tipicni kvarovi saxa 1.5D su:
*grijač filtera goriva zna šprungirati
*brtva depresora/vakuum pumpe postane porozna svakih par godina
*dovod goriva (oko pumpice) zna vuć zrak
*zadnji kočioni cilindri znaju procurit
*senzor momenta ubrizgavanja zna krepat
*motorić za zatvaranje vanjskog dovoda zraka krepava
*motorić visine snopa fara krepava
*motorić centralnoga zaključavanja suvozačevih vrata krepava
*ljevi semering getribe/poluosovine procuri svima nakon 7-8 godina
*zna pucat desni nosač motora (ljevi i donji nikad)
*zadnji most/nagnuti kotači
mislim da smo razjasnili vecinu kvarova...koliko Saxici imaju godina? koliko imaju kilometara?tipicni kvarovi saxa 1.5D su:
*grijač filtera goriva zna šprungirati
*brtva depresora/vakuum pumpe postane porozna svakih par godina
*dovod goriva (oko pumpice) zna vuć zrak
*zadnji kočioni cilindri znaju procurit - sigurno procure nakon par godina
*senzor momenta ubrizgavanja zna krepat - ja nisam cuo za puno slucajeva
*motorić za zatvaranje vanjskog dovoda zraka krepava - nakon par godina
*motorić visine snopa fara krepava - rikava na svim autima
*motorić centralnoga zaključavanja suvozačevih vrata krepava - koliko puta on odradi svoj posao u mjesec dana? na njemu je dobro, na drugim autima moras mijenjat kompletnu bravu koja je znatno skuplja
*ljevi semering getribe/poluosovine procuri svima nakon 7-8 godina - opet smo na godinama
*zna pucat desni nosač motora (ljevi i donji nikad) - stalno trpi vibracije i trosi se
*zadnji most/nagnuti kotači - preko koliko rupa u jednom danu predes?
A mi 17%, ali nije razlika zbog toga, već zbog veće marže Hr dealera...ja bi mogao dati još i rabat 5% do 10%...mi imamo pdv 23%![]()
daj popis za 2.0 HDI...govorim opcenito, ono kaj se pojavljivalo na servisu.. uglavnom svi nakon prve godine napuste ovlasteni,
pa se vracaju kad su ovako neki kvarovi u pitanju.. obicno preko 80 - 200 000 km, a godista sva,
bez nekog pravila..
ovak sve na hrpi zbilja izgleda ruzno, ali ne desavaju se svi kvarovi na svakom autu..
ja sam recimo uzeo jedan 01' na kojem je jedino napukao grijac goriva i senzor momenta
ubrizgavanja (zuta lampica), drugih kvarova nema u evidenciji..
Ima jedan zlatni 02' u susjedstvu i taj na 250 kkm jos ima originalne kocione cilndre..
nema tu fixnog pravila.. kod odabira rabljenog auta osjecaj iz zeluca vecim dijelom
pridonosi odluci kupiti ili ne.. osobno 1.5D mogu samo preporuciti..
za 2.0HDI je popis gresaka i reklamacija podulji, bez obzira koliko se prica da su to
dobri motori.. ali isto vrijedi da nema pravila u uzem smislu rijeci..
ajoj, drugom prilokom.. sigurno.. najcesce su siemens injektori tj. elektronika na njima..daj popis za 2.0 HDI...