Cijena stupa volana?

Vash

New member
Pozdrav svima.

Može molim vas, ako netko zna cijenu u servisima u Zg-u za stup volana za citroen saxo 1.5D 2002.g., šifra tog dijela je 4123J4?
 

Vash

New member
To je od mog starog auto, pa se raspitujem umjesto njega.:)

Cvilio je jako i nekako je bio labav, barem ono što sam ja osjetio dok sam vozio.

Nije on u biti ni znao da mu je otišao. Išao je do majstora radi servisa prije tehničkog i uobičajeni nakon 10 tisuća, pa je majstor skužio.
 

Vash

New member
180 tisuća, ali je auto svakodnevno vožen po jako lošem terenu.

Stari ima pčele pa je taj auto prejario sto čuda, vožen po svakakvim putevima itd. Ovo mu je prvi kvar, izuzev 2 grijača koja su otišla, tako da je stari inače i više nego zadovoljan.
 

Konrad

New member
Prodaj C3 i kupi Saxa dizela...i ja razmisljam da ga kupim jer od njih 10 000 jedan ima neki kvar...a pod kvar ne mislim na grijace i slicno koji su potrosni materijal....
 

zgodny

New member
tipicni kvarovi saxa 1.5D su:

*grijač filtera goriva zna šprungirati
*brtva depresora/vakuum pumpe postane porozna svakih par godina
*dovod goriva (oko pumpice) zna vuć zrak
*zadnji kočioni cilindri znaju procurit
*senzor momenta ubrizgavanja zna krepat
*motorić za zatvaranje vanjskog dovoda zraka krepava
*motorić visine snopa fara krepava
*motorić centralnoga zaključavanja suvozačevih vrata krepava
*ljevi semering getribe/poluosovine procuri svima nakon 7-8 godina
*zna pucat desni nosač motora (ljevi i donji nikad)
*zadnji most/nagnuti kotači
 

kosi

Member
tipicni kvarovi saxa 1.5D su:

*grijač filtera goriva zna šprungirati
*brtva depresora/vakuum pumpe postane porozna svakih par godina
*dovod goriva (oko pumpice) zna vuć zrak
*zadnji kočioni cilindri znaju procurit
*senzor momenta ubrizgavanja zna krepat
*motorić za zatvaranje vanjskog dovoda zraka krepava
*motorić visine snopa fara krepava
*motorić centralnoga zaključavanja suvozačevih vrata krepava
*ljevi semering getribe/poluosovine procuri svima nakon 7-8 godina
*zna pucat desni nosač motora (ljevi i donji nikad)
*zadnji most/nagnuti kotači



Uff... koliko kvarova :grin:
Onda vidim da sam ja s benzincem 1.1 prošao dobro :D
 

Konrad

New member
tipicni kvarovi saxa 1.5D su:

*grijač filtera goriva zna šprungirati
*brtva depresora/vakuum pumpe postane porozna svakih par godina
*dovod goriva (oko pumpice) zna vuć zrak
*zadnji kočioni cilindri znaju procurit - sigurno procure nakon par godina
*senzor momenta ubrizgavanja zna krepat - ja nisam cuo za puno slucajeva
*motorić za zatvaranje vanjskog dovoda zraka krepava - nakon par godina
*motorić visine snopa fara krepava - rikava na svim autima
*motorić centralnoga zaključavanja suvozačevih vrata krepava - koliko puta on odradi svoj posao u mjesec dana? na njemu je dobro, na drugim autima moras mijenjat kompletnu bravu koja je znatno skuplja
*ljevi semering getribe/poluosovine procuri svima nakon 7-8 godina - opet smo na godinama
*zna pucat desni nosač motora (ljevi i donji nikad) - stalno trpi vibracije i trosi se
*zadnji most/nagnuti kotači - preko koliko rupa u jednom danu predes?
mislim da smo razjasnili vecinu kvarova...koliko Saxici imaju godina? koliko imaju kilometara?
 

zgodny

New member
govorim opcenito, ono kaj se pojavljivalo na servisu.. uglavnom svi nakon prve godine napuste ovlasteni,
pa se vracaju kad su ovako neki kvarovi u pitanju.. obicno preko 80 - 200 000 km, a godista sva,
bez nekog pravila..

ovak sve na hrpi zbilja izgleda ruzno, ali ne desavaju se svi kvarovi na svakom autu..
ja sam recimo uzeo jedan 01' na kojem je jedino napukao grijac goriva i senzor momenta
ubrizgavanja (zuta lampica), drugih kvarova nema u evidenciji..

Ima jedan zlatni 02' u susjedstvu i taj na 250 kkm jos ima originalne kocione cilndre..
nema tu fixnog pravila.. kod odabira rabljenog auta osjecaj iz zeluca vecim dijelom
pridonosi odluci kupiti ili ne.. osobno 1.5D mogu samo preporuciti..

za 2.0HDI je popis gresaka i reklamacija podulji, bez obzira koliko se prica da su to
dobri motori.. ali isto vrijedi da nema pravila u uzem smislu rijeci..
 

Konrad

New member
govorim opcenito, ono kaj se pojavljivalo na servisu.. uglavnom svi nakon prve godine napuste ovlasteni,
pa se vracaju kad su ovako neki kvarovi u pitanju.. obicno preko 80 - 200 000 km, a godista sva,
bez nekog pravila..

ovak sve na hrpi zbilja izgleda ruzno, ali ne desavaju se svi kvarovi na svakom autu..
ja sam recimo uzeo jedan 01' na kojem je jedino napukao grijac goriva i senzor momenta
ubrizgavanja (zuta lampica), drugih kvarova nema u evidenciji..

Ima jedan zlatni 02' u susjedstvu i taj na 250 kkm jos ima originalne kocione cilndre..
nema tu fixnog pravila.. kod odabira rabljenog auta osjecaj iz zeluca vecim dijelom
pridonosi odluci kupiti ili ne.. osobno 1.5D mogu samo preporuciti..

za 2.0HDI je popis gresaka i reklamacija podulji, bez obzira koliko se prica da su to
dobri motori.. ali isto vrijedi da nema pravila u uzem smislu rijeci..
daj popis za 2.0 HDI... :D
 
Na vrh