C6 2.7 HDI vožnja

XSARA VTS

Member
Re: C6 2.7 HDI voznja

Jednom Riječkom direktoru se zapalio C6 2.7 hdi natukao je 400-500 tisuća za malo godina tako da je to bio razlog nije ga nikad gasio a i sve živo oko motora je sve sama plastika tako da nije nikakvo čudo. Jedino mi je bilo čudno da nema rezervnih dijelova za kupiti sve se moralo naručivati iz tvornice u francuskoj ! Uglavnom sve je popravljeno samo što je trajalo sve par mjeseci baš zbog nedostatka dijelova opet ga vidim da se vozi. Meni osobno nije taj c6 ništa posebno a i sama motorizacija je mizerna za tu klasu auta ima u ponudi 2 motora zato se i ne prodaje jer švabo nažalost nudi kud i kamo veći izbor motora!
 

1587 VTS

New member
Re: C6 2.7 HDI voznja

Ma moze svabo nudit ne znam kakav izbor cega, al C6 nikad nece napravit! To je bozanstven auto i samim tim sta nije gnjojlfovski rasprostranjen zajamcana mu je ekskluzivnost - buduci klasik. Sta ce mi auto kojeg ima svaki seljo :disgusted: A da si se jos u njemu provozao :whistling: Sve ostalo su samo obicni auti ;)
 

darkoooo

Limunofil :-)
silueta c6 je skroz originalna. meni je izvana skroooz Citroenovski i sjajan nastavak DS-a i CX-a. Jedino što mi ide na živce što je prepreprepreprepapren pa ću ga moći kupiti tek za nekih dvadesetak godina :rolleyes:, ta-man kad Xantijicu utjeram u oldtimer status.

hehe, do tada će valjda još netko kupiti tu lađu pa da se možemo konzultirati kako što popraviti, reparirati ili zamijeniti.
Trenutnih je vlasnika ovog automobila (na ovom forumu) ravno ništici :) što je simpatično i komično :D
Da Citroenovci u Francuskoj imaju dušu, ovom bi klubu poklonili jedan :D
 

deda

New member
Jasno da se djelovi moraju narućivat,kolko C6 ima u HR,pa da bi za njega držali sve dijelove,pogotovu takve koji skoro nikad ne trebaju.Kolika je mogućnost da tih nekoliko auta treba sve te dijelove u hr,pa ko bi držao to ovdje na lageru.
To je isto ko da za VW Phaeton netko u Hr drži takve dijelove,za koje navodiš da su trebali ovom liku za C6.Možeš mislit.
 

ccccxm

New member
Re: C6 2.7 HDI voznja

Ma moze svabo nudit ne znam kakav izbor cega, al C6 nikad nece napravit! To je bozanstven auto i samim tim sta nije gnjojlfovski rasprostranjen zajamcana mu je ekskluzivnost - buduci klasik. Sta ce mi auto kojeg ima svaki seljo :disgusted: A da si se jos u njemu provozao :whistling: Sve ostalo su samo obicni auti ;)
DS,CX,SM;XM;C6 san snova ni jedan švabo japanac talijan ni neznam ko to neče više napraviti mogu imati 600 % bolje rezultate prodaje na brdovitom balkanu ili neznam gdje.Posljednja luksuzna citra če im se zauvijek smijati u facu,bila ona u muzeju ili na nekom proplanku,makar bila prodana u dva primjerka vriditi če više nego milioni tih i njihovih odabira.Na kraju krajeva dok su se glavešine vozile u citrama firme su itekako radile a narod nije kopao po kontenjerima.Svi znamo što je nasljedilo kada su došli doktori u mečkama audijima itd.Za ona dobra stara vremena.
 

Prilozi

1587 VTS

New member
Tko zna koliko ce se jos zadržat na tržištu bez redizajna ili opcenito, sad ce biti 7g da je vani. Stvarno je auto-ipol, nema tu diskusije.
Napravili su neznatan redizajn, koliko sam uocio, promijenili su mu vanjske retrovizore i jos par sitnica :grin:
 

liberty

Well-known member
san snova auto
za razliku od mnogih, imao sam prilike parkiravat službeni auto upravo pored C6 nekih godinu i pol
radi se o zatvorenom parkingu gdje stoje pretežito skuplji auti, svako na svojem mjestu, tako da mi je s lijeve strane uvijek bio C6 crni a s desne strane Mercedes CLS ili CL (ovisno o raspoloženju vlasnika)
Bilo je tu i range rovera i passata cc i sl. auta, ali ne moram vam ni reći da je moju pažnju plijenio uvijek upravo c6, svojom pojavom, svojim dizajnom, s detaljima koji zaokupljaju maštu, masivnim, sportskim prednjim krajem, prelijepim felgama

šteta što ga više nema u garaži, ne znam gdje je otišao, a vidim da njegov vlasnik ponovno vozi citroen, ali ne tako ekskluzivan primjerak (iako je tome oprema upravo exclusive)
 

ccccxm

New member
Ne znam ali sve mi se čini da če postati jedan od najrjeđih i najpoželjnijh modela u budućnosti za kolekcionare,sama mala prodaja mu je to zagarantirala a o dizajnu ne treba ni pričati.To je zapravo i jedini noviji auto koji bi ja želija imati uopće.Budućnost nije ni bitna ionako će ga citroenisti sačuvati kao sve modele prije njega:)
 

deda

New member
Uopće ne kužim zašto se taj auto tako slabije prodaje,pa jeftiniji je od konkurencije,a komfor i udobnost je nendmašna,a i kod nas ih se dosta prodalo,tako da mi nije jasno zašto likovi u EU ne kupuju taj auto.Inaće je jedan od najređe viđenih Citroena u servisima,dakle ni ne kvari se.
 

Dalibor

Dado Tornado
alfa romeo i lancia prošlih godina prodaju po 5 automobila u recimo velikoj britaniji :D
bilo je naznaka kako bi alfa totalno povukla s tog tržišta, dok modeli lancie ostaju ali su dobili chraysler značku (fiati i chraysler u istom koncernu jel)...

zašto tim autima ne ide tamo... ko zna... navike tržišta, povijesna okrenutost nekim modelima... recimo fordu... kažu tamo kako je ford transit je izgradio englesku, a di god se nalazio u engleskoj uvijek si udaljen barem 50m od jednog focusa...

pogledaj zemlje beneluksa... niskozemska i belgija recimo... tamo svi voze citroen ZX, kod nas samo ja...:D
negdje ljudi kupuju na godinu 5,5 knjiga po stanovniku, negdje (kod nas :D) 0,55... ukusi se razlikuju, pa tako i auti koji se voze
 

Profiler07

Well-known member
ljudi jel iko vozio,vozio se,imao ovaj auto!gledam cijene po europi i mogu vam reci da su vise nego pristupacne...znam da su njihovi motori 2.7 ugradjivani i u jaguara i forda znam takodje pouzdano da reparacija mjenjaca kosta oko 1000€(rekao mi covjek iz Vinkovaca koji je radio nekoliko reparacija),mozda mi ovo bude sljedeca investicija...predpostavljam da je skup za odrzavanje jer je u klasi bmw5 pa su tako i cijene dijelova napumpane ali ima li iko iskustva sa ovim autom???
 

HAL9000

New member
Ima ih po 10.000 Eura u savršeom stanju i s malo Km starih recimo 3-4 godine. Ja bi gledao model sa 2.2 170 Ks motorom , to je puno manji potrošač od raskošnih 2.7 i 3.0 dizela. Ili 3.0 V6 pa plin. Benzinac se radio do 2009.
 

Profiler07

Well-known member
daa i meni je taj 2.2 nekako privlacniji,znam takodje da se i manuelni mjenjac ugradjivao od 07-09g ali da je i prava rijetkost naci takvo sto,po mom misljenju je automatik i bolji za ovako auto jer su ovi manuelci opremljeni sa plivajucim zamajcem i tko zna jos cim pa samim tim i cijena odrzavanja je veca kod manuelnog nego kod automatika!aa moze se naci i ispod 10000€ bas u dobrom stanju jest da su malo stariji ali sa manje kilometara i sa super opremom.Negdje sam citao na nekom forumu da je ovaj auto imao u opremi laser koji moze da procjeni vas umor(skeniranjem ociju ili cega vec)eeh sad ne znam da li je ovaj malo lagao sto je to napisao ili stvarno ima.
 
Na vrh