ovo je baš dobro napisano
npr. vozio sam tiguan kojem bi bio dugotrajan prosjek potrošnje u istom režimu vožnje kao sad sa scalom negdje okvirno - akpo scala troši 6 on troši barem 7,5....nisam ih vozio u istim režimima, ali ajmo reći da je to neki okvir (realno, scali je dugotrajna potrošnja oko 5,5 a tiguanu je naniže bilo 7,9...ali ajde, zaista sam tiguan više vozio po gradu)
nek je razlika 1,5 litara
pa onda razlika u troškovima osiguranjima što zbog snage i vrijednosti vozila
i kad još uzmem u obzir da se u oba vozila približno vozim jednako udobno i da su mi dostatna oba vozila za sve potrebe
dođem do zaključka - jedno 300 EUR manje osiguranja godišnje, pa razlika u potrošenom gorivu - šta će mi uopće tiguan (prodan je bio zbog drugih općepoznatih razloga)
i onda nešto ljudi enjkaju protiv 3 cilindra, a s 3 cilindra prilično nakrcanog auta putujem s prosječnih 4,8 do 5 litara
jbg. psihološki to puno znači
a da ne govorim trošak za gume itd.
tiguan je bio oko 35 t eur
a scala oko 22 t eur
kad na tiguanu kod prodaje izgubiš 50% izgubio si 17 teur ili sl, a na scali 11 t. eur
onaj auto koji je dovoljan i u skladu s potrebama taj je pravi auto