Citroen C5 2.0 HDi 110hp

Jovan Avramovic

Well-known member
Danas kupujem auto spomenut u naslovu, mislim da nema potrebe nista specijalno predstavljati model, poznat je generalno svima..
Toyota mi se smucila vise, dosta mali i skucen auto u kojem se ne snalazim najbolje, pa kako mi je trebao udoban auto za svaki dan, a za malo para, logican izbor je bio Citroen C5 (po treci put :D ).
Konkretno sto se primerka tice, enterijer je skoro pa perfektan, motor radi jako lepo i apsolutno je sve suvo, nema nikakvih curenja, kapljanja i slicno, menjac takodje odlican. E sad, s obzirom da auto kosta 1.800e ne moze biti da nesto ne fali, naredne nedelje treba da se odradi i odradicu sledece stvari: 2 nove gume, kocione plocice zadnjih tockova, senzor ABS-a zadnjeg levog tocka, donji nosac motora i mali servis. Ono sto cu odraditi samo jer ja imam tu zelju to su nove sve 4 bombe (H3).
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
Odličan auto, jedina mana je ta ručna, ako ju mjenjas, zamjeni cijeli buzir jer je sve drugo muka, tada problema nema! 2.0 hdi 110ks je malo inertan dok ga turbo ne povuče, a vuče sasvim solidno. Ako je održavan kako treba, taj motor će nadživjeti sam automobil.

Mrki5 je majstor za prvu generaciju C5ice, njega pitaj štogod trebaš!

PS, ja sam na svom napravio remap na navodno 145ks i razlika je bila osjetna, još imam svoju mapu, pa ako budeš voljan mogu ti ju poslati ;)

Edit: Vidim da nema tempomat, nije ga ni moj imao, ali je imao sve provedene žice, tako da sam kupio ručicu i jos par stvari (sve skupa manje od 50 eura) i u lexiji aktivirao tempomat i to je bilo to. Isto mi je "riknuo" senzor ABS-a pa sam ga zamjenio, na kraju se ispostavilo da je samo bilo prljavo pa dobro provjeri.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
ExOduS442xb ExOduS442xb Za sada mi je jedini plan da sve sitnice i nedostatke resim i kupim nove bombe za svoju dusu, posle toga neka samo sluzi uz redovno odrzavanje i bice odlicno.
Ni tempomat mi ne treba kad krene da pliva po putu
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Sve u kompletu ce se uraditi u petak, tj. tad ce se poceti i verovatno ga preuzimam u subotu, a do tada ga ne vozim !
Jedino ce dve gume sacekati zamenu sledece nedelje i to je to u principu..
ExOduS442xb ExOduS442xb Imam rucicu za tempomat inace, sakrila se iza volana.. 😁🤣
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Da sumiramo sta je uradjeno na C5-ici, pa da ne nastavljam dalje sa ovom temom, interesantniji je CX
:D


1) Veliki servis - PK kais, zupcasti kais, pumpa za vodu, roleri, spaneri, antifriz.

2) Mali servis - 4x filteri i ulje 5W-40

3) Ulje u menjacu

4) Kociono ulje

5) Srednji i donji nosac motora

6) Remenica radilice

7) 4x Dizne

8) 2x Sajla rucne

9) 2x Vodjice rucne

10) Zadnje kocione plocice

11) Prednja leva kociona klesta

12) Zadnji levi lezaj tocka

13) Zadnji levi senzor ABS-a

14) 4x Nove "comfort" bombe

15) Nov akumulator 74Ah

16) 4x Novi grejaci

17) 4x Nove zimske Semperit gume, stari DOT

Generalno gledano korisceni su kvalitetniji delovi tipa: Continental, Dayco, Ina, Bosch...

Sve ukupno sa rukama majstora: 186.000 din./1.588e
 

Jovan Avramovic

Well-known member
ivan222 ivan222
Mogao sam samo mali servis da uradim i eventualno sajle rucne i mogao je da ide, palio je na pola kljuca maltene, sto bi nasi narodi rekli, ali psihicki ne mogu tako, morao sam "sve" 😁
Na oko 211.000km je trenutno. Ne mozemo precizno da znamo da li je prava kilometraza, ali shodno opstem stanju auta vrlo moguce da i jeste. Recimo po stanju vrata, tj. kako se otvaraju i zatvaraju, svim dugmicima i prekidacima u enterijeru, sedistima, amortizerima haube, amortizerima gepek vrata, stanju patosa odozdo itd..

Sto se tice motora, menjaca, turbine, auspuha, srafova, da ne izbaksuziram nesto za dalje, ali kap masti, ulja i garezi nema apsolutno nigde ispod haube, pa eto i to kao jedan plus i moguci dokaz za kilometre..
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Da sumiramo sta je uradjeno na C5-ici, pa da ne nastavljam dalje sa ovom temom, interesantniji je CX
:D


1) Veliki servis - PK kais, zupcasti kais, pumpa za vodu, roleri, spaneri, antifriz.

2) Mali servis - 4x filteri i ulje 5W-40

3) Ulje u menjacu

4) Kociono ulje

5) Srednji i donji nosac motora

6) Remenica radilice

7) 4x Dizne

8) 2x Sajla rucne

9) 2x Vodjice rucne

10) Zadnje kocione plocice

11) Prednja leva kociona klesta

12) Zadnji levi lezaj tocka

13) Zadnji levi senzor ABS-a

14) 4x Nove "comfort" bombe

15) Nov akumulator 74Ah

16) 4x Novi grejaci

17) 4x Nove zimske Semperit gume, stari DOT

Generalno gledano korisceni su kvalitetniji delovi tipa: Continental, Dayco, Ina, Bosch...

Sve ukupno sa rukama majstora: 186.000 din./1.588e
Koliko si platio bombe?
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Nije auto interesantan poput CX-a, ali kad sam vec bio otvorio temu, pa da ne zamre.
Sve u svemu auto perfektno sluzi za sada, kod mene je 5 meseci i presao je oko 11.000km.
Pre nego sto sam ga ja kupio auto je stajao par godina napolju, nevozen i neregistrovan, pa je to i uzrok sto su neke stvari na njemu propale.
Moram da naglasim da 90% svega sto je izmenjano na njemu je uradjeno vise preventive radi, nista nije bilo toliko propalo da ne moze da se vozi, ali s obzirom da sam mnogo razocaran u novija auta, maltene sva posle 2005 godine, ovog ni ne planiram da prodam, pa hocu da sve bude cakum pakum.
- Prvo sta je sve odradjeno na autu sam vec pisao, a u februaru ove godine je odradjeno sledece:
1) 4x dizne kompletno remontovane originalnim delovima.
2) Novi levi i desni kraj letve volana.
3) Novi levi i desni kraj spona.
4) Novi smering kod menjaca.
5) Nova poluosovina.
6) Centriranje trapa.

- Juce odradjeno:
1) Mali servis (4x filteri i Sunoco 5W-40).
2) Nova 2 hidraulicna povratna creva.
3) Kupljene 4 nove letnje gume Kleber 205/55/R16 91H
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh