Citroen C5 2.0i automatic - problem mjenjač

pulezan

New member
Pozdrav svima,
kupio sam C5 benzinac prije 6 mjeseci sa 100.000 iz 2005 godine i javljaju se problemi sa automatskim mjenjačem.
Mjenjač je par puta "izbacio iz brzine" osjetio se udarac, sve lampice se popalile. Nakon zaustavljanja i ponovnog kretanja sve je bilo u redu.
Prije par dana kada se kreće kad je auto hladan ne može se dati gas jer je osječaj kao da gume grebu po podlozi i isti takav osječaj je
u vožnji na malom broju okretaja , doda je jako gas da se prebaci u nižu brzinu auto počne presti isko kao prije opisano ( osječaj kao kad se vozi po vibrirajućoj traci na cesti)
Ulje u mjenjaču je mjenjano kad sam kupio auto - 4 litre - Total.
Stavljen plin Landi Renzo.
Nadam se da sam razumljivo opisao problem.
Tražim servis gdje bi mi mogli pogledati mjenjač - što bliže Puli.
 

pulezan

New member
Dijagnostika rađena kod mehaničara prije nego je počeo tresti ( osječaj kao kad se vozi po vibrirajućoj traci na cesti) i nije pokazala ništa,
koju dijagnostiku ima - neznam - kaže da je jaka.
 

Mrki5

Well-known member
Pogledaj da li ovaj pipak gde se kači sajla od ručne vraća do kraja. Screenshot 2021-10-24 at 14-59-56 Citroen С5 ремонт переднего суппорта Причины подклинивания .png
na slici se vidi deo o kome pričam, a i na videu tačno gde se to vidi. Obavezno pipnuti rukom felne posle vožnje pa videti da li se greju i li se jedna od njih greje . Najverovatnije su pokrivljeni diskovi i jedana klješta ne vraćaju do kraja i onda osetiš te vibracije. Da li se volan pomera ili papučica kočnica podrhtava pri kočenju? Ja sam kod sebe odradio preventivno kompletnu reparaciju kočionih klješta i to sam.
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Obavezno treba da se povremeno proveri da li vraća ručna do kraja . Kada se skinu klješta, treba da se skinu klizači i podmažu (i oni mogu da naprave veliki problem) .To su oni dva šarafa na koja se kače klješta.
 

pulezan

New member
Odlazak jutros na posao Pula - Vodnjan felge i diskovi hladni ko led.
Vrtio po paririma koje sam dobio sa autom i našao sam da se prijašnji vlasnik promjenio sajlu ručne krajem 2019 god.
2020god. žalio se da menjač trza u vožnji na (93.000 km) i imam predračun na:
rezervni djelovi:
0000257416 elektrozatvarač bva 2kom

radno vrijeme
19970910 zamjena elektroventila modulacije tlaka 2,7 sati
19930910 zamjena elektroventila na hidrauličnom bloku 2,9 sati

cifra.: 3.000 kuna ali nema računa za to

te račun za za izmjenu ulja ATF 220 3litre cirka 1.000 kuna
Bivšeg vlasnika nije moguće pitati što je bilo sa autom, auto kupljen od nasljednika.

Jutros sam primjetio na semaforu da kad stojim i mjenjač je u D - auto ko da trokira i prebacio u N - i to je nestalo.
Na 70kn u četvrtoj vozi fino,
na 50km u četvrtoj - nagli gas i počinje tresti, moram otpustiti gas.
Biće da treba raditi na mjenjaču 😭 ili imate još prijedloga.
Gdje da odvezem auto?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Znači pitanje je dali je ovo sa predračuna odrađeno i dal su uopće točno detektirali problem. Jer mi djeluje da bi mogao biti isti.

No prije mjenjača bi se koncentrirao na poluosovine, nekako mi smrdi na njih. Moguće da su i nosači umorni pa pojačavaju problem.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da, probao je sa jeftinijom solucijom... nije upalilo. Ali me nebi čudilo da su fulali sa dijagnozom.

Sa servise ti neznam... jedini za kojeg sam čuo zadnjih godina je Damarija, ali tamo je navodno uvijek gužva.
 
Na vrh