Citroen C1 1.0 Airdream

zulufer

Active member
Pozdrav svim forumašima!
Uz C4 postao sam vlasnik i C1.
Trebao nam je drugi auto jer nam bebica krenula u vrtić i sad imamo sto peripetija.
Htio sam nešto relativno malo i relativno jeftino i za kupiti, a kasnije i za održavati. Gledao sam autiće do 5000 eura i mogao sam "birati" između nekih modela C1, Peugeot 107, Renault Twinga i to je manje više to. Up, Smart, Swift i Yaris su nedostižni za tu cijenu.
Kupljen je Citroen C1, 1.0, benzinac sa 50 kW ili nešto malo manje od 70 KS.
Godište je 2010., ima 67800 originalnih kilometara i od 1. vlasnika je.
Inače je auto vozio deda, kupio je nov u Citroen salonu u Koprivnici. Deda je umro 2020. i auto je naslijedio sin kojemu je to bio 3. auto u kući i vozikali su se jer je bio registriran. Nekoliko mjeseci je bio odjavljen jer su se nećkali da li bi ga prodali ili ostavili kćerkici koja je krenula na faks, ali su ga ipak odlučili prodati pa su ga 19.09.2022. i registrirali tako da sam cijelu godinu miran.
Prvi servis je odrađen nakon dvije godine u ovlaštenom servisu sa nepunih 10000 km, a dalje je auto održavao sin koji je mehaničar po struci. Po navodima sina, na autu bi mijenjao ulje i promijenio ili ispuhao filtere. Deda je auto koristio vozikajući se po Koprivnici, do dućana, doktorima u gorice i tak. Sin čak misli da i akumulator nije nikada mijenjan, barem ga on nije mijenjao...
Auto sam vidio i isprobao i nisam našao neke ekstra zamjerke na autu starom 12 godina. Karoserijski uredno, ne vidim hrđu, nisam primjetio da je negdje udaren i slično. Motor nije čist, nije pran, ali vidim da nije ništa kisalo i curilo, remen mi se činio ok. Auto solidno radi u leru, pri vožnji lijepo ubrzava i lijepo koči. Ništa ne trese, ne lupa i ne udara. Ne cuka, ne vuče i ne cvili. Klima radi solidno, hladi, ventilator dobro radi na svim brzinama, mijenjač lijepo šalta, kvačilo solidno otpušta, a i budući da je prošao tehnički prije 5 dana sve mi se čini nekako u redu.
Gume su neki kineski jeftileni dot. 3017 mada imaju ripne solidne, ali to ću vjerojatno mijenjati.
Moram ga iznutra malo počistiti i skinuti navlake koje su već dosta dugo u autu, a sjedišta nisu poderana i zamazana.
Broj šasije sam provukao i kroz Carvertical i nije se pokazalo nikakvih anomalija tako da sam platio 4000 eura i dovezao Citroenku kući.
Ovih dana ću se pozabaviti malo više autom, ali evo jedan uvodni post čisto da sumiram dojmove, da mi ostanu za kasnije :D :D
Za kraj jedna slikica:
 

Prilozi

szahtila

Well-known member
Pozdrav svim forumašima!
Uz C4 postao sam vlasnik i C1.
Trebao nam je drugi auto jer nam bebica krenula u vrtić i sad imamo sto peripetija.
Htio sam nešto relativno malo i relativno jeftino i za kupiti, a kasnije i za održavati. Gledao sam autiće do 5000 eura i mogao sam "birati" između nekih modela C1, Peugeot 107, Renault Twinga i to je manje više to. Up, Smart, Swift i Yaris su nedostižni za tu cijenu.
Kupljen je Citroen C1, 1.0, benzinac sa 50 kW ili nešto malo manje od 70 KS.
Godište je 2010., ima 67800 originalnih kilometara i od 1. vlasnika je.
Inače je auto vozio deda, kupio je nov u Citroen salonu u Koprivnici. Deda je umro 2020. i auto je naslijedio sin kojemu je to bio 3. auto u kući i vozikali su se jer je bio registriran. Nekoliko mjeseci je bio odjavljen jer su se nećkali da li bi ga prodali ili ostavili kćerkici koja je krenula na faks, ali su ga ipak odlučili prodati pa su ga 19.09.2022. i registrirali tako da sam cijelu godinu miran.
Prvi servis je odrađen nakon dvije godine u ovlaštenom servisu sa nepunih 10000 km, a dalje je auto održavao sin koji je mehaničar po struci. Po navodima sina, na autu bi mijenjao ulje i promijenio ili ispuhao filtere. Deda je auto koristio vozikajući se po Koprivnici, do dućana, doktorima u gorice i tak. Sin čak misli da i akumulator nije nikada mijenjan, barem ga on nije mijenjao...
Auto sam vidio i isprobao i nisam našao neke ekstra zamjerke na autu starom 12 godina. Karoserijski uredno, ne vidim hrđu, nisam primjetio da je negdje udaren i slično. Motor nije čist, nije pran, ali vidim da nije ništa kisalo i curilo, remen mi se činio ok. Auto solidno radi u leru, pri vožnji lijepo ubrzava i lijepo koči. Ništa ne trese, ne lupa i ne udara. Ne cuka, ne vuče i ne cvili. Klima radi solidno, hladi, ventilator dobro radi na svim brzinama, mijenjač lijepo šalta, kvačilo solidno otpušta, a i budući da je prošao tehnički prije 5 dana sve mi se čini nekako u redu.
Gume su neki kineski jeftileni dot. 3017 mada imaju ripne solidne, ali to ću vjerojatno mijenjati.
Moram ga iznutra malo počistiti i skinuti navlake koje su već dosta dugo u autu, a sjedišta nisu poderana i zamazana.
Broj šasije sam provukao i kroz Carvertical i nije se pokazalo nikakvih anomalija tako da sam platio 4000 eura i dovezao Citroenku kući.
Ovih dana ću se pozabaviti malo više autom, ali evo jedan uvodni post čisto da sumiram dojmove, da mi ostanu za kasnije :D :D
Za kraj jedna slikica:
Simpa auto, promijeni gume za neke bolje, vozit ćeš dijete u njemu
 

zulufer

Active member
Hvala lijepo!

Malo se radilo na autu.
Promijenio sam sve 4 gume. Bile su Laufenn sa dotom 3017 pa sam ih odlučio zamijeniti novijima.
Kupio sam Nexen Winguard Snow G3 dimenzija 155/65/14 dot 27/22 po 370 kuna kod Tokića. Nemam iskustva s tim gumama ali se sjećam da je ivan222 ivan222 pisao o njima kao solidnima, a čitao sam i test zimskih guma iz 2022. i od 12 testiranih guma, ako se ne varam, dobile su ocjenu "preporučaju se". Zadovoljan sam jer se auto bolje ponaša i tiše mi je u kabini.
Promijenio sam i akumulator, isto sam stavio od Tokića, a stavio sam i nove brisače...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Za ljetni Nexen sam pisao, ali mislim da sa cijelom gamom sve više dižu kvalitetu. Ako se zabijeli, javi kakva je situacija
 

zulufer

Active member
Ma tomu se i ja nadam.
Ne očekujem čuda već čisto da pazeći na sebe i druge u prometu ne budem ugrožen niti ja niti drugi. U tu svrhu, mora valjati.
S obzirom na to što se sve događa vjerujem da će ove godine i biti snijega :D
 

zulufer

Active member
Nemam pojma, valjda nisu.
Kad su troja vrata onda su većih gabarita neko kad su petera. Možda je to presudilo, mada je meni već dozlogrdilo kad dijete stavljam i vadim van dva puta dnevno u sjedalicu.
Inače ima tragova u autu da je deda svašta vozikao. Zadnja klupa ima dosta ogrebotina na onom stražnjem, metalnom dijelu, čini mi se da je dosta puta bila leđno...
 

zulufer

Active member
Evo jučer, 29.20.2022. sam napravio mali servis. Svoj prvi servis, u budućnosti bi ih na ovom automobilu trebalo biti još dosta.
Pošto nemam popunjenu servisnu knjižicu i ne znam što je točno urađeno na automobilu, a sin pok. vlasnika govori da je samo mijenjao ulje i ispuhivao filtere, radim tako da me vode neki osjećaji.
- promijenio sam ulje, stavio sam Total Quartz 7000 10w40
- novi filter ulja
- novi filter zraka
- novi filter kabine sa onim ugljičnim česticama zbog vremenskih uvjeta
- stavio nove NGK svjećice
- stavio novu podlošku i čep kartera.

Auto ima trenutno 69.034 km i mislim da sam do proljeća miran kada ću vjerojatno se pozabaviti remenjem i kočnicama, iako mi se sada čini sve u redu, ali zbog starosti to ću odraditi.

Sada mi je još u planu kupiti mjerač antifriza, pa ako bude potrebe, zamjenu ću uraditi ovih dana.

Edit:

Slika svjećica:
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

zulufer

Active member
Prodao sam autić.
Dva tjedna nakon kupovine dobili smo službeni i potreba za dodatnim autom se smanjila.
Uz službeni, C1 je u tri mjeseca i tjedan dana napravio 900km, C4 za to vrijeme 150km. Veća mi je briga C4 stavljati na punjač i okretati ga po garaži jer se slabo vozi, a prošle godine je dosta uloženo u njega.
Uz to kako je C1 stalno bio vani, do izražaja je došla njegova dječja bolest - skupljanje vode u gepeku, koja se uslijed kiše i snijega cjedila iza zadnjih lampi. Složio sam to silikoniranjem, ali sam imao posla isušivanjem unutrašnjosti.
Prodajom sam zadovoljan.
Da rezimiram, skroman auto, ali djelovao mi je izrazito pouzdano i bio mi je gušt voziti ga i drago mi je da sam stekao to iskustvo.
Kaj se tiče teme, može lock.
 
Na vrh