Citroen AX - pumpa goriva

SimpleMan

New member
Pozdrav svima,

Ovako, pošto mi auto duže vergla i slabije prima gas bio hladan il topal uvijek isto testirao sam tlak pumpe prije filtera i dugo joj treba da nabije a i tlak pada cim prestane verglat...zakljucio sam da je pumpa loša..e sada zanima me mogu li ubacit protočniju pumpu s više tlaka npr. sa berlinga dakle sa 1.4 motora, a moj je 1.0 SPI....koliko vidim iste su na izgled, paše u također u ovo plastično kućište, s time da berlingo ima MPI a AX SPI? Čini mi se da nebi trebao biti problem...ako je netko nešto slično napravio neka podijeli iskustva... :D
 
Posljednje uređivanje:

Zwonko

Member
S obzirom da si monopoint mijenjao svakako je potrebno i pumpu goriva zamijeniti.... Ja sam umjesto monopointa koji je stvarao probleme na Ax-u ugradio dupli karburator Solex Z2 32/34 i pumpu goriva od Alfa Romeo 33 uz pomoć našeg člana Igora, sad sve radi bez greške... Doduše i motor nije više 1.1 nego 1.4 od Ax-a GT... 😎
 

SimpleMan

New member
E tako nešto ja imam u planu pošto sam nabavio razbijenu xsaru 1.4 pa bih prebacio motor u Ax-a, mislim da je 75 ks dovoljno za taj auto :p
Hvala na odgovoru :D
 

Zwonko

Member
E tako nešto ja imam u planu pošto sam nabavio razbijenu xsaru 1.4 pa bih prebacio motor u Ax-a, mislim da je 75 ks dovoljno za taj auto :p
Hvala na odgovoru :D
Radije 1.6 8v sa 90ks ubaci, jednak je trošak, a ipak bolje ide... Obavezno getribu od Ax-a ostavi gore...
 

SimpleMan

New member
Razmišljao sam, ali nikako da pronađem neki tu u svojoj okolici, ali kad već radim pogledat ću još malo, inače radio sam tako nešto slično ali na starom puntu, čini mi se da bi na AX-u trebalo bit lakše pošto su 1.0 i 1.6 TU motori. Kod takvog swapa na što bi trebao obratit pažnju?
Edit: Moj ima mjenjač s 4 brzine :/
 

Zwonko

Member
Razmišljao sam, ali nikako da pronađem neki tu u svojoj okolici, ali kad već radim pogledat ću još malo, inače radio sam tako nešto slično ali na starom puntu, čini mi se da bi na AX-u trebalo bit lakše pošto su 1.0 i 1.6 TU motori. Kod takvog swapa na što bi trebao obratit pažnju?
Edit: Moj ima mjenjač s 4 brzine :/
Malo je dug mjenjač s 4 brzine, ali ok... Najveći problem je struja, motor 1.0, 1.1, 1.4 i 1.6 pašu na šaraf pod haubu, samo je 1.6 16v malo problem, ali sve se može ugraditi... Ecu i instalacija su najčešće problem, zato sam ja na fergazer išao kod swapa, a i zbog toga jer volim zvuk fregazera ispod haube... Btw odakle si?
 

SimpleMan

New member
Međuprijenosi su dugi dosta(barem za ovaj motor od 45 konja), a na duže relacije mu očajnički treba 5. :p
To znam, najviše me brine taj kompjuter i brava, kao što je član Dalibor rekao bilo bi bolje pronaći stariju generaciju motora s monopointom bez koda ključa i ostalih komplikacija tako da mislim da ću još razgledati :D
Čini se kao dobra solucija, samo usisnu s karbom prebacim i vozim, uglavnom još ću malo pogledat okolo pa ću se odlučit za najlakšu soluciju tako da su sve opcije otvorene :D
Inače sam iz Opatije :)
 

Zwonko

Member
Međuprijenosi su dugi dosta(barem za ovaj motor od 45 konja), a na duže relacije mu očajnički treba 5. :p
To znam, najviše me brine taj kompjuter i brava, kao što je član Dalibor rekao bilo bi bolje pronaći stariju generaciju motora s monopointom bez koda ključa i ostalih komplikacija tako da mislim da ću još razgledati :D
Čini se kao dobra solucija, samo usisnu s karbom prebacim i vozim, uglavnom još ću malo pogledat okolo pa ću se odlučit za najlakšu soluciju tako da su sve opcije otvorene :D
Inače sam iz Opatije :)
Pa u Istri imaš barem 106ica, ax i saxa koliko hoćeš... 😀
 
Na vrh