Citroën Progressive Hydraulic Cushions

track

Member
Donator foruma
Evo ga, kako je hidraulicki ovjes kakav svi volimo i znamo otisao u (ne)zasluzenu penziju, sad su dosli sa novim rjesenjem koje ce navodno zadrzati Citroën na vrhu udobnosti. E sad, ne znam za postovanu audijenciju al ja ne virujen dok ne vidim sam jel to uopce funkcionira kako kazu ili jos jedna blabla u moru izmisljotina danasnje auto industrije...

Jel netko probao i kakvi su dojmovi? Jel zasluzeno nasljeduje hidraulicki ovjes il je tek malo marketinga da se narod ima cemu veselit?
 

pokra89

Well-known member
Prvo, kasnis dobre dvije godine :D
Drugo, vozio, i stvarno se osjeti onaj duh hidraulike, ona mekoća, a kad prijeđeš preko ležećeg ili neke veće neravnine, još par sekundi se osjeća kako auto lagano plovi kao po valovima. Meni se sviđa, i dobija prolaznu ocjenu. Trenutno se mislim to može naći samo u Cactusu i u C5 Aircrossu.
 

track

Member
Donator foruma
Prvo, kasnis dobre dvije godine
A znam, sta cu...meni je to jos uvik novo sve. Pogotovo jer nisam imao priliku probati. :D

Drugo, vozio, i stvarno se osjeti onaj duh hidraulike, ona mekoća, a kad prijeđeš preko ležećeg ili neke veće neravnine, još par sekundi se osjeća kako auto lagano plovi kao po valovima. Meni se sviđa, i dobija prolaznu ocjenu. Trenutno se mislim to može naći samo u Cactusu i u C5 Aircrossu.
Cactus se vise ne proizvodi sta znaci da samo C5 Aircross to nudi. Nije im bas filozofija bajna ili se to samo meni cini?

Po pitanju odrzavanja traze li takvi amortizeri neku specijalnu pozornost u odnosu na klasicne?
 

Memphis

Active member
Nisam probao ali me ni ne zanima previše. Po meni to nije ništa novo već komfor na uštrb performansi/osjećaja vožnje, upravljivosti.
 

konaroast

Citroenist
Jel netko probao i kakvi su dojmovi? Jel zasluzeno nasljeduje hidraulicki ovjes il je tek malo marketinga da se narod ima cemu veselit?

Ja sam ga probao znatiželje radi. Cactus mi se jaaaako sviđa, pogotovo prva generacija. Volio bih ga imati. Mislim da je to pravi mali Citroen. Originalan, praktičan, sa zanimljivim tehničkim rješenjima.

Išao sam na probnu vožnju do salona. Računaj da sam vozio nekih 20-30 minuta, ali sam ciljano išao po lošim cestama jer dobro poznajem ceste oko tog salona. Za mehanički ovjes je super! Od hidruličara ima mekoću i tu određenu lijenost kod izvlačenja karoserije nakon kompresije. Malo više ljulja, ali je ugodno jer su prednja i stražnja osovina dobro usklađene. Ali treba uzeti u obzir da je to ipak kompaktni gradski auto veličine BX-a koji ga pojede za doručak po pitanju udobnosti ovjesa. Tako da se zna dogoditi da stražnja osovina lupi kod ekstenzije kada se brže pređe preko ležećeg policajca. Nisam uspio skužiti dođe li do kraja hoda ili do hidrauličkog udara zbog brzine ekstenzije.

Ono što nisam uspio probati je autoput i kako se ponaša natovaren.
 

La Marche

Iskreni optimist
I na zadnjem hidroaktivnom ovjesu ponekad lupne zadnja osovina na ZG uspornicima, onim koji izgledaju kao plastična kornjača.
A neke iste takve ni ne osjeti.
Npr. one na Selskoj skoro ne osjeti ni preko 50, oni pored Bundeka udare već iznad 30.
 
Na vrh