C6 Održavanje i troškovi

deda

New member
Moj deda je nekada lipicanca Zekana,kada je znao da će se morat sa njim malo naganjat,dobro,dobro prije nahranio i napojio i onda đihaaaaaaaaaaaa.
 

dohtor

Member
hmmm C6.... nekako me sve više i više pita kupit jednog polovnog, jer iako bez Citroena i auta općenito trenutno, nekako me srce opet nazad vuče Citroenu...

da, uhvatila me je želja za C6. Koliko sam uspio pročitati u ovih par tema o C6 ništa konkretno nije rečeno o samom autu iz iskustva vlasnika, osoba koji ih servisiraju ili voze(vozili) kao možda službena vozila....

interesiraju me dizelaši, koji motori su se pokazali kao najpogođeniji za dvotonsku krstaricu te ostala iskustva općenito....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Još jedan forumaš koji razmišlja o C6 :D Uff što bi bilo lipo imati dva na forumu hehe... I meni bi bio prvi pik da tražim veću limuzinu :cool: (i to benz pa na plin)

U mojoj okolini je jedna poduzetnica dugo vozila C6, misllim da su udrili preko 200tkm s njim, 2.7 V6 dizel. Dalje mogu samo teoretizirati... sumnjam da je mehaničko održavanje skuplje od C5 s istim ovjesom i motorom.
A dolazio je i sa 2.2hdi... s obzirom na to kakav je to auto, i on bi bio dostatan za ugodno krstarenje. Ipak ima 370nM, a ako je to dovoljno za Jaguara, valjda je i za C6.
Pogura i on skoro dvije tone sa ispod 10s do 100 :cool:
 

Dalibor

Dado Tornado
na c6 je malo skuplji remont automackog mjenjača.
to je često na tim mjenjačima i moglo bi biti između 1 i 2 000 €.
kada se kupuje treba pitati je li to učinjeno.
za sve ostalo održavanje c6 je otprilike održavanje peže 407.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
E Dohtore, imaš dobar ukus...
Auto je prekrasan.

Punac ima benzinca 3.0 sa plinom već 9 godina.
Od popravaka je imao sljedeće:
-automatski mjenjač: čest problem sa TF80SC mjenjačem i zapravo sa svim modernim automatskim mjenjačima kojima se kao "ne treba mijenjati ulje"
-brtva poklopca ventila: uobičajeno za ES9 motore nakon određenog broja godina/kilometara
-parking senzor je otkazao
-otkazao ventilator motora/klime
-električna pumpa hidraulike: čest slučaj nakon x godina/kilometara

Normalno održavanje:
-promjena zupčastog remena: relativno skup poduhvat ne toliko zbog cijene dijelova koliko zbog broja radnih sati i potrebnog alata da motor ne otiđe izvan faze

Potrošnja mu je 12l plina po Slavoniji, ali se on jaaako nježno vozi.

Auto se jako lijepo vozi. Volan je lagan, ali brzinom se otežava.
Zvučna izolacija je fenomenalna (njegov ima laminirana bočna stakla) do 170kmh.
Preko toga počne fućkati kod A nosača jer prozori nemaju okvir.

Sjedala su fenomenalno udobna. Jedino što nedostaje je ventilacija. Koža je vrlo kvalitetna i puno deblja nego u ostalim Citroenima koje sam doživio.

Ventilacija i klimatizacija je vrlo učinkovita i može se podesiti tako da nigdje nema propuha a opet je sve ohlađeno.

Ovjes je vrlo udoban i stabilan, pogotovo na autoputu. U gradu me malo smeta stražnji kraj koji je do 70kmh jako opušten. Stalno se ljulja gore-dolje, pogotovo nakon prelaska preko ležećih. Nije Citroenovski, onako kao žlica u medu, već nekako umjetno. To je verzija sa AMVAR-om koji je dolazio serijski na šestacima. Taj AMVAR je sigurno Peugeot razvijao pa su im ga uvalili. Èetverocilindraš vjerojatno nema tih problema.

Sa šestacima dizelašima nemam iskustva, ali ovaj 2.2 je fenomenala za četverocilindraša. Blok je gusnati, ima kontrarotirajuću osovinu u bloku i vibracije su stvarno svedene na najmanju moguću mjeru. Jedino što kada su riješili mehaničko brujanje sada do izražaja dolaze druge stvari koje su ranije bile preglasane, npr injektori. Isto sam čuo par Jaguara sa tim motorom i također im se dosta glasno čuju injektori.
Jednom kada je zagrijan ne leru stvarno nema vibracija karakterističnih za dizel.
I još ako je klapna u usisu ispravna niti se zatrese kod gašenja.
Jedini model kojeg se moglo dobiti sa ručnim mjenjačem.
Najmanja potrošnja, ispod 8l po spritmonitor-u.
Ima fiksni spojler na stražnjem poklopcu pa mu malo kvari liniju, i sigurno nema laminirana stakla, niti AMVAR već Hydractive 3+ kao C5 x7.
Vrlo vrlo komforan motor, ali ipak nije šestak.

Taj benzinac 3.0 je malo lijen. U gradskoj vožnji je OK, startan je, ali van grada je malo drukčija priča. Fali mu 50-ak konja.
I tu je 2.7 bolji motor jer ima puuuuno više momenta pa jednom kada krene međuubrzanja su vjerojatno zadovoljavajuća. Ovisi što očekuješ.
Po nekima je i taj motor na rubu podmotoriziranosti koja priliči toj klasi jer je točno na granici one formule 10kg/ks, ali ga izvlači količina okretnog momenta.

Najbolji izbor je naravno 3.0 hdi 240 jer ima sve što ovi drugi nemaju.
I dovoljno konja, i mehaničku mirnoću šestaka, i okretni moment i 10-15% manje od 2,7.

Nadam se da sam malo pomogao oko donošenja odlučnog koraka.
 
Posljednje uređivanje:

dohtor

Member
hvala puno na vašim odgovorima, vremenu i trudu kojeg su zahtjevali...

koliko vidim, najviše ima c6 sa 2,7 V6 motorima i 2007 godište, a 3,0 V6 su se ugrađivali od 2010 pa na dalje? Interesantno mi je i to da 2,7 ima veće "onečišćenje" od 230g/km dok 3,0 ima 190g/km i čak manje troši...

3,0 V6 je isti kao što se ugrađuje u C5 ili?
 

gule

Active member
Ovaj auto ne kupuju razumni i ne kupuju ga oni koji kupuju auto da ga drugi vide. To je auto za osobenjake sa izraženim hedonizmom...
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
3,0 V6 je isti kao što se ugrađuje u C5 ili?
Da. To je unaprijeđena, novija verzija 2,7. https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17

Ovaj auto ne kupuju razumni i ne kupuju ga oni koji kupuju auto da ga drugi vide. To je auto za osobenjake sa izraženim hedonizmom...
Potvrđujem. Gepek je mali, ne ide nešto posebno brzo, puno troši, vrijednost pada brutalno, svima moraš objašnjavati zašto nisi uzeo A6 :grin:.
Ali je poseban.
Usudio bih se usporediti ga sa ženom. Ako je prava, svi nedostaci padaju u vodu.
 
Na vrh