C5 X7 2.0 hdi 103kw exclusive 2011g

mengela

Well-known member
Evo da napokon predstavim svoju ladju, vec neko vrijeme pokusavam al se bas ne snalazim na ovom forumu, al evo ide nabolje...
Auto sam uzeo prije nesto vise od pola godine u as Kramar-u!
Auto je s predjenih 129 000 bilo u odlicnom stanju, sad je na nekih145 000 i super sam zadovoljan!
Na autu nisam nista radio osim redovnog servisa i nedavno sam mu stavio nove zimske gume! U planu su nove felge na proljece za ljetne gume, ako slozim financijsku konstrukciju! Trenutno razmisljam o skidanju egr-a postao u zadnje vrijeme osjetim trzanje na nekih 1800-2000 obrtaja pri saltanju druga-treca, predpostavljam da je do njega!
Sve u svemu auto je mrak, ima nekih sitnih mana, na njih sam naviknut, vozim citroene 12god, al mu sve oprastam, bezvremenski dizajn, udobnost hidraulike...
steta sto se vise ne proizvodi...


Poslano sa mog SM-G355H koristeći Tapatalk
 

mengela

Well-known member
Ne kužim. Trza dok šaltaš ili inače u trećoj?
Inace u trecoj, mozda sam se krivo izrazio! Mislim da nema veze s mjenjacem, moja je pretpostavka egr al ne gori mi nista vozim sad ovako pa cu vidjet kako ce se ponasat dalje u svakom slucaju egr planiram uklonit

Poslano sa mog SM-G355H koristeći Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Ako trza može biti i nosač motora. Najčešći su problem "momentni" nosači. Sad ne znam kakvi su na tvom motoru, ali znam da ti odu na VTi i VTS-ovom motoru pa se osjete vibracije i ponekad trzanje kod dodavanja gasa.
 

mengela

Well-known member
Ako trza može biti i nosač motora. Najčešći su problem "momentni" nosači. Sad ne znam kakvi su na tvom motoru, ali znam da ti odu na VTi i VTS-ovom motoru pa se osjete vibracije i ponekad trzanje kod dodavanja gasa.
Budem pregledao i njih kad budem kod svog mehanicara, moram c3 na mali servis pa cu i ovog prislonit, :) hvala

Poslano sa mog SM-G355H koristeći Tapatalk
 

Pavel

Lepi™
Jako lijep autić. :D Što se tiče trzanja, ne mogu reći da sam osjetio trzanje (imam automatik)..Ali auto je onako u leru naprijed bio bučan i malo se tresao. U vožnji ne, no u leru dok je mirovao da. Popucali nosači motora, iste zamijenio. Manje buke, nema vibracija.

Cifre se ne sjećam, treba pogledati po mojoj temi. Obično sam navodio cijene dijelova i ruke kad sam išta radio. Ali mislim da je bio nekakav kikiriki u pitanju (u odnosu na sve ostalo) :D
 

mengela

Well-known member
Za VTi je onaj veliki kod ekspanzione 500, ostala dva(koja najčešće odu) oko 80 po komadu.
Super i nije neki trosak za razliku od ostalog, trebam skoro mjenjat zadnje plocice i diskove, u ovlastenom kazu oko 3000kn...

Poslano sa mog SM-G355H koristeći Tapatalk
 
Na vrh