Citroen C5 2.0HDi

Pavel

Lepi™
U zadnje vrijeme sam primjetio lagani trzaj prilikom prebacivanja iz druge u treću brzinu (isključivo kad je hladno). Ulje u mjenjaču je redovito mjenjano. Jučer se i ugasio prilikom vožnje u rikverc (dva puta). Moja sumnja je bila na mjenjač no danas ga ne mogu upaliti. Žuta lampica Auto (P) stoji upaljena i javlja u žutom trokutu sa slovom P - Parking brake faulty.

Zvao sam majstora, doći će ujutro sa dijagnostikom da vidi u čemu je stvar. Po manualu radi se o problemu s automatskom ručnom. HAC se deaktivira kao i automatski rad ručne. No problem je što auto vergla i ne mogu ga upaliti. Što znači da nije neki mali problem (kao recimo problem sa stop svjetlom i slično). Pitao me mogu li izbaciti mjenjač iz P prilikom kontakta, mogao sam bez problema.

Surfajući po forumima vidio sam da pod Brake Fault može ići sve od pregorene žarulje, preko releja do otkaza ESP-a ili ABS-a. Međutim niti jedna druga lampica ne radi. Da je neki kvar motora vjerojatno bi mi to javio kao Engine Management Fault ili bi se pojavila žuta lampica motora. Isto vrijedi i za akumulator. Izbacio bi Economy Mode ili signal od akumulatora.

Itko imao slična iskustva ili probleme? Hoće li me opet izbiti kvar iz cipela?
 

Pavel

Lepi™
Ja odlucio stediti za drugi auto a izgleda da se ovaj osjeca ugrozeno pa mi izbija svaku kunu iz dzepa. :) Nekako se tjesim da je do senzora (vidio sam po forumu da je cifra oko 200kn). Brine me samo sto se ne moze upalit auto. Da nije nesto na motoru. Nadam se da je to neki safety feature. :(
 

Milosh

Test
Ja ovako laicki ne bih rekao da je to neki safety feature.

To mi zvuči kao da su dva odvojena problema, jedan sa kočnicom a drugi sa motorom. Možda ti se zbog kočnice gasio pri vožnji unazad. A možda sa motorom postoji neki problem koji nije izazvao paljenje lampice i upozorenja (nisu svi mogući problemi ni sva nenormalna stanja pokriveni dijagnostikom).

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Pavel

Lepi™
Senzor broja okretaja i senzor goriva. Zato se motor nije dao upaliti a rucna je javljala kvar jer bez njih ne radi. Iskljucio neke stvari na dijagnostici i upalio auto normalno. Dijelovi dolaze danas ili sutra, do tada auto miruje. Pa ce sutra vratit sve funkcije (ili danas). Jedan od senzora je oko 350kn, drugi je malo skuplji.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Okrenuo sam slučajno na tvoju prvu stranicu... pa vidim da si te senzore mjenjao i odmah po kupovini auta. Nešto napominješ da si upisivao, da nije kakva garancija, možda se možeš na to pozvat... makar je prošlo evo sitno preko godinu dana
 

Pavel

Lepi™
Ta dva senzora je mijenjao prethodni vlasnik na oko 110.000km. Siemens Delphi sistem ubrizgavanja, GM senzor i senzor goriva. Ja kad sam kupio auto mijenjao sam samo ulje i filtere, tj. odradio mali servis. Od senzora nisam do sada mijenjao nista iako su mi savjetovali promijeniti senzore visine. Sto po meni nema smisla kad ovjes radi. I mijenjao prednji lijevi stabilizator. Sve ostalo je bilo po knjizi. Nisam imao kvarove. Imam neispravan TPMS senzor ali to je malo previse love tak da je taj dio iskljucen preko dijagnostike.
 

Spawn

Well-known member
Nije malo 1100kn ali dobro je sto si dobio tocnu dijagnozu i brz popravak.
Ako se ne varam proslo je vise od 100000 km otkad je to zameijenjeno
 

Pavel

Lepi™
Ako uzmeš u obzir da sam prošli tjedan ostavio 4000, i sad 1100, da..Dosta je. No sva sreća brza je i točna dijagnostika bila i dijelovi su jako brzo došli (gotovo isti dan). Još uvijek čekam dnevna svjetla (poslali su kriva) no dobro.

Nadam se da je to sad to po pitanju investicija u njega. Svjestan sam njegovih kilometara ali opet, doista ne bih htio mjesečno ostavljati po tisuću kuna u njega za nekakve senzore. Dobio sam senzore koji su otišli za uspomenu. Ne možeš vjerovat da smeće dimenzija 4x6cm može toliko koštati. :D
 

Pavel

Lepi™
4000 je bio veliki servis (kako je navedeno par postova iznad). Uz veliki servis (zupčasti i sve uz njega, filtere i ulje), otišli su nosači motora i prednji lijevi stabilizator (nešto vezano uz sam cilindar se oštetilo pa je to išlo van).

Tjedan dana nakon toga problemi, jučer ujutro dijagnostika. Kvar senzora broja obrtaja i senzora goriva (pritiska valjda). To je bilo oko 1100kn.

Navodno je taj senzor pritiska goriva radio probleme po pitanju dotoka pa je zato ponekad auto znao trznuti. Ja sam pomislio da je to do mjenjača jer bi se trzaj javio na prijelazu iz 2 brzine u 3. Međutim navodno je do njega. Zasada nitko nije primjetio trzanje, mjenjač je uredan i ulje je promijenjeno tako da svi kažu da nije do njega već da je senzor radio probleme.

Zasada šljaka, ali pratiti ću ga malo da vidim jel trzanje nestalo.
 

Spawn

Well-known member
Dosta je love ulozeno,ali sada imas puno novih dijelova i nadam se da si dugo miran. Mene tek ceka veliki servis,zamjena ulja u mjenjacu itd itd tako da se pripremam :)
 

Pavel

Lepi™
Ja sam računao oko 4000. Međutim čovjek mi je rekao da će sam veliki ispast oko 2000, plus minus stotinjak kuna. Ali kad je digao motor prvo je vidio da su nosači otišli (zato je bio nešto bučniji i nemirniji). A kad sam se požalio da prednji lijevi kotač "lupa" onda je vidio da je i stabilizator (ili nešto tako) otišlo. Tako da sam imao i dva nepredviđena popravka. :D

Mene čeka novi interval ulja za mjenjač ali tek za 15.000km kad bude i ulje + filteri se mijenjalo. S obzirom da radim cca 40.000-50.000km godišnje bude to brzo. :D

I ja se nadam da sam dugo miran.
 

Pavel

Lepi™
Sisak - Velika Gorica - Sisak, 5 dana u tjednu. Zasada je tako, na godinu planiram odlazak u Zagreb (ukoliko ostanem na poslu :D ). U tom slučaju razmatram hoću li zadržati C5 ili ću ići na neki mali gradski kompakt. Privlače me ovi 1.0 turbo benzinci.

Strah me da je C5 malo glomazan za ZG a i ne želim mu to raditi. Mislim da je gradska vožnja i proboj iz ZG prema aerodromu smrt za njega (osim ako se ne smjestim negdje blizu obilaznice, potez prema Heinzelovoj).

Kažem, sve je to veliki "if" ovisno o tome kako će se napredovati na poslu. No do tada, služi samo za otvorenu cestu i autoput. Ne sjećam se kad je zadnji puta korišten baš za gradsku vožnju. Sisak ne podrazumijevam pod grad sa svoje dvije ulice i obilaznicom.
 
Na vrh