Pankoz
Active member
Nakon poduže potrage za dobrim primerkom C3,i obilaženjem popriličnog broja auto placeva i već registrovanih i voženih automobila,vratio sam se nazad u Petrovaradin i kupio automobil od prodavca koji je bio u startu poprilično skuplji od ostalih primeraka.Nije mi puno trebalo da odlučim da još malo dublje zavučem ruku u "slamaricu" i kupim baš taj primerak jer je za dve klase bio očuvaniji i utegnutiji i spolja,kao iznutra od svih do sada viđenih i isprobanih primeraka.
Naime radi se o 1.4 hdi agregatu od 68 KS proizvedenom 2006 godine,tako da je to restajling model prve serije C3.Automobil poseduje skoro sve što mu se moglo naći u fabričkoj ponudi.Ima tempomat,limiter brzine,maglenke,senzore za svetla i brisače,elektronsko podešavanje retrovizora,,električne podizače prednjih stakala,digitalnu klimu,fabričku muziku sa daljinskim komandama,lajsne u boji vozila,parking senzore,euro kuku koja se demontira.Valjda sam onako iz glave sve nabrojao
.
Registrovao sam ga pre sada već dva meseca i odmah odvezao kod majstora da mu odradi veliki i mali servis,i da mu zameni jedan nosač motora pošto je jedino to bilo za zamenu.Možda nisam ni morao odmah raditi veliki servis,ali ne želim da razmišljam i rizikujem što se toga tiče.Ovako sad samo redovni servisi i otklanjanje potencijalnih kvarova.
Nakon servisa majstor je jedino primetio da mu je zadnji lonac u nešto lošijem stanju i da će u nekom narednom periodu verovatno biti za zamenu.Kaže dok ne progrmi,ništa ne diramo :whistling: .
U odnosu na Fiat Seicenta (prethodni suprugin auto),ovo je totalno druga dimenzija automobila.Doduše nije ni ista klasa,ali stvarno ogromna razlika i u pogledu udobnosti,kao i bezbednosti.
C3 je kupljen kao zamena za Seicenta koji je nakon 5 godina dobrog služenja i vožnje uglavnom moje supruge,odlična zamena.Sada ću ga i ja dosta često voziti,tako da će Astra uglavnom mene služiti do posla i nazad ,kao i na duža porodična putovanja.
Naime radi se o 1.4 hdi agregatu od 68 KS proizvedenom 2006 godine,tako da je to restajling model prve serije C3.Automobil poseduje skoro sve što mu se moglo naći u fabričkoj ponudi.Ima tempomat,limiter brzine,maglenke,senzore za svetla i brisače,elektronsko podešavanje retrovizora,,električne podizače prednjih stakala,digitalnu klimu,fabričku muziku sa daljinskim komandama,lajsne u boji vozila,parking senzore,euro kuku koja se demontira.Valjda sam onako iz glave sve nabrojao
Registrovao sam ga pre sada već dva meseca i odmah odvezao kod majstora da mu odradi veliki i mali servis,i da mu zameni jedan nosač motora pošto je jedino to bilo za zamenu.Možda nisam ni morao odmah raditi veliki servis,ali ne želim da razmišljam i rizikujem što se toga tiče.Ovako sad samo redovni servisi i otklanjanje potencijalnih kvarova.
Nakon servisa majstor je jedino primetio da mu je zadnji lonac u nešto lošijem stanju i da će u nekom narednom periodu verovatno biti za zamenu.Kaže dok ne progrmi,ništa ne diramo :whistling: .
U odnosu na Fiat Seicenta (prethodni suprugin auto),ovo je totalno druga dimenzija automobila.Doduše nije ni ista klasa,ali stvarno ogromna razlika i u pogledu udobnosti,kao i bezbednosti.
C3 je kupljen kao zamena za Seicenta koji je nakon 5 godina dobrog služenja i vožnje uglavnom moje supruge,odlična zamena.Sada ću ga i ja dosta često voziti,tako da će Astra uglavnom mene služiti do posla i nazad ,kao i na duža porodična putovanja.