C8, za i protiv

ajanevski

New member
Bog drugovi. Molim vas za pomoc. Koji model citreon-a c8 da uzmem benzin 2.0i, ili dira.izela 2.0 hdi ili 2.2 hdi?
Recite mi vasa licna iskustva, strucna mishljenja i znanja oko odabira.
Hvala vam puno, unaprijed!

:confused:

Poruka Moderatora:
Poruka uređena.
Pisanje VELIKM SLOVIMA u internetskoj komunikaciji smatra se vikanjem i nije dopušteno.
 

c 8kzd

New member
Volio bih i ja čuti iskustva sa benzincima, eventualno plinom. Jedan 2.0 s plinom se nedavno prodavao na oglasniku s ako se ne varam nešto preko 260.000 km. Ugrađivao se još 2.2 benzin i 3.0 V6. Izgleda da su na forumu samo vlasnici dizela. Korisna su iskustva forumaša sa C5 benzincima u dijelu pouzdanosti i održavanja, ali nije baš primjenjivo u dijelu potrošnje i performansi zbog razmjerno manje mase u odnosu na C8. Možda malo pročačkati po stranim forumima.
 

Tanatos

New member
Ja bih mogao da kazem koju,ali kao po obicaju kasnim :whistling:

Od 2. meseca 2015. godine posedujem C8 2.0 16v 136ks.Sto se tice potrosnje,odrzavanja,dosta je jeftinii od 2.0 HDi.Pre ovog Citroena posedovao sam Peugeot 806 HDi 80kw (sto mu dodje isto sto i Evasion).C8/807/Phedra i Ulysse su prosto receno redizajnirani 806/Evasion/Zeta/Ulysse.

Imam prijatelja taksistu koji je imao C5 HDi 80kw i posto sam ja tada imao 806,on se odusevio velicinom auto,te se odluci i proda svoj C5 i uzme 806 ali sa benzinskim motorom,kao sto ja sad imam u C8.Znam da vodi urednu evidenciju i znam da je ustedeo oko 140eura na 6000km na gorivu,daleko jeftinija voznja na LPG u odnosu na HDi.

Drugo,LUK set kvacila za benzinca 2.0 100kw u SRB je 100eura,dok sam za dizela dao 25000din,odnosno 208eura,srecom plivajuci nisam menjao,a i on je oko 250eura.

Sto se tice performansi,kada sagledamo masu od 1700kg ima dovoljno snage.Imam veliku zamerku,nedostaje mu 6. brzina i to mnogo.Na 130km/h vrti se na 3500 obrtaja (HDi na istoj brzini bio je na 2800 obrtaja)

Da se vratim na potrosnju,po gradu mi trosi od 12 do 13l plina.Na autoputu prosecna brzina 127km/h ,tri coveka u kolima prosecna potrosnja po bordu 9,3l...Cena plina u JA 65,90din,cena benzina 134din...sto mu dodje oko 4,6l benzina na 100km (120din je 1 euro).Peugeot 806 sam uspeo na 6,7 da oborim i to je minimum,ali bila je voznja do 80km/h,nije bio autoput.

E,sad mene je zadesio maler,zbog plina (bar tako kazu majstori).Kada sam kupio auto,zatekao sam 2 boce plina u njemu,jedna je bila tocak boca,druga ona tzv bojler u gepeku.Zbog loseg pritiska u sistemu,doslo je do slabijeg sagorevanja i nakupila se garez na ventilima,tj na izduvnom ventilu treceg cilindra.Morao sam da skidam glavu i da cistim ventile i cilindre.



Nije samo haos na ventilima,nego i cilindrima...



A,na kraju je izgledalo ovako...



Ali,to nije sve....zbog greske koju je ,,majstor" napravio morao sam da radim i jos neke stvari (srecom nije naplatio ruku i neke delove)

Krenem ja posle sredjivanja da se vozim,ide auto,ali nije to to.Teram,ne mogu više da se nerviram,vozim ga ja tako jedno 500km i na 100km od kuće na putu ja primetim iza mene oblak dima.Na displeju nema ni jedna greška,temperatura dobra,stanem i odmah sam ukapirao u čemu je problem,uzmem da izmerim ulje kad ono tamo fali...karika otišla 100% mislim se ja.Dovučem se do kuće,majsotra sam tu hteo da pridavim kada sam ga pozvao on mene pita tj kaže ,, pošao si na put a nisi poneo ulje" Zalupim tu slučalicu,jer sam poludeo,do sada ni u jednom autu nisam imao kanticu sa uljem,neću ni u ovom.Odem tamo,kad ono jeste karika,mazajuća.

Idemo ponovo,rasuraj motor,kupuj karike,ajde i leteće ležajeve,za svaki slučaj...Oni su merili sve redom što je moglo,sve je kao da auto ima 100.000km,ništa pohabano,ništa za obradu,ali eto desi se to.Upališe oni auto,kaže remenica se čuje...mislim se ja odakle sad i to,ajde i to menjaj...sklopiše sve,neće da upali,ni da pipne,brčkaju sve redom,kaže kompjuter otiso,naručen drugi,ali poslali od automatika,ne vredi.Odem kod jednog dobrog elektroničara,on sredi kompjuter,auto upali i taraj...do sada sam presao oko 2500km i hvala Bogu sve je kako treba da bude.

Kada sam radio to sve,uradio sam komplet veliki servis + oprane dizne,stavio sam mu plocice,diskove,trap napred (spone,kugla,silen blokovi)...

Sve u svemu,izgubljeno dosta vremena i novca,mada me teši to što me je do sada izašao onoliko koliko im je prosečna cena na oglasima (kupio sam ga za 2600eura),a da sam uzeo po prosečnoj ceni opet bih sigurno imao još neki euro da uložim u njega,a ovo sad imam sredjen auto.

To je moje iskustvo...i pored svega ovog ja sam zadovoljan,jer ovo sto se desilo (mislim na ovaj veci posao oko motora) nije moja greska,niti samog motora,vec majstora.

E,da sad posto sam seo i nesto vise naucio o plinu,na svaku potrosenu bocu plina,vozim bar 30ak km na benzin.Naravno svaki put kad palim auto,palim na benzin,kada ga ostavim da prenoci,uvek prebacin na benzin pa ga gasim...
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh