Citroën C4, 1,6 VTI

zulufer

Active member
Nabavka tog BSM modula je bila prava pustolovina. Ovlašteni servisi su me otkantali jer jednostavno ne postoji rok isporuke novog dijela, a polovni koji su bili na njuškalu su svi prodani i nitko ga nema (ekipa iz Čepina, Sesveta, Dubrave, neki Zagorec... nitko).
Žalosno i obeshrabrujuće.
No uspio sam u petak nabaviti taj dio, 390 €, naravno polovan i to zamijeniti i za sada sve radi besprijekorno. Inače, rasrdilo me kaj je na njemu nemoguće skinuti prvo - klemu, a onda +. Jednostavno i ono kučište na akumulatoru i ono oko akumulatora mi ne dozvoljavaju da priđem - polu. Riješio sam sve obrnutim redoslijedom i za čudo sve je prošlo ok.

Inače, dosta me obeshrabrilo to sa BSM-om i odlučio sam, iako mi je auto drag i volim ga i sve sam radio na vrijeme... prodati ga. Žena i ja imamo službene tako da imam vremena prodati ovaj, a i pronaći neku zamjenu...
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja sam menjao BSM na mom C4P, kad je dobio vodu. Cena je bila 50e i samo plug and play. Kod nas je ponuda tih delova jako velika. I tad mi proradilo pranje šoferke.
 

tomica0308

Well-known member
Bome BSM je boljka na prvoj generaciji C4, meni u BSM ošli integrirani releji koji imaju preko sebe ABS, ANLASER, SERVO, VENTILACIJA. Onda odvedem auto električaru i on napravi posebni relej samo za paljenje auta, ostalo nije radilo. Ja se igrao sa BSM, uzeo jednu žicu stavio na + od akumulatora i išao od osigurača do osigurača i našao koji nije imao struje (servo proradio, ventilacija, sve komplet proradilo na tom jednom osiguraču). Onda sam našao osigurač za xenon svijetla (moj imao halogenke) i sa njega premostio žicu na taj osigurač što ima sve to prek sebe (ista amperaža bili osigurači), vozio se godinu dana i tako prodao auto. Jedan auto otpad mi rekao 250e za BSM. Katastrofa.
 

zulufer

Active member
Friško registriran sa zimskim setom (one tvoje felge i na njemu zimske gume koje su napravile 20000 km, stare 4 godine). Na autu je Bridgestone sa napravljenih 18000 km, stare 3 godine. Sve je na njemu rađeno kako je trebalo i auto je u biti u super stanju. Svi koji su ga gledali su rekli da je auto top. Odbijalo ih je što je registracija pred vratima.
Prvi kupac koji je došao gledati auto nakon što je registriran ga je kupio.

Po meni (vjerojatno nisam objektivan) je 4500 € realna cijena. Prodao sam ga 4200 € jer sam zadnji servis radio prije 2 godine i u to vrijeme sam napravio manje od 10000 km. Nekako sam s time bio zadovoljan i ja, a bio je i kupac.

Želim mu puno sreće i nadam se da će ga auto super služiti.

Inače, gledao sam svašta i probavao i na kraju sam zakapario Scalu, početkom kolovoza ju očekujem...
 
Na vrh