zulufer
Active member
Pozdrav svim forumašima!
Uz C4 postao sam vlasnik i C1.
Trebao nam je drugi auto jer nam bebica krenula u vrtić i sad imamo sto peripetija.
Htio sam nešto relativno malo i relativno jeftino i za kupiti, a kasnije i za održavati. Gledao sam autiće do 5000 eura i mogao sam "birati" između nekih modela C1, Peugeot 107, Renault Twinga i to je manje više to. Up, Smart, Swift i Yaris su nedostižni za tu cijenu.
Kupljen je Citroen C1, 1.0, benzinac sa 50 kW ili nešto malo manje od 70 KS.
Godište je 2010., ima 67800 originalnih kilometara i od 1. vlasnika je.
Inače je auto vozio deda, kupio je nov u Citroen salonu u Koprivnici. Deda je umro 2020. i auto je naslijedio sin kojemu je to bio 3. auto u kući i vozikali su se jer je bio registriran. Nekoliko mjeseci je bio odjavljen jer su se nećkali da li bi ga prodali ili ostavili kćerkici koja je krenula na faks, ali su ga ipak odlučili prodati pa su ga 19.09.2022. i registrirali tako da sam cijelu godinu miran.
Prvi servis je odrađen nakon dvije godine u ovlaštenom servisu sa nepunih 10000 km, a dalje je auto održavao sin koji je mehaničar po struci. Po navodima sina, na autu bi mijenjao ulje i promijenio ili ispuhao filtere. Deda je auto koristio vozikajući se po Koprivnici, do dućana, doktorima u gorice i tak. Sin čak misli da i akumulator nije nikada mijenjan, barem ga on nije mijenjao...
Auto sam vidio i isprobao i nisam našao neke ekstra zamjerke na autu starom 12 godina. Karoserijski uredno, ne vidim hrđu, nisam primjetio da je negdje udaren i slično. Motor nije čist, nije pran, ali vidim da nije ništa kisalo i curilo, remen mi se činio ok. Auto solidno radi u leru, pri vožnji lijepo ubrzava i lijepo koči. Ništa ne trese, ne lupa i ne udara. Ne cuka, ne vuče i ne cvili. Klima radi solidno, hladi, ventilator dobro radi na svim brzinama, mijenjač lijepo šalta, kvačilo solidno otpušta, a i budući da je prošao tehnički prije 5 dana sve mi se čini nekako u redu.
Gume su neki kineski jeftileni dot. 3017 mada imaju ripne solidne, ali to ću vjerojatno mijenjati.
Moram ga iznutra malo počistiti i skinuti navlake koje su već dosta dugo u autu, a sjedišta nisu poderana i zamazana.
Broj šasije sam provukao i kroz Carvertical i nije se pokazalo nikakvih anomalija tako da sam platio 4000 eura i dovezao Citroenku kući.
Ovih dana ću se pozabaviti malo više autom, ali evo jedan uvodni post čisto da sumiram dojmove, da mi ostanu za kasnije

Za kraj jedna slikica:
Uz C4 postao sam vlasnik i C1.
Trebao nam je drugi auto jer nam bebica krenula u vrtić i sad imamo sto peripetija.
Htio sam nešto relativno malo i relativno jeftino i za kupiti, a kasnije i za održavati. Gledao sam autiće do 5000 eura i mogao sam "birati" između nekih modela C1, Peugeot 107, Renault Twinga i to je manje više to. Up, Smart, Swift i Yaris su nedostižni za tu cijenu.
Kupljen je Citroen C1, 1.0, benzinac sa 50 kW ili nešto malo manje od 70 KS.
Godište je 2010., ima 67800 originalnih kilometara i od 1. vlasnika je.
Inače je auto vozio deda, kupio je nov u Citroen salonu u Koprivnici. Deda je umro 2020. i auto je naslijedio sin kojemu je to bio 3. auto u kući i vozikali su se jer je bio registriran. Nekoliko mjeseci je bio odjavljen jer su se nećkali da li bi ga prodali ili ostavili kćerkici koja je krenula na faks, ali su ga ipak odlučili prodati pa su ga 19.09.2022. i registrirali tako da sam cijelu godinu miran.
Prvi servis je odrađen nakon dvije godine u ovlaštenom servisu sa nepunih 10000 km, a dalje je auto održavao sin koji je mehaničar po struci. Po navodima sina, na autu bi mijenjao ulje i promijenio ili ispuhao filtere. Deda je auto koristio vozikajući se po Koprivnici, do dućana, doktorima u gorice i tak. Sin čak misli da i akumulator nije nikada mijenjan, barem ga on nije mijenjao...
Auto sam vidio i isprobao i nisam našao neke ekstra zamjerke na autu starom 12 godina. Karoserijski uredno, ne vidim hrđu, nisam primjetio da je negdje udaren i slično. Motor nije čist, nije pran, ali vidim da nije ništa kisalo i curilo, remen mi se činio ok. Auto solidno radi u leru, pri vožnji lijepo ubrzava i lijepo koči. Ništa ne trese, ne lupa i ne udara. Ne cuka, ne vuče i ne cvili. Klima radi solidno, hladi, ventilator dobro radi na svim brzinama, mijenjač lijepo šalta, kvačilo solidno otpušta, a i budući da je prošao tehnički prije 5 dana sve mi se čini nekako u redu.
Gume su neki kineski jeftileni dot. 3017 mada imaju ripne solidne, ali to ću vjerojatno mijenjati.
Moram ga iznutra malo počistiti i skinuti navlake koje su već dosta dugo u autu, a sjedišta nisu poderana i zamazana.
Broj šasije sam provukao i kroz Carvertical i nije se pokazalo nikakvih anomalija tako da sam platio 4000 eura i dovezao Citroenku kući.
Ovih dana ću se pozabaviti malo više autom, ali evo jedan uvodni post čisto da sumiram dojmove, da mi ostanu za kasnije
Za kraj jedna slikica:
Prilozi
-
105,9 KB Pregleda: 0