• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima

pokra89

Well-known member
Možda je kilometraža i realna, ali uzevši u obzir parametre s BC-a, ovaj je mašala proveo u gradu,što c5 baš i ne voli.

Stvarno ne znam sta te toliko privuklo ovome oglasu, ja bih ga definitivno preskočio.
 

DStipic

Member
Ma iskreno ništa posebno, realno više je želja tourer (supruga kaže- ne treba, a ja znam da treba...) i kao kod većine da zadovoljava 856 kriterija... exclusive, automatic, što noviji sa što manje km- kao nov, a cijenom kao da ima barem 10 godina, itd.. Guess what...tako da je ovaj bio uzet u razmišljanje za mali upgrade sa postojećeg iz 2006.
 

pokra89

Well-known member
Bože, kako je meni gadan ovaj volan od C5A... Taman zaboravim na to, i onda mi ovako uleti neki link, počnem vrtit galeriju i opet ga ugledam. Bljak
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Meni je OK volan, najmanji problem.

Mene više titra što su stavili slike od više opreme i automatika, umjesto onoga što stvarno prodaju
 

pokra89

Well-known member
Centralni fiksni dio je nešto najbolje što su imali, i stvarno ne kontam zašto su to ukinuli. Evo recimo kod GC4P je volan stvarno fin, cetverokraki s ravnim donjim dijelom, dosta manji nego kod C5, ali...
Kod fiksnog volana, sve tipke su uvijek i stalno na istom mjestu, sve tipke su uvijek na istoj poziciji bez obzira u kojem smjeru je volan. Kod ovih drugih to nije slučaj. Već mjesec dana sam u GC4P i još se nisam navikao na ovaj "obični". Danas u raskrižju, skrećem, hoću prebaciti pjesmu, nemam pojma gdje je tipka za mijenjanje pjesama. Dolazim na parking, skrećem, želim aktivirati park pilot, nemam pojma gdje je...

Blaženi fiksni centralni dio i tko ga izmisli, u paklu gorio onaj tko ga je ukinuo.
 

Dalibor

Dado Tornado
Centralni fiksni dio je nešto najbolje što su imali, i stvarno ne kontam zašto su to ukinuli.
vjerojatno je veća zarada na običnom volanu tj. fiksni dio je skup za izradu*


*što se kompenziralo sa jeftinim centralnim konzolama,
kao npr.:

 

pokra89

Well-known member
ma sve to stoji,ali nisam primjetio da je u stare linije c4p ili u c5 nešto pretjerano patila centralna konzola... ipak je to citroen, ako već hoće šparati neka šparaju na dijelovima i sklopovima na kojima špara cijeli svijet :grin:
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
c5 aircross za 170.000
Sve ispod 120 kW u takvom tipu auta ubija sukus kupovine takvog auta. Ne kupuje nitko takav auto za 23-25.000 eura bi jednom tjedno išao u Kaufland.
Ali, OK. Dopustite mi da lupetam, jer još nisam probao C5AC. Samo znam što je 96 kW u autu tipa C5

Polu OT: u petak sam išao bookirati rent-a-car za jedan put koji me čeka, pa sam, pretražujući paletu dostupnih modela otkrio da postoji MONDEO sa 1,0 motorom. Mislio sam da je greška, pa sam išao na Google. I stvarno, postoji. Došlo mi je da ga unajmim, ali sam zaključio da mi se ne da bacati novce na testiranje. To je auto u klasi C5. I u njega danas stavljaju 1,0 motor. WTF? Kakav svijet ostavljamo djeci? :D

Na koncu sam bookirao VW UP 1,0 TSI za gotovo četiri puta manju lovu. Auto u kojeg doista ide 1,0 motor. :)
 

Dalibor

Dado Tornado
To je auto u klasi C5. I u njega danas stavljaju 1,0 motor. WTF? Kakav svijet ostavljamo djeci?
smanjivanje motora do potpunog izčeznuća prirodan je tijek razvoja automobila, koji će s vremenom postati potpuno električni
 

dekiiii

Active member
To je auto u klasi C5. I u njega danas stavljaju 1,0 motor.
Da, samo kakav? 125 PS:eek: a Mondeo nema ni 1500 kg. Bio sam na probnoj vožnji tog motora (doduše u Ekosportu) i mogu ti reći da sam se ugodno iznenadio kako povuče taj "SUV"
Došlo mi je da ga unajmim
Možda šteta što nisi, jer:
Na koncu sam bookirao VW UP 1,0 TSI
taj 1,0 TSI ima jedva 90 PS pa na gotovo 1000 kg koliko ima gotovo si na istom.;) uz daleko manji komfor. Sad je jedino pitanje da li treba taj komfor obzirom na dužinu puta i vrijedi li tog novca.;)
 

Biliæ

vlaj
Sta se desi s baterijom kad nakon x godina rikne? Moze se ovaj hybrid jednostavno prebacit na dizel? Onako po seljacki-vadi van sto ne valja... :)
 
Na vrh