Citrać by '''ivan222''

Krky

Lakerski profesionalac
Branik je dole :D

Za par dana imam tehnički pa sam odlučio skinut prednji branik, dobro oprat i oguliti, pa malo posprejat di treba, pošto imam još pol spreja laka negdje... Kao što sam već govorio, branik je u ekstra lošem stanju, a pošto će na tehničkom barba morat zažmirit na par stvari, potrudit ću se da bar liči na nešto izvana :grin:

Maknut ću i ovu raz:cenzura::cenzura::cenzura:anu plastiku ispred kilera, i na to mjesto ide mrežica iz Bauhausa koja je upravo pofarbana i sunča se na terasi.

A pošto se farove može skinut samo kad je i branik dole, planiram se i sa njima malo igrat... Još da mi neko pokloni projektore uffff :D

trenutno stanje: http://i39.tinypic.com/j0zcr4.jpg

I vidim da nigdje na netu nema tutorijal za skidanje branika, tražio sam naravno, pa ako me ne uhvati ljenost bi mogao i to složit. Postoje na jednom forumu neke upute, ali oni spominju skidanje kotača, blatobrana.... tako da sam to ignorirao. Možda imam dvije tri ogrebotine više, al se nisam fukavao sa kotačima.

ne isplati ti se leče stavljat u svoje stare farove kad su ti oba fara sa lečama i angel eyes 1.300kn
a svoje farove budeš uvjek prodal na njuškalu ili tu na forumu...
ako budeš trebal broj od tipa za farove samo reci
idem u nedjelju na Krk pa bi se mogli negdje nać pa pivo popit:cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
ti bježiš na more ja sa mora :grin: pobjego sam iz gužve do utorka... I radovi su stali na autu. To je jedino šta će mi falit ovih par dana heheh ;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Evo mene nazad... sa problemom naravno. Puko je šaraf za ispuštanje zraka kod termostata... Ovo:


U autodjelovima raznim nema nigdje... morat ću do službenog servisa a?
Stavio sam u međuvremenu šaraf sa istim/sličnim navojem ali voda kaplje kad motor radi...
 

Mrèela

New member
Stavio sam u međuvremenu šaraf sa istim/sličnim navojem ali voda kaplje kad motor radi...
Kaplje zato što nije dobar navoj,ako si na silu stezao taj šaraf onda nije dobro po navoj.Probaj da staviš neki dihtung gumeni,dok ne nađeš orginal šaraf.Najbolje bi bilo da nađeš u prodavnici sa istim navojem,a možeš kod nekog majstora koji to može da napravi ,što bi bilo najbolje.:cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma 13 kuna je u Citroenu... danas sam naručio. Tu mi je jedan isto predložio da će mi napravit...al se neću zezat oko tih par kuna.
Uglavnom nakrcao sam auto sa destiliranom, da se ispere malo sistem... pa će neki antifriz unutra kad malo puste vrućine.

I branik je konačno gotov... raspadnuta plastika je u smeću konačno.


sad je malo manje razvaljen branik :D

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam koji mi je vrag bio da opet pokušam nešto s Ark Mihelićem napravit, valjda mi je vručina udarila u glavu...

Naravno, opet su razočarali kao i svaki put do sad... nisu me zvali ni jučer, ni danas, kako je bilo dogovoreno. Pretpostavljam da ovaj šarafić (koji bi trebali imat na lageru) nisu ni naručili na kraju... a danas kad sam došao gore hvala bogu svi na marendi... (''vrati se u 13, neko će doć do tada'' - 11.45)

I tako sam ih ja sam u sebi poslao u kurrac i na putu nazad se sjetio da bi mogao probati u AC Dujmović koji ima Peugeote.

Ispostavilo se da je Dujmović, za razliku od Arka, ipak malo ozbiljniji servis, koji ima određeni standard usluge. I ili nemaju marendu, ili neko dežura.
Èim sam ušao unutra, pojavio se gospon čovjek, koji mi je u manje od minute donesao traženi šaraf (naravno, imaju ga na lageru) i naplatio ga 13 kuna.

I tako moj Citrać opet vozi... (a nebi još duuuugo, ako se pita Ark Mihelić)

Uglavnom, znate koga treba izbjegavat ;) Odo ja u more :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Disk pločice su mi počele stalno cviliti... barem mi se čine da su one. Kad vozim ravno samo se čuje neki visoki cvilež... kad skrećem ili kočim ništa.

Zadnji put sam ih mjenjao prije jedno 40ak tkm... E sad, meni kočnice kako god okreneš nisu adekvatne, ali mi nema smisla sve mjenjat, čeljusti, diskove... nema se i love naravno.

Ali pošto već idem u trošak zamjene pločica, zanima me kakve su mi tu opcije? Zadnji put su me ispale 244kn, koje su neznam, ili orginalne ili neke zamjenske, ali ništa posebno. Opet se sve pregrije i prosmrdi kroz Gorski Kotar.
Dali mi se isplati uzimat kakve skuplje pločice, koje će malo bolje podnosit forsiranje ili je sve isti vrag?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
OK... hebes plocice zasad, dok koci dobro je... Nego!

Nesto sam za:cenzura::cenzura::cenzura:eek: kod izmjene rashladne... skinuo sam cijev i ispustio dole na dnu kilera... mako dvije oduhe, pokraj serva jednu, i pokraj filtera drugu.
Problem je u tome sta mi je stalo samo 3,5 litre unutra...a ide 7l.
Di sam zahebo? zrak nije unutra, vjerovatno je voda jos negdje u bloku zarobljena... ajmo pomoc znalci
 

Dalibor

Dado Tornado
nemaš na donjem kraju kilera malu pipu?

podesi na grijanje u kabini, a za ispuštanje iz bloka imaš šaraf (za ključ 17 ili tak neki ne sjećam se više) na prednjem kraju motora na bloku negdje iznad pločice sa oznakom motora (tako je bilo prije na 1.4 motorima).

nakon što se temp. motora digne na temp za paljenje ventilatora, ispusti zrak na indbus ključi di je termostat i na malom šarafiću (ko na ventilu na gumi) di crijeva ulaze u kabinu, cijelo vrijeme odzračivanja neka kiler i ekspanziona budu otvoreni, pa bi se ventilatori trebali uključiti.

tak sam ja radil na 1.4
 

AX-ja

èudo jedno
nemaš na donjem kraju kilera malu pipu?

podesi na grijanje u kabini, a za ispuštanje iz bloka imaš šaraf (za ključ 17 ili tak neki ne sjećam se više) na prednjem kraju motora na bloku negdje iznad pločice sa oznakom motora (tako je bilo prije na 1.4 motorima).
ima taj vijak,al to je bolje ne dirati,ako ne mora.

ne mora stavit na grijanje jer on nema ventil.
 

Automatic

Well-known member
Mislim da se taj vijak nalazi sa prednje desne strane pokraj ispušne grane na samom rubu bloka.Ovih dana sam odvrtao taj vijak sa dva motora i nisam imao problem.To je bilo na xari 1.4 a mislim da i c3 ima takav motor.Ako se ne varam sedamnaest gedora.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Svaka čast :grin: ...i ja bedak pitam poslje a ne prije dela heheh

i tako... :whistling:

Još su uvjek dobrodošli savjeti za pločice, dok se nije ova kritična raspala i počela disk jest. Znači u biti me zanima dal bi se nekim boljim(skupljim) pločicama moglo bar malo utjecati na fading i pregrijavanje kočnica :confused:

Sutra stavim još slika ove kemije sa mobitelom, sad je i OBD2 čitač stigao :cool:
 

AX-ja

èudo jedno
Mislim da se taj vijak nalazi sa prednje desne strane pokraj ispušne grane na samom rubu bloka.Ovih dana sam odvrtao taj vijak sa dva motora i nisam imao problem.To je bilo na xari 1.4 a mislim da i c3 ima takav motor.Ako se ne varam sedamnaest gedora.
Aha ti mislis na onaj na kucistu,a ne na bloku.
to je drugi par rukava.
ti mislis na ovaj


to je drugo nego na sta sam ja mislio,taj mozes slobodno,al ti je isto kao da si i skinuo cijev.
opet u bloku ostane.
 

AX-ja

èudo jedno
Ne.Taj je mali inbus.Znači na toj strani samo na samom blokujedno deset centimetara niže.Tak bar ima 1.4 xara.
ovo sto sam ja zaokruzio je vijak za kljuc 17
be inbus.

je znam na koji mislis,na taj sam vijak i mislio i imao sam s njim neugodno iskustvo,izbjegavam ga dirat
 

Automatic

Well-known member
E more biti.Pogledal sam oba motora ista su i imaju oba šaraf na bloku ali onaj dio koji si zaokružio na jednom je od jednog dijela koji pokriva i bregastu ,a nadrugom je iz dva dijela termostat za sebe a bregasta za sebe,tu gdje je taj šaraf najednom mi je nekakav indikator a nadrugom ništa.Oni šarafi o kojima pišem su na oba motora na bloku (kad staneš pred auto sa desne stranekod zamajca nekih 10 cm ispod dih.glave,ako gledamo po citroenu na prvom cilindru .)Sad tek vidim da znaš o čem se radi nisam čital post do kraja.Je to je taj kaj hoče izvuć navoj
 

AX-ja

èudo jedno
da tocno,ovo sto sam ja zaokruzio,umjesto vijka moze bit indikator tu.(za vise modela koriste to kuciste)
a moze i bit da nema nicega,nijanse.

bitno da smo se razumjeli :palac-gore:
 
Na vrh