CITREON C5 2.2 HDI 2011

LUKA1996

New member
Pozdrav svima,novi sam ovde,imam par pitanja u vezi svog auta.
1. Klima mi neradi,u biti radi ali samo kad se vozim,skužio sam da od dva ventilatora koja imam 1 neradi,zanima me gdje nih mogao naći osigurač od njega ili kako da ispitam šta je tu problem,zasda sam ispitao ventilator i on radi.
2.A druga stvar,promjenio sam zadnja 2 hidraulična amortizera,zatto jer mi je u putu zadnji desni pukao i svo mi je ulje iscurilo,sad me znaima koliko ulja nasuti i dali treba odzračivati to ulje i ako treba kako bihto moga?
 

Mrki5

Well-known member
sad me znaima koliko ulja nasuti i dali treba odzračivati to ulje i ako treba kako bihto moga?
Da li si sipao ulje ? U praznu posudu stane 4,5 l otprilike , a sipaš kada spustiš auto u najniži položaj da se malo vidi iznad one mrežice u posudi.
Klima mi neradi,u biti radi ali samo kad se vozim,skužio sam da od dva ventilatora koja imam 1 nerad
Problem je u ventilatoru, mora da radi kako bi klima radila kako treba. Proveri releje i kontakte možda je problem samo u tome. Screen Shot 2023-07-17 at 10.49.27.png
 
Posljednje uređivanje:

LUKA1996

New member
Da li si sipao ulje ? U praznu posudu stane 4,5 l otprilike , a sipaš kada spustiš auto u najniži položaj da se malo vidi iznad one mrežice u posudi.

Problem je u ventilatoru, mora da radi kako bi klima radila kako treba. Proveri releje i kontakte možda je problem samo u tome. Pogledajte privitak 7760
Zasada nisam sipao ulje jer sam ga naručio pa čekam da dođe,naručio sam 5 litara...tako da ću imati dosta,a ovo drugo ću imati na umu da ga spustim na najniži nivo
A što se tiče ventilatora,poigrat ću se danas sa relejima pa ću vidjeti što će biti
Odzracivanje odradi preko dijagnostike,provjeri zadnje senzore visine takodjer jesu li se poremetili
Moram naći nekoga sa dijagnostikom onda za taj auto...s obzirom da većina mjastora mi nije htjela ni pogledat što mi se desilo sa hidraulikom,pa sam sam skužio da je puko zadnji amortizer,skinuo sam i zamjenio bez ikakvih problema,samo me eto zanimalo to sa uljem koliko i na što treba pazit?
 

gambler072

C5 enthusiast
Koliko znam, kada se nesto radi na hidraulici, mora se i odzraciti, i takodje puniti ulje pod pritiskom od, cini mi se, 5 bara.
 

LUKA1996

New member
Može preko čepa na onu rupicu da naduva 0.5 bara je dovoljno .

Nikada nisam to radio a imam lexiu 10 godina. Napravi se nekoliko sklekova i on se sam odzrači.
Ok hvala na svakom savjetu, kada to odradim svakako ću javot posljedice, nadam se dobre
 

ExOduS442xb

Racing
Koliko znam, kada se nesto radi na hidraulici, mora se i odzraciti, i takodje puniti ulje pod pritiskom od, cini mi se, 5 bara.
Kako misliš puniti pod pritiskom? Mislim da za to nema potrebe, ja sam mijenjao oba prednja amortizera, i dosipao potrebnu količinu ulja, ništa pod pritiskom.
 

gambler072

C5 enthusiast
Ako je posuda prazna, a kod njega jeste , naspe se ulje , naduva se oko pola bar , da bi pumpa lakše povukla ulje . Ovo što je napisano od 5 bara, pa pukla bi posuda sve sa povratnim
Rekao sam da nisam siguran koliki pritisak ;)
Vjerujem u tvoje iskustvo i realnije zvuci 0.5 bara, a sto se tice punjenja pod pritiskom, trebalo bi ovako kako si i rekao, da ne bi pumpa radila "na prazno", nego da lakse povuce ulje i napuni kompletan sistem
 

ExOduS442xb

Racing
Ako je posuda prazna, a kod njega jeste , naspe se ulje , naduva se oko pola bar , da bi pumpa lakše povukla ulje . Ovo što je napisano od 5 bara, pa pukla bi posuda sve sa povratnim crevima i to treba obrisati kako ne bi neko tako uradio.😁
Hvala, nisam to znao.
 

LUKA1996

New member
Pozdrav,napokon sam rješio auto što se tiče hidraulike.Znači, amortizer sam zamjenio za novi, sve dobro zašarafio prema uputama, onda sam ga nasuo 4 litre ulja, upalio auto, nakon 5 minuta auto se digao na visinu koja bila kada mi je pukao amortizer, tj.na normalnu visinu ja sam ga spustio na najnižu i tako sam vidio da ulja ima dosta. Nakon toga sam ga par puta digao i spustio jer zadnji desni kraj nije pratio visinu svih ostalih, onda sam auto digao na najvišu visinu, auto se digao skroz sve je bilo jednako i onda kada sam krenuo vpzit spustio sam ga na nornalno i sada je sve dobro. Hidraulika radi odlično.
Znači Amortizere po komadu sam platio 220 eura i ulje sam platio 50 eura i sam sam to rješio dok su me mnogi majstori tražili od 1500 do 2000 eura, govoreći kako je to veliki posao. Ja sam to sveukupno sa demontažom i montažom napravio za 2 sata.I to na travi u dvorištu.
Demnotažu sam rafio još ondalada sam se javio ovde, a damas sam tek to namotiro jer sam imo operaciju zdjelice jer pao itd.
Ispričavam se dugačkom postu
Ostalo mi je rješiti još ventilator, to ću kada malo još ozravim
 

Mrki5

Well-known member
Pozdrav,napokon sam rješio auto što se tiče hidraulike.Znači, amortizer sam zamjenio za novi, sve dobro zašarafio prema uputama, onda sam ga nasuo 4 litre ulja, upalio auto, nakon 5 minuta auto se digao na visinu koja bila kada mi je pukao amortizer, tj.na normalnu visinu ja sam ga spustio na najnižu i tako sam vidio da ulja ima dosta. Nakon toga sam ga par puta digao i spustio jer zadnji desni kraj nije pratio visinu svih ostalih, onda sam auto digao na najvišu visinu, auto se digao skroz sve je bilo jednako i onda kada sam krenuo vpzit spustio sam ga na nornalno i sada je sve dobro. Hidraulika radi odlično.
Znači Amortizere po komadu sam platio 220 eura i ulje sam platio 50 eura i sam sam to rješio dok su me mnogi majstori tražili od 1500 do 2000 eura, govoreći kako je to veliki posao. Ja sam to sveukupno sa demontažom i montažom napravio za 2 sata.I to na travi u dvorištu.
Demnotažu sam rafio još ondalada sam se javio ovde, a damas sam tek to namotiro jer sam imo operaciju zdjelice jer pao itd.
Ispričavam se dugačkom postu
Ostalo mi je rješiti još ventilator, to ću kada malo još ozravim
Svaka čast za urađen posao ! 1308820158.gif Trebao si ih još izreklamirati ovde . hahaha.gif Bagra je to velika ! smil42d2ceaa68084.gif
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Pozdrav,napokon sam rješio auto što se tiče hidraulike.Znači, amortizer sam zamjenio za novi, sve dobro zašarafio prema uputama, onda sam ga nasuo 4 litre ulja, upalio auto, nakon 5 minuta auto se digao na visinu koja bila kada mi je pukao amortizer, tj.na normalnu visinu ja sam ga spustio na najnižu i tako sam vidio da ulja ima dosta. Nakon toga sam ga par puta digao i spustio jer zadnji desni kraj nije pratio visinu svih ostalih, onda sam auto digao na najvišu visinu, auto se digao skroz sve je bilo jednako i onda kada sam krenuo vpzit spustio sam ga na nornalno i sada je sve dobro. Hidraulika radi odlično.
Znači Amortizere po komadu sam platio 220 eura i ulje sam platio 50 eura i sam sam to rješio dok su me mnogi majstori tražili od 1500 do 2000 eura, govoreći kako je to veliki posao. Ja sam to sveukupno sa demontažom i montažom napravio za 2 sata.I to na travi u dvorištu.
Demnotažu sam rafio još ondalada sam se javio ovde, a damas sam tek to namotiro jer sam imo operaciju zdjelice jer pao itd.
Ispričavam se dugačkom postu
Ostalo mi je rješiti još ventilator, to ću kada malo još ozravim
Super si se potrudio sam riješiti problem.
Citroeni to vole... Jer ih majstori ne vole :). Jer imaju svoje zakonitosti koje ih razlikuju od ostalih automobila, a majstori koji rade napamet ne poštuju te zakonitosti.
Tako je i ovo famozno odzračivanje. To je 100% netko pred x godina krivo preveo upute. Zapravo se radi o odtlačivanju tj. uklanjanju tlaka koji je prisutan u visokotlačnom dijelu sustava. A to su kugle/sfere i cilindri gdje tlakovi mogu doći i do 150bara. Postoji još i niskotlačni dio koji je zapravo sustav povrata ulja natrag u spremnik.
E da nekome nešto ne bi eksplodiralo u facu prilikom radova sustav se lijepo odtlači. Ili kroz Lexiu ili kroz pipce na visokotlačnim razvodima kod prednje ili stražnje balans šipke. Ali njih je bolje ne dirati jer što ako pukne...

A odzračivanje se događa samo od sebe, kako je Mrki5 Mrki5 rekao, sklekovima. Jer bi inače ulje u visokotlačnom dijelu bilo puno mjehurića zraka.
Pozdrav svima,novi sam ovde,imam par pitanja u vezi svog auta.
1. Klima mi neradi,u biti radi ali samo kad se vozim,skužio sam da od dva ventilatora koja imam 1 neradi,zanima me gdje nih mogao naći osigurač od njega ili kako da ispitam šta je tu problem,zasda sam ispitao ventilator i on radi.
Kod ventilatora se može promijeniti samo motor, ako ga uspiješ naći.
Paše od V6 HDI modela.
 

LUKA1996

New member
Bagra je bagra, većinom majstori u okolici N. Gradiške, a i to mi se desilo na putu u Biograd, također još gorije iskustvo sa majstorima.
Cijenim svačiji posao i trud ali ipak kod nekoh mehaničara nevolim površnost svako u svom poslu ako ga zanima mora reći ili neznam ili znati puno više nego samo reći 'uh to je puno posla, skupo itd.' bez ijednog detaljnog i logičkog objašnjenja, zapto je to tako.
I sam sam majstor, samo što radim vodu, grijanje, klime itd. slično je, ali neradom na takav način.
Hvala svima na pomoći.
Super si se potrudio sam riješiti problem.
Citroeni to vole... Jer ih majstori ne vole :). Jer imaju svoje zakonitosti koje ih razlikuju od ostalih automobila, a majstori koji rade napamet ne poštuju te zakonitosti.
Tako je i ovo famozno odzračivanje. To je 100% netko pred x godina krivo preveo upute. Zapravo se radi o odtlačivanju tj. uklanjanju tlaka koji je prisutan u visokotlačnom dijelu sustava. A to su kugle/sfere i cilindri gdje tlakovi mogu doći i do 150bara. Postoji još i niskotlačni dio koji je zapravo sustav povrata ulja natrag u spremnik.
E da nekome nešto ne bi eksplodiralo u facu prilikom radova sustav se lijepo odtlači. Ili kroz Lexiu ili kroz pipce na visokotlačnim razvodima kod prednje ili stražnje balans šipke. Ali njih je bolje ne dirati jer što ako pukne...

A odzračivanje se događa samo od sebe, kako je Mrki5 Mrki5 rekao, sklekovima. Jer bi inače ulje u visokotlačnom dijelu bilo puno mjehurića zraka.
Kod ventilatora se može promijeniti samo motor, ako ga uspiješ naći.
Paše od V6 HDI modela.
To si dobro rekao, svaki majstor popljuje citroena,ali ne zati što auto nevalja, nego mnogi majstori se needuciraju u svom poslu i onda im je lakše samo pljuvati.
A kako odoliti ovom stroju,sada kad sam imo ovaj kvar, toliko sam naučio o ovom autu da sam se još više zaljubio u njega.
Kada sam ga kupovao prije godinu dana, probo sam svakakve aute, Bmw 5,Passat 2015 godinu... I još štošta toga... Ali ovaj me auto očarao sa udobnošću i svime što meni treba.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Bagra je bagra, većinom majstori u okolici N. Gradiške, a i to mi se desilo na putu u Biograd, također još gorije iskustvo sa majstorima.
Cijenim svačiji posao i trud ali ipak kod nekoh mehaničara nevolim površnost svako u svom poslu ako ga zanima mora reći ili neznam ili znati puno više nego samo reći 'uh to je puno posla, skupo itd.' bez ijednog detaljnog i logičkog objašnjenja, zapto je to tako.
Sjećam se dok je tata radio u srednjoj školi, predavao je između ostalog i limarima. I ta "djeca" su isto tražila 1000€ za lakiranje auta, samo zato što je to bila norma tada. A nisu pošteno znali držati špricu.
Meni nije problem da netko naplati posao, ako iza toga stoji znanje i iskustvo. Ali ovako paušalno valjati gluposti, "je gospon to vam je skupo"...
Ako si u instalacijama, mislim da razumiješ što hoću reći.

Inače, boja ti je prekrasna. I mislim da auto ima ono nešto u odnosu na sve ove koje si uzmao u obzir. Da ne spominjem da on ne zna koliko si ga nakrcao, vozi se jednako. To eventualno može još jedino serija 5.
 

LUKA1996

New member
Sjećam se dok je tata radio u srednjoj školi, predavao je između ostalog i limarima. I ta "djeca" su isto tražila 1000€ za lakiranje auta, samo zato što je to bila norma tada. A nisu pošteno znali držati špricu.
Meni nije problem da netko naplati posao, ako iza toga stoji znanje i iskustvo. Ali ovako paušalno valjati gluposti, "je gospon to vam je skupo"...
Ako si u instalacijama, mislim da razumiješ što hoću reći.

Inače, boja ti je prekrasna. I mislim da auto ima ono nešto u odnosu na sve ove koje si uzmao u obzir. Da ne spominjem da on ne zna koliko si ga nakrcao, vozi se jednako. To eventualno može još jedino serija 5.
Totalno razumijem o čemu pričaš da, također cjenim svačiji rad i znanje.

Ma baš to, auto je sjajan,i to je ono što me očaralo, koliko god je natovaren on je uvijek isti...samo redovno održavati i ide on.
 
Na vrh