Clio III, 2008, 1.2 55kW

Milosh

Test
Clia imamo već 5 godina, za to vrijeme prešao 75000 kod nas, trenutno 200 hiljada na satu. Nikad nisam imao potrebu dosuti ulje ili antifriz, samo majstor pri malom servisu zamijeni ulje i ne diramo ga do idućeg malog servisa (10 hiljada interval zamjene ulja).

Clio nakon paljenja na tabli uvijek prikaže poruku Oil OK, i ako se tada pritisne tipka sa strelicama, on prikaže u kvadratićima koliko ima ulja. Ne znam koliko bude odmah nakon zamjene, ali kada pređe 9-10 hiljada, bude tačno pola ulja a i dalje piše Oil OK.

Sada je vrijeme za mali servis i nekidan smo išli na Kozaru i u jednoj krivini pri usponu zapišta upozorenje uz poruku STOP i lampicu od ulja. Trajalo je 1 sekundu i jasno mi je da je zbog nižeg nivoa ulja i nagiba. Upozorenje odmah nestalo a ja nastavio vožnju. Sledeći dan sam brže prošao kroz kružni tok i isto se desilo. Pošto sam morao ostaviti auto ženi na par dana i odlučim da dospem malo ulja. Kupim i dospem možda 4 dcl.

Iskreno, to je prvi put da sam skinuo čep za dosipanje ulja, i neprijatno se iznenadio:

PXL_20240218_142230585.jpg

Kad sam zadnji put gledao antifriz (ove zime), bio je čist. Vjerujem da je i sad tako (nisam gledao jer je bio vruć, nije mi se dalo odvrtati). Začudilo me ovo.

Mišljenje?
 

Mrki5

Well-known member
Kad sam zadnji put gledao antifriz (ove zime), bio je čist. Vjerujem da je i sad tako (nisam gledao jer je bio vruć, nije mi se dalo odvrtati). Začudilo me ovo.

Mišljenje?
Nije ovo dobro.
Kakav je antifriz u posudi?
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Moram provjeriti antifriz u srijedu ili četvrtak kad se vratim. Kao što rekoh, nisam ga gledao jer je bio vruć a nisam ni imao vremena. Provjerim pa javim ovdje.
 

Cutac

Prèkaroš
Moj savjet je da provjeriš kako izgleda antifriz, naliješ ulje da bude na maksimumu, krpom pokupiš svu "majonezu" koju možeš dohvatiti i gas 100 kilometara da se sve dobro ugrije.
Jel na šipci majoneza?

I nemoj voziti ako znaš da je ulje blizu minimuma, gledaj da je oko maksimuma.
 

Milosh

Test
Update:

- antifriz čist ko suza (nisam uslikao, ne može se)
- na šipki za provjeru ulja nema tragova majoneze

A sad šok:

- na šipki za provjeru ulja nema ni tragova ulja. :ROFLMAO:
Ozbiljno. Nakon onog paljenja upozorenja dva puta, dosuo sam 4 dcl ulja. Nekidan nakon stajanja auta provjerim šipku i ulje, a ona suva.

Šipka obrisana prije mjerenja:
prije.jpg

Šipka poslije mjerenja:
poslije.jpg

Da stvar bude još čudnija, na tabli i dalje piše Oil OK i prikazuje nivo 3 crtice od max 6.

Ja odmah dospem i preostalih 6 dcl.

Nakon jedne vožnje i stajanja auta naravno, opet gledam šipku, opet suva ko barut. I dalje Oil OK i 3/6.

Danas kupim još litru ulja i dospem još pola litre. Nisam nakon toga mjerio, i dalje pokazuje 3/6.

Pitanja:

1. Odakle majoneza na otvoru za sipanje ulja ako je antifriz dobar?
2. Je li moguće da senzor za nivo toliko griješi (logično mi je da šipka ne može pogrešno pokazivati)?
3. Kako je moguće da se normalno vozi na tako minimalnom ulju?
4. Zar nije Renol bemzinac zakon, ni ulje mu ne treba?
 

Milosh

Test
Da li je stap za merenje nivoa za taj auto?
Pa jeste, auto je kod nas 5 godina, ne znam da ga je iko ikad mijenjao. Rekao bih da je originalni, gore je okrugao i žut, kao i svi drugi poklopci i slični elementi pod haubom (čep za dosipanje ulja, čep za tečnost za brisače)
 

szahtila

Well-known member
Ovaj ide i bez ulja rekao bih :D. Majonez može biti od kondenza.
Da li je stap za merenje nivoa za taj auto?
Upravo sam to htio pitati. Meni je svojedobno puknuo plastični dio šipke na pežou 206,i sjećam se da je zamjenska bila za 1.5 cm kraća ili duža od originalne
 

nero81

Active member
Donator foruma
Ma ta majoneza se cesto radi kod kratkih relacija kada se motor ne ugrije dovoljno. A sipka bez ulja je samo znak da si uredan. Ne treba te brinut :D
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
100% stap za merenje nije odgovarajući. Ne moguće da je suv merač a ulja ima. Sva sreća pa na bordu ima pokazatelj.
 

Cutac

Prèkaroš
Pa krepao ti je senzor očito, ako je sa x L ulja pokazivao 3/6 i sa x+1 L ulja pokazuje 3/6.
Ja bih na tvom mjestu ispustio ulje u baždarenu posudu i vidio koliko ga stvarno ima.

Radi bez ulja jer ga ima dovoljno da pumpa povuče, ali opet dovoljno malo da fali u zavojima. Plus što se jače grije jer ga je manje.

A majoneza je onda kondenzacija.
 

Milosh

Test
Vidjeću kad ode na mali servis da izmjerimo koliko ga je bilo, jer sad znam da sam dosuo 1.5 l. Izmjerim ponovo sutra da vidim jel šipka još suva.


Edit:

Evo sad gledao, donjih 1 cm šipke je u ulju (i dalje ispod minimuma).
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Evo da otvorim temu za Clia, pošto želim još nešto da napišem pa da ne zatrpavam temu Neobavezni razgovori..

Ukratko, srebrni Clio 3, 1.2 benzin, 4 vrata, neuredan izvana i iznutra :) , peri-deri daily driver koji je izgleda počeo malo sa strane cugati ulje. :)
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

liberty

Well-known member
za ulje ćeš znati da li je nastalo sranje kad ga dospeš (1,5 litara barem fali ako ne i više) pa ako ga opet počne trošiti
ako ulja troši litru na 5-6.000 km, ne diraj ništa, dobro je
 
Na vrh