C5 X7 2.0 HDi by Muxa

Milosh

Test
Možda jesu u toj jednoj dimenziji, ali npr. u ovoj o kojoj je riječ nisu. Btw, majagume nemaju baš ništa u toj dimenziji. :)
 

muxa

New member
Montirane BFGoodrich, vidjet ćemo kako će se pokazati.
Sta ti znaci kad jednom sjedneš u C5. Kolega probao i sad tražimo i njemu 2.0 al karavan :)
 

muxa

New member
Nisam to znao, al nebitno njemu svakako treba karavan pa ne vjerujem da će odustati.
Danas ide gledati jednog al na žalost nisam u mogućnosti da idem sa njim.

Da ponovim pitanje ako neko zna.
Ima lik na pik-u prodaje 17-ke 5x108 ET40. Koliko sam upratio na C5 je ET32. Da li su u tom sluačaju potrebni distanceri. Ovaj lik prodaje i distancere ali su najmanji 20mm. Da li će onda u tom slučaju felga puno viriti vani, i šta bi u biti najbolje bilo uraditi u slučaju kupovine tih felgi?
U pitanju su ove felge pa ako neko zna odratit da vidim kako bi to izgledalo na mom C5
https://www.olx.ba/artikal/35426864/17-5x108-renault-volvo-ford-peugeot-citroen/
Ili je bolja varijanta sa orginalnim 17-kama?
 

GocC4

Member
Vidi promjer sredisnje rupe isto da neces trebat prstenove,trebat ce ti i 20 novih serafa duzih,pa sad vidi jel ti se to isplati
 

muxa

New member
Ma dobro prsten nije problem, al nisam znao da sarafi moraju drugi. A da li za originalne alu felge od C5 mogu ovi šarafi od čeličnih felgi?
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Trebalo bi da mogu, doduše kod mene su alu, al kad sam stavljao čeličnu rezervnu odgovarali su! Imaju dosjed za čeličnu i alu 😉
 

muxa

New member
Super.
Nego malo prije sam se čuo sa kolegom. Gledao danas jednog karavana i generalno mu se svidio. Eh sad, ima jednu dilemu. Kod naglog dodavanja gasa čuje se na trenutak čudan zvuk iz motora kao da vuče falsh zrak i malo trzne. Momak s kojim je išao ga je kopcao na dijagnostiku i izbacio mu je grešku nekog senzora pritiska goriva ili tako nešto, a odstupanje dizni je bilo:
1 - 10
2 +25
3 +30
4 - 40
On mu je rekao da treba samo nasuti u rezervoar neki aditiv "tunap" i da bi to trebalo riješiti problem.
Obzirom da taj momak i nema nekog iskustva ono što mene zanima je:
1. Ima li smisla sipati te aditive u auta sa FAP filterom?
2. Da li je ovo odstupanje dizni u "normalnim" granicama i da li ono može biti posljedica neispravnog senzora pritiska?
3. Da li se na osnovu ovih informacija može utvrditi okvirna cijena popravke kako bi pokušao spustiti cijenu na osnovu toga?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja bi preskočio. Odstupanja su velika, dizne moraju van i na stol. Svete vodice ne pomažu.
Koliko km ima?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Cca 220 sa urednom servisnom knjigom tako da bi trebala biti stvarna kilometraža
Vjerovatno, samo će pitat dosta ulaganja vjerovatno da se dovede u pristojno i pouzdano stanje
 

muxa

New member
Naravno, neće se zaletiti i kupiti prvog kojeg je pogledao. Samo, u stvarnosti i nema neki veliki izbor pristojnih primjeraka za iole normalnu cifru. Ustvari svi oni na oglasima izgledaju ok al kad odeš na lice mjesta ni nalik tom autu. To sam se ja lično uvjerio jer sam tražio skoro mjesec dana. Rekao sam mu nek pogleda još par primjerak pa nek uporedi. Kaze da su ga palili hladnog, uredno pali, nema oscilacija u radu motora, kad se ugrije isto ok, fino vuče, samo što nekad kod naglog dodavanja gasa kao da stucne sekund i onda sve normalno.
 

Wuki

Novi èlan
@Profiler dijelovi koje si naveo da su skuplji su identični na karavanu i limuzini.Ti auti su na identičnoj platformi. Razlika je kozmetička samo na stražnjem kraju.
 

muxa

New member
Danas gledali 2 primjerka. Uzalud potrošeno vrijeme. Ja čim otvorim vrata ako nije to to ne želim dalje da gledam :)
 
Na vrh