Citrać by '''ivan222''

Phantom

Drajver
pragovi i rupe su zapunjeni voskom
koji vosk koristiš, ja kontam da kupim wurtha kažu da radi svoj poso odlično i isto sutra pranje pa voskanje, e sada koliko slojeva odradit?.....
jesi li skidao zaštitu blatobran tamo iza bi znalo isto biti kritično na spojevima za hrđu..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
U ConColoru sam uzeo pištolj i Seles cavity wax, samo to drže. Bit će za Citraća dobro.
Ali probat ću nabaviti Wurth ili Dinitrol za druge aute.

Za punjenje sam morao odmaknuti samo stražnju zaštitu, naprijed nema čepa iza plastike.

Što se tiče same unutrašnjosti blatobrana, tu sam sve kritično počistio i prešao sa slojem convertera prije jedno mjesec dana, ali nije bilo ništa jako problematično.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pošto polako dobiva i ulogu winter beatera, a pragovi taman fino uređeni,
bilo bi šteta ne uzeti blatarice. Origigi, 300kn u ovlaštenom.
Djeluju dosta nisko, vidjeti ćemo hoće li zapinjati negdje :)

]

Zaboravio sam još jednu slikicu staviti, sa nižim mlađim bratom. Nisam prije pamtio dimenzije, pa da ste me pitali... rekao bih da je novi, SUV look-a-like, C3 viši od staroga.
Ali eto... optička varka od auta :D



Nemaju nikakve estetske poveznice :(
 

visaluteju

Well-known member
Pa cili novi možeš parkirat unutar starog...
Kada sam ih gledao pojedinacno novi mi se cinio daleko vecim od staroga....
A ovdje se vidi ili bar cini da je manji...a po recenzijama koje sam citao unutrasnjost je daleko prestranija kod novog... kako sta ? :D :shock:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Širi je osam centimetara na papiru... plus je niži pa pojačava dojam.
Makar izunutra se ne sjećam da je neka velika razlika. Stari C3 je i tada bio među rijetkim superminijima u kojima se nisi laktario sa suvozačem.
Dođe mi da ga rentam i premjerim :D
 

DS9

Active member
Lepo napumpane gume po preporuci pa je zadnji kraj izdignut što je karakteristično za c3ojke, kada uz to ima i korektne amortizere.
:aplauz:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Malo je iskrivljena, ali vjerovatno zbog kuta, morao sam se dobro razgibati za uhvatit +3k vrh lijevo, sunce desno i guzonju... Tu je skoro prazan pa je guzica visoko, a prednji kotači su mrvicu smotani u lijevo.
Slikano je ajfonom u toj toj hdr tehnici.

Inače na -7, -8 pali bolje nego doma na +10 :D

Ispravak, na -11 upravo :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Upisana je dimenzija 195/50/16
Na STP ju nisu imali u svojem katalogu, naravno :D
Ali je bez problema prihvaćena lista iz uputstava od auta, to su si kopirali i bok. Za upis u tom trenutku nije trebalo ništa dodatno plaćati.

Povod tome je, kao što i sumnjate, kupovina 16ica. Trebale su biti, a i tražio sam 15ice... al eto, ne ide život uvijek onako kako se planira.
Omađijale su me Leopardice sa C2 VTSa, orginal BBS Italy, na prvu zapuštene i nevoljene, ali jeftine.

Nije mi trebalo dugo da skužim stanje ispod prsta prašine, odmah su kupljene. Na njima su Michelinke dot06, tj. orginalne gume s kojima je isporučen, sa još 4mm mesa.
Uglavnom, felge su vrlo malo vožene s obzirom na 13 godina starosti, svakako su u puno boljem stanju nego moje origigi 15ice.
Komplet rubovi nutra/vani su čitavi, nemaju udaraca, jedino 3 od 4 felge imaju par ogrebotina na licu felge.
No ne pada mi napamet skidati orginal lak i zahebavati se sa time.




Nakon glancanja :cool:




Moram naručiti gume, a pošto je skupa dimenzija i većinom gradska vožnja po ljeti, moguće da će biti neki kompromis. Isprobao sam Nexen RU1 i N8000, no pikiram model SU4... ovaj tjedan ću je vjerovatno imati priliku provoziti.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Slažem se, solidno se drži, dobro je to gosp. Coco nacrtao. Manji C2 čak i još bolje izgleda, uz par detalja i malo opreme, mislim da bi se i danas solidno prodavao. Platorma je ionako još uvijek suvremena :D

A felge, original je ipak original, ima sve taj neki tvornički feeling koji se teško može dobiti sa aftermarketom.
Sve u svemu sam prezadovoljan, jedino je ta ponuda guma kriminalna, duplo više cijene radi jednog cola.
 
Na vrh