:
jos je veca sramota kad ne zele narucit kopce i takve sitnice...Ni ja nisam zadovoljan kad sam u Zadru htio naručiti dijelove za xm pisalo im je na čelu odj... Da nije kolege Jure sa foruma imao bih gadne muke u pronalasku dijelova.
Baš mi ide na živce taj neprofesionalan odnos,pa baš zato što ljudi uopće još voze automobile poput ds,cx,xm trebaju imati svaki dijelić za njih pa kud ćeš veća reklama nego kad se ti automobili voze...:thinking: