Citroen Berlingo XTR 1,6HDI 92ks + grip control

Biliæ

vlaj
svi xtr-i osim oni koji imaju paket grip control imaju na sebi 215/55/16 michelin primacy
- varijanta sa gripom ima 205/65/15.. u salonu sam vidio jednog takvog sa m. energy saver..
 

iko

Avanturist
LHM- i 92ks ima fap,tak pise u prospektu citroena berlinga III
Znaci stavljam u svoj berlingac ulje TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30,jel tako?


Htio sam uzeti 110ks,ali je 10 000kn skuplji od 92ks,pa sam uzeo 92ks i uzeo za tu cijenu grip control,paket modularnost,paket djeca itd.
Sto se tice grip controla,moj jedan poznanik mi je preporucio da uzmem to,jer je on imao to i odusevio ga je pogotovo kad ide van asfalta,makadam,pijesak,blato,potoci itd..jer se on bavi kao i ja avanturistickim sportovima kao hobi(planinarenje,brdskim biciklizam,rafting itd.)i da mu je u nekim mnogobrojnim situacijama grip control pomogao.
I zbog tog sam uglavnom uzeo,bas me zanima kako to ide kad se nadjem u nekoj situaciji van asfalta..ali dojmove cu vam svakako reci..

koliko znam i peugeot 3008 ima grip control,a ne samo berlingo..

TBILI-Velis da sve vise berlingaca ima,meni je drago...
Sto mislite o tome da jedan dan kad budemo toplije i suncano na jednom velikom prostoru okupimo sve ljude koji imaju berlingace i napravio milenijsku fotografiju "sime strikomana" i napravimo sa svojim vozilima znak citroena i slikamo iz zraka,to bi super bilo..ali tesko je to izvest itd..to je samo prijedlog iako znam da je tesko izvedivo..
ispricavam se na tekstu i svrakopisu,jer sam pocetnik na kompu opcenito,pa polako ucim i snalazim se ;-)
 

liberty

Well-known member
za ulje si točno naveo - INEO

sa 92 ks nećeš požaliti što nisi uzeo mašinu od 110 ks jer je ista jednostavno preskupa, a ako puno radiš kilometara (preko 4000 km mjesečno) za nju je propisan i kraći servisni interval (koliko vidim po svojoj servisnoj knjižici).

istina, ogromna prednost verzije od 110 ks nije u mašini već u 6 stupanjskom mjenjaču koja ide uz nju
ako 110 ks i nije potrebno - za vožnju autoputom bi 6. brzina dobro došla. znam jer se moj berlingo 100% cozi isključivo autoputom
6 brzina doprinosi manjoj potrošnji i manjoj buci. pretpostavljam da bi mi s njome potrošnja bila manja za bar 1 litru na 100 km
možda to ne djeluje puno ali ja bi recimo time za prvih 6 mjeseci što imam berlinga uštedio cca 2.000 kn

ujedno svima preporučam da ne budu lijeni i da svako toliko podignu haubu i pogledaju si razinu tekućina jer:
- nekad iz salona auto izađe da mu ulje nije na maksimumu ili da mu čep rashladne nije stisnut do kraja
- svi auti ipak troše tekućine, osobito pri brzoj vožnji, a uputno je ipak da ulje bude do maskimuma (ne preko) jer se time turbina bolje hladi

dakle, svakih 1000-2000 km provjerite stanje tekućina
iz mojeg iskustva koje s berlingom traje 5 i pol mjeseci i 17.000 km mogu reći da sam dotočio 1 dcl destilirane vode u rashladni sustav i oko 6 dcl ulja (nisam još bio na servisu).
Istina za 6 dcl ulja manje motor ne ostane suh, ali nema smisla da razina ulja bude bliže minimumu kad je bolje da bude bliže maksimumu
Opet, to ovisi i o režimu vožnje tako da vožnja autoputom pri 3000 okretaja naravno da će doprinijeti potrošnji ulja , ali kažem, i bolje je da auto troši nešto ulja nego da ga uopće ne troši. a i današnja ulja su rijetka i pogoduju okolišu pa i tu dijelom odlazi priča o potrošnji

-
 

LHM

Member
za ulje si točno naveo - INEO

sa 92 ks nećeš požaliti što nisi uzeo mašinu od 110 ks jer je ista jednostavno preskupa, a ako puno radiš kilometara (preko 4000 km mjesečno) za nju je propisan i kraći servisni interval (koliko vidim po svojoj servisnoj knjižici).

istina, ogromna prednost verzije od 110 ks nije u mašini već u 6 stupanjskom mjenjaču koja ide uz nju
ako 110 ks i nije potrebno - za vožnju autoputom bi 6. brzina dobro došla. znam jer se moj berlingo 100% cozi isključivo autoputom
6 brzina doprinosi manjoj potrošnji i manjoj buci. pretpostavljam da bi mi s njome potrošnja bila manja za bar 1 litru na 100 km
možda to ne djeluje puno ali ja bi recimo time za prvih 6 mjeseci što imam berlinga uštedio cca 2.000 kn

ujedno svima preporučam da ne budu lijeni i da svako toliko podignu haubu i pogledaju si razinu tekućina jer:
- nekad iz salona auto izađe da mu ulje nije na maksimumu ili da mu čep rashladne nije stisnut do kraja
- svi auti ipak troše tekućine, osobito pri brzoj vožnji, a uputno je ipak da ulje bude do maskimuma (ne preko) jer se time turbina bolje hladi

dakle, svakih 1000-2000 km provjerite stanje tekućina
iz mojeg iskustva koje s berlingom traje 5 i pol mjeseci i 17.000 km mogu reći da sam dotočio 1 dcl destilirane vode u rashladni sustav i oko 6 dcl ulja (nisam još bio na servisu).
Istina za 6 dcl ulja manje motor ne ostane suh, ali nema smisla da razina ulja bude bliže minimumu kad je bolje da bude bliže maksimumu
Opet, to ovisi i o režimu vožnje tako da vožnja autoputom pri 3000 okretaja naravno da će doprinijeti potrošnji ulja , ali kažem, i bolje je da auto troši nešto ulja nego da ga uopće ne troši. a i današnja ulja su rijetka i pogoduju okolišu pa i tu dijelom odlazi priča o potrošnji

-
Ma ja sad imam ovaj sa 90 Ks pa sam se zaželio promjene , imao sam u picassu taj sa 110 i nije nešto bitno brži ali eto....

Što se tiče brzina koliko ja znam ne postoji mjenjač sa 6 brzina za berlingo, sutra popdne preuzimam auto pa javim....
 

iko

Avanturist
LIBERTY-hvala ti puno na korisnim info.u vezi ulja itd.
ja ti autocestu bas ne volim,stalno idem po lokalnim cestama ili magistralnim po cijeloj hrv.i okolo,tak da mi 6.brzina nije potrebna,a i koliko znam berlingo nema 6.brzinu...
jedno 3-4x god.idem autocestom do rijeke,a do pule idem magistralom..
ja sam imao probnu voznju berlingo III 92ks i odusevio sam se...
 

liberty

Well-known member
LIBERTY-hvala ti puno na korisnim info.u vezi ulja itd.
ja ti autocestu bas ne volim,stalno idem po lokalnim cestama ili magistralnim po cijeloj hrv.i okolo,tak da mi 6.brzina nije potrebna,a i koliko znam berlingo nema 6.brzinu...
jedno 3-4x god.idem autocestom do rijeke,a do pule idem magistralom..
ja sam imao probnu voznju berlingo III 92ks i odusevio sam se...
je dobar je
ova nova mašina s 8 ventila je elastičnija i reaktivnija kod kretanja i u donjem režimu
da nisam probao i 16 ventila ne bi tome vjerovao - ali je tako
i nešto je tiša u radu
 

iko

Avanturist
LIBERTY-ovaj berlingo ima 8ventila,ja mislio 16v..ak velis da je 8v ok,onda cu i ja biti zadovoljan...

Jel netko od vas na CB III,ugradio euro kuku,i gdje se moze povoljno ugraditi u zgb.i okolici...
 

liberty

Well-known member
LIBERTY-ovaj berlingo ima 8ventila,ja mislio 16v..ak velis da je 8v ok,onda cu i ja biti zadovoljan...

..
čuj meni je auto odličan
evo za vikend mu ne gine dodatnih 700 km
ovaj put ću pokušati na autoccesti održavat dosta visok prosjek brzine ali na način da više štedim gorivo (neću se zapikivati preko 120 kmh) pa ću izvijestiti o potrošnji

naime, razlika potrošnje na autoputu da li ga držiš 130-135-140 kmh ili 120-125 kmh koliko sam primjetio može biti i 0,5 -0,8 litara manje na 100 km, a na odredište kasnim samo 10-15 minuta
na putu od 700 km tako uštedim bar 3,5 litre tj cca 35 kn
nije zanemarivo obzirom berlingo radi cca 2.800 km mjesečno u prosjeku (ušteda je bar 140 kn mjesečno - u mojem smislu prevedeno taman za vikend imam više novca za 2x kava + kolač po izboru u omiljenoj slastičarnici:D)
 

Vedran

New member
Jel sam ja nekaj krivo sfatio ili...... svi hdi 1.6 su 16v, to su oni kaj su s Fordom napravili, kaj ne?

DV6 B 75 ks
DV6 ATED4 90 ks
DV6 TED4 110 ks
 

liberty

Well-known member
Jel sam ja nekaj krivo sfatio ili...... svi hdi 1.6 su 16v, to su oni kaj su s Fordom napravili, kaj ne?

DV6 B 75 ks
DV6 ATED4 90 ks
DV6 TED4 110 ks
novi HDI su 8 ventila
počeli su se proizvoditi (kako su mi rekli) u prosincu 2011. godine
 

liberty

Well-known member
sto je bolje da je 8v,nego 16v,koja je razlika ako mi moze netko objasniti,pogotovo kod hdi 1,6
na 92 ks sa 8v u odnosu na 16 v
imaš porast od čini mi se 20 Nm

- u naravi imaš više elastičnu mašinu na nižim okretajima
- mašina je malo tiša
- navodno manje troši
- navodno je kod nje otklonjen problem podmazivanja koji je navono postojao kod 16 V (sito uljne pumpe)
- kažu da su smanjenjem broja ventila i bregastih doprinijeli da je mašina manje osjetljiva na kvarove i da je jeftinija za popravak - manje dijelova = jednostavniji motor = manje toga se ima za popraviti = manje košta popravak (ukratko laički rečeno)
 
Na vrh