Daljinsko zaključavanje

sipe

od Dijane do XM-a
Pozdrav svima. Pošto me brava počinje zezat vrijeme je da ugradim daljinsko zaključavanje. Jedno pitanje imam, pošto nikad nisam dobio onaj ključ za daljinsko zaključavanje ne znam dali imam tvornički ugrađeno ili ne.

U citroen.service piše ovo

REMOTE CONTROL REMOTE CONTROL ASSEMBLY

Jel to znači da trebam samo ključ nabaviti ili?

Jel zna netko cijene novog ključa od citroena ako imam pin?

Ako ne onda idem ugraditi nekog kineza :cool:
 

Lakii

Well-known member
Pogledaj na plafon, negdje izmedu vizira za sunce. Trebao bis imati plavkastu polukuglu da viri iz plafona. To ti je prijemnik za daljinski.

E sada, daljinski na XM-u je infracrveni i to ti je katastrofa, domet je tipa 2m od auta maksimalno i moras pogoditi pravi kut!
Ja sam na Xantiji imao isti kljuc. Kada mi je krepao, kupio sam na e-bayu lijepo daljinski i modul za 10 dolara u ugradio (cajniz).
Original kljuc, izrezan i sve ce te doci preko 300 kuna!
 

milosxm

New member
Pozdrav svima. Pošto me brava počinje zezat vrijeme je da ugradim daljinsko zaključavanje. Jedno pitanje imam, pošto nikad nisam dobio onaj ključ za daljinsko zaključavanje ne znam dali imam tvornički ugrađeno ili ne.

U citroen.service piše ovo

REMOTE CONTROL REMOTE CONTROL ASSEMBLY

Jel to znači da trebam samo ključ nabaviti ili?

Jel zna netko cijene novog ključa od citroena ako imam pin?

Ako ne onda idem ugraditi nekog kineza :cool:
Drug ukoliko hoćeš da ga odradiš da bude fabrički, potrebno je da nabaviš fabrički kluč sa daljincem i njegov primač koji se nalazi u plafonu u plastici u kojoj je smešteno unutrašnje svetlo i senzor unutrašnje temperature u autu ukoliko imaš klimu. Taj prijemnik je veličine šibice i njegov senzor je u toj crnoj plastici koja se vidi pored svetla. Kao što reče Laki, senzor je infra crveni pa se mora prići do samog auta da bi ga odključao. Bitno je da daljinac i prijemnik budu od istog auta inače neće biti kompatibilni a ti posle možeš na taj daljinac postaviti tvoj ključ. Inače svaki XM ima fabrički daljinsko odključavanje.
 

charllie

Active member
Moj prijatelju meni su pametnjakovici preporucili mijenjanje brava na Xm-u dok nisam skuzil da je kriv kljuc te sad palim s njim (rezervnim). Jer sam lijen u vozacevim vratima prekontrolirat kontakte posto mi pri upotrebi daljinskog opet iskoce gumbici Xm niti ne zakljucavam .Fala bogu cod dela pa ga nemres v krasti jedino se bojim da mi nekaj ne stave u auto.:confused:
 

charllie

Active member
Pa za 100 evrica bum i vrata sirom opral a za agresivnu pincu nedaj bog pa kaj da ta hurma pozabi ga.. a moja stara najde, ve sam ti vu velki brigi moral bom to dalinsko sklepat.:eek:
 

ico

New member
Imam xm 89.g. centralno zaključavanje radi na ključ ali ne i na daljinski.Kad bilo što pritisnem na daljinskom on zasvijetli i ništa više.Èitao sam da bi ga trebao oped povezati ali neznam kako ?
 

Dalibor

Dado Tornado
ključ sa 1 tipkom
1. uđi u auto i zatvori sva vrata, ali neka su prije otključana sa ključem i ručno
2. pritisni i drži pritisnutu tipku dok lampica prestani blicati
3. nakon što pustiš tipku lampica će nastaviti svijetli
4. sada pritisni tipku jedan put, i lampica će se ugasiti
5. otvori vozačeva vrata, primakni ključ kontakt bravici, pritisni tipku jedan put
6. sada u kontakt bravi daj kontakt, čekaj 10 sekundi, okreni ključ da isključiš kontakt
7. čekaj 5 sekundi

...sad bi daljinac trebao raditi

ako je ključ sa većom i manjom tipkom
1. uđi u auto i zatvori sva vrata, ali neka su prije otključana sa ključem i ručno
2. pritisni i drži pritisnutu veću tipku, neka lampica blica 20 sekundi, a nakon 20 sek. pritisni jedan put manju tipku dok još uvijek držiš pritisnutu veću tipku (lampica će prestati svijetliti)
3. sada pusti veću tipku (lampica će nastaviti svijetliti)
4. sad pritisnuti veću tipku (lampica će se ugasiti)
5. otvori vozačeva vrata, primakni ključ kontakt bravici, pritisni veću tipku jedan put
6. sada u kontakt bravi daj kontakt, čekaj 10 sekundi, okreni ključ da isključiš kontakt
7. čekaj 5 sekundi

...isprobaj je li okej
 

ico

New member
Hvala ti Dalibore na vremenu i trudu.
Nažalost ne funkcionira,već u startu nije išlo kako treba.
Kad pritisnem i držim veću tipku ona samo svijetli,ne blica.
Ja imam tri tipke na daljincu :1.za zaključavanje (ona veća), 2.za otključavanje i 3.neznam za šta je.Stavit ću sliku.
Znači moj XM je 89.g. sa katalizatorom ako se ne varam y2
U daljinskom je baterija CR2032 i ima mjesta za još jednu,možda je tu caka.

 

misa

Active member
Xm serije 1 je Y3.;)
Inace...daljinski je od naknadno ugradjivanog alarma.To nije fabricki daljinac.
Fabricki S1 imaju infrared prijemnik.
 
Posljednje uređivanje:

ico

New member
Misa ovo seria 1 je y3 nije baš da razumijem ali razumijem da mi je vrijeme da potražim kako preko win br. doći do svih informacija o autu.Ja neznam kako izgledaju oni bez infra,pa ni nemogu sa sigurnošću reći da je moj ipak na infra c.
 

misa

Active member
Fabricki daljinci su kod XM-a i S1 i S2 bili u sklopu kljuca,nije bilo posebnih daljinaca.
Kod S1 je bio infrared signal a kod S2 radio signal.
Taj koji ti imas je od naknadno ugradjivanog alarma(aftermarket) ili samo centralnog zakljucavanja i SVI aftermarket sistemi su na radio kontroli.
 
Na vrh