Cactus 1.2 Puretech 110 & 130 - iskustva, održavanje…

djuan

Active member
Dakle ispada da je blue HDi i dalje najbolja opcija, bez obzira na urea “ekološko” govno?
Danas mi je žena nekaj natuknula da bi mogli prodati 20 let star picasso 2.0 HDi i uzeti neki manji tipa C3 + ostaviti C4 picasso 1.6 HDi.
Ja sam automatski išel gledati c3 puretech 1.2. I kaj da sad delam? Da kupim staru toyotu?
 

koska

New member
Update...prošao skoro 80 000 km...mijenjamo ulje svakih 10000...promjenio svijecice također sam..gledam remen kako se lijepo sjaji i zraci..he..he...ne..ne..necu ga dirati do ccc120 000..onda možebitno veliki servis..nisam kupio hebenu svapsku silovanu ragu pa da imam kvarove..kupio sam novi automobil i nastojim ga voziti ne po propisima na cestama nego onako kako odgovara motoru..za neke je to visa matematika pa nema truda objašnjavati..inače u blizoj budućnosti je dvojba između 2008 ili C 4...ali nedam za 4 gume 600 eura da me koljes odnosno 1200 EU....inače za tu cijenu dobiješ opreme i motor 130 KS koji ne nudi ni jedan model na trzistu..ali ko hebee Tetris..primarna mi je udobnost potrošnja i solidan motor a to sve ima C 4
 

koska

New member
Update...cactus prosao 90 000 tisuća...sirina remena mjerena ključem kljuc ulazi u sirinu remena. sjaji se...dakle nek se lepo paca do 130 000 ...onda ga možda promijenim..pojavilo se malo hrdice na kutevima prednji vrata dolje i malo na vratima od.gepeka..sanirano kisticem i bojom...potrosnja nakon 6 godina 5,1 litra stvarnih mna putnom računalu..na more idem 6 puta godišnje relacija skoro 400 km..auto mi podivlja i ide ko lud tek nakon Bosiljeva kada se zagrije..mijenjane svijecice..solo..kocnice solo..tekućina za kocnice kod HAKS..filter zraka i naravno ulje svakih 8 do 10 obvezno..javim vam kada ce purshit prdnuti...čini me sretnim voziti automobil kojim trosim 5 litara...da vozim automobil sa potrosnjom npr 8 litara izracunajte koliko bih potrosio vise..auto je 2019 godište..kupljen novi
 

liberty

Well-known member
ovo je baš dobro napisano

npr. vozio sam tiguan kojem bi bio dugotrajan prosjek potrošnje u istom režimu vožnje kao sad sa scalom negdje okvirno - akpo scala troši 6 on troši barem 7,5....nisam ih vozio u istim režimima, ali ajmo reći da je to neki okvir (realno, scali je dugotrajna potrošnja oko 5,5 a tiguanu je naniže bilo 7,9...ali ajde, zaista sam tiguan više vozio po gradu)
nek je razlika 1,5 litara
pa onda razlika u troškovima osiguranjima što zbog snage i vrijednosti vozila
i kad još uzmem u obzir da se u oba vozila približno vozim jednako udobno i da su mi dostatna oba vozila za sve potrebe
dođem do zaključka - jedno 300 EUR manje osiguranja godišnje, pa razlika u potrošenom gorivu - šta će mi uopće tiguan (prodan je bio zbog drugih općepoznatih razloga)
i onda nešto ljudi enjkaju protiv 3 cilindra, a s 3 cilindra prilično nakrcanog auta putujem s prosječnih 4,8 do 5 litara
jbg. psihološki to puno znači
a da ne govorim trošak za gume itd.

tiguan je bio oko 35 t eur
a scala oko 22 t eur
kad na tiguanu kod prodaje izgubiš 50% izgubio si 17 teur ili sl, a na scali 11 t. eur

onaj auto koji je dovoljan i u skladu s potrebama taj je pravi auto
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
onaj auto koji je dovoljan i u skladu s potrebama taj je pravi auto
Vjerojatno si u pravu, ali je srce često jače od mozga. Vozim auto, čiji koncept nikom na svijetu nije potreban, čije performanse ne mogu utilizirati u 95 posto vremena, ali za onih 5 posto, kad se stvori prilika i volja, vrijedi svakog centa. Snaga, zvuk, osjećaj vožnje - briše bore i skida godine, a ponekad se mogu zakleti i da mi je pim*ek nešto dulji postane. :)

P.S. Nije C5. On je otišao sa preko 340.000 km na satu čovjeku koji se bavi izvozom iz DE u u Bugarsku. Dolje će vjerojatno nekog usrećiti sa stvarnih 160.000 km.
 
Posljednje uređivanje:

Ruske

Active member
ja jednostavno ne vjerujem kako na ovim autima izdrzi remen, dok s opelima mozes biti sretan ako dodes do 60tkm bez da ga treba zamijeniti...namjerio sam ih se i nagledao, SVI ali bas SVI koji su mi dosli u servis izmedu 45 i 60tkm imaju remen za zamjenu...mozda je bilo doslovce par auta koji su stigli na 65tkm. kako ovdje izdrzi 90-100-120tkm ja ne znam
 

Ruske

Active member
je, a motor je ISTI...pricamo o 1.generaciji 1,2 turbo, znaci mokka, corsa, astra, combo, crossland. pozlilo mi od njih, distribucije su se stancale kod nas na dnevnu bazu, nekad bi ubacili koji lanac na 1.6 cdti ili 1,5 cdti (ako pukne), al vecinom su se radili remeni
 
Na vrh