C5 x7 2.0hdi 103 kw 2011g. trza prilikom jačeg gas i ispušta čudan zvuk

Assko

New member
Poštovanje svima,

Prije svega da pozdravim sve na forumu,naime ja sam novi forumaš i nevolja me primorala da se prijavim na forum.
Pa da počnem.
Vlasnik sam C% x7 2.0hdi 103kw 2011god.

Prvo je počelo da auto pomalo trza prilikom jačeg stiskanja gasa,kao da nema dotoka goriva na neku milisekundu i onda samo ''pročepi'' i nastavi da vuče.Auto nema problema sa snagom.

-odvedem na dijagnostiku majstoru, samo je prijavilo grešku P1351-on kaže da su grijači i to je to (nisam ih mijenjao,jer nije pravio problema sa paljenjem)
-nakon toga u toku jedne vožnje stisnem jače gas i auto otišlo do 3500 obrataja, i pojavi se lampica od motora....odem na dijagnostiku ponovo i pojavi se greška P11AA-kaže majstor elektro ventil na turbini ili sama turbina,i kaže da je to uzrok tog trzanja.
-promijem vakum ventil na turbini,no međutim to trzanje opet ostalo,da napomenem to nije konstantno i nije uvijek.Naravno,čudan zvuk je takođe ponekad se pojavljivao ispod haube motora.Video sa tim čudnim zvukom koji se čuje na kraju vida ću postaviti ovdje.
-neko kaže da bi mogle biti dizne,ali eto ovaj drugi mjastor kaže nisu dizne nego turbina.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Teško je ovako napamet govoriti, ali meni je ćaća na Pasastu B7 ima skoro pa identične simptome. Auto se ponašao kao da je u limp-modu što se ubrzanja tiče i onda bi iz čista mira potega. Točno kao da se trubina selektivno uključivala na određenom broju okretaja. Otiša je elektornski akutator turbine. Košta okvirno ka i sama reparacija turbine.
 

Assko

New member
Teško je ovako napamet govoriti, ali meni je ćaća na Pasastu B7 ima skoro pa identične simptome. Auto se ponašao kao da je u limp-modu što se ubrzanja tiče i onda bi iz čista mira potega. Točno kao da se trubina selektivno uključivala na određenom broju okretaja. Otiša je elektornski akutator turbine. Košta okvirno ka i sama reparacija turbine.
MA znam da je napamet teško govoriti,ali ni sam ne znam kome više da odem i šta da radim.Da napomenem,više ne izbacije grešku turbine onu P11AA,ali ismptomi ostali isti.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
ali ni sam ne znam kome više da odem i šta da radim.
Najbolje je kako se to popularno kaže Bošisti. ;) Radioni koja je specijalizirana za turbine, pumpe i dizne. Njihova ti je metoda dijagnostike puno preciznija. Običan majstor ubode Lexiju u OBD, pa P-ovo, P-ono... To je samo okvirna referenca, ako išta sugerira na diznu i turbinu. Sad ko u Tuzili i okolici to radi, bolje će znati tu ljudi s foruma koji su iz BiH
 

Assko

New member
Jel majstor koristio originalnu dijagnostiku? To je vrlo bitno zbog preciznog očitavanja grešaka.
Koristio je lexiu za PSA grupaciju,kod 3 majstroa sam bio svi su koristili lexiu...da li je originalna-ne bi rekao.
Jer mislim da samo ovlašteni servis to ima,jer su licence skupe.
Da,sad se nameće sam odgovor da bi trebao otići u ovlašteni servis,koji je jako papren sa cijenama :(
 

Milosh

Test
Čovjek je napisao da mu auto zatrza na djelić sekunde, a onda ide normalno. To, po svemu što ja znam, ne može biti ni do aktuator turbine ni do wastegate-a.

Kao što su ti već rekli, traži stručnijeg majstora, nekog specijalizovanog za common rail motore, a ne obične mehaničare.

Nebitno je da li je Lexia kineska ili original, ako je već imaju onda 99% može očitati sve što treba, pogotovo na tvom autu iz 2011.

Što se tiče CR servisa, ja ti mogu preporučiti jedan, ali je u Dubici, to ti je podaleko.
 

Danko

Member
Da li dimi više nego obično....bijelkasti dim? Ako je tako, i turbina se čuje/zavija, moguće da joj ne gine reparacija.
 

Assko

New member
Da li dimi više nego obično....bijelkasti dim? Ako je tako, i turbina se čuje/zavija, moguće da joj ne gine reparacija.
Ne dimi,normalna kolicina dima....ne zavija
Ako ti zuji iz motora kad je auto upaljen onda je do elektroventila turbine,popravka 30ak €
Ne zuji,sve ok kad je upaljen



Evo ovo je zvuk koji mi se desava.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh