• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima (stara tema)

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

deda

New member
Problem je kod te Vise što je to mjenjač za benziski motor 650ccm,pa nastaju problemi u prijenosu snage sa elektromotorom.Makar motor nema puno snage,ali ima veliki moment,pa se nježni prijenos i ovjes čupa,a kada se još reducira mjenjačem pogotovo.
Druga je priča sa baterijama,koje su teške,malog kapaciteta i brojem punjenja.
Danas je ta tehnologija otišla daleko naprijed,ali je skupa ko vrag.Motori,prijenos i elektronika regulacije i nije,sve zajedno za motor 20kw ne košta ni dva soma €,ali baterije koje uopće ima i smisla ugradit su skupe ko vrag.Pitanje je koliko od toga svega ima smisla dok se cijena umjetno diše u nebesa samo da se i dalje troši nafta.
Kada će cijena svega i imati isplativost,države će na elektro aute klepiti takav porez da ti bude došla muka.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Pitanje je koliko od toga svega ima smisla dok se cijena umjetno diše u nebesa samo da se i dalje troši nafta.
Nema teorije zavjere. Cijena baterija je visoka, jer cijenu tehnologije povisuju patenti na baterije pored same skupoće proizvodnje. Mislim da Elon Musk samo ima dvadesetak patenata na baterije. Èak i naš Rimac ima jednog. Patenti koliko omogućavaju zaštitu investicije, toliko koče tržište i razvoj općenito. Ne kažem kako dvojica spomenutih to čine, nego samo naglašavam kako svak tko poboljša tehnologiju, automatski je kroz patente onemogući drugima. De facto pravi monopol nad znanjem. I možeš se slikati sa tržišnom utakmicom i nadmetanjem ponude.
 

Silentshoot

Active member
Kako misliš nisu zaštitili,pa tesla je imao oko 110 patenata, a puno njih je prodao prava da pokrije ostale stvari, npr bežični prijenos struje itd., a puno patenata su mu ukrali, npr radio i ostalo, a ovo što je danas je velika razlika između osoba, jer gledaj Tesla je oprostio Westinghouse-u dug koji su sklopili ugovorom, jer mu novac nije bio bitan, a ovi danas bi vlastitu majku prodali za koji dolar više...e tu ti je razlika danas...oni bi mogli jako dobro naplatiti svoje zanje a opet svijetu pustiti nešto, ali rađe će to pokazivati po autoshow-u i prodati gotov proizvod nekolicini na svijetu nego zadovoljiti širu masu...ljude uvijek ubije pohlepa...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa OK... nije tako strašno. 10% kad izađe iz trgovine + 10% za prvu godinu, moglo bi se reć da je poštena cjena. A pretpostavljam da je oko 130tkn po cijeniku bio.
 

vborovic

C5 modifikator
Tipfeler s moje strane, htio sam napisati 250 € ... za ovaj veći iznos bi već mogao dobiti moj auto ... :D


Poruka Moderatora:
otvorena nova tema: http://www.citroenforum.hr/kupoprodaja-rabljenih-citroena-44/citroeni-u-oglasima-2-nastavak-sa-stare-teme-6550/#post123989
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh