Evo update..
Pošto nisam mogao nigdje naći neko od preporučenih ulja, uzeo sam Ineo MC3.
Ponovo gledao na mjeraču i sad se vidjelo da je nivo pri dnu.
Prvo sam dosuo 4 dcl i tek onda pogledao nivo dijagnostikom. :grin: Onda sam dosuo još 1 dcl da vidim hoće li dijagnostika pokazati tu razliku, ali nije, premalena je to količina da tako brzo siđe do senzora i da to pokaže.
Upozorenje za nedostatak ulja se nije odmah ugasilo već prilikom sledećeg pokretanja motora.
*****************************************
Evo kako je zavaren hrom izlaz auspuha na zadnji lonac i kako sad privremeno izgleda plastika:
*****************************************
Prilikom rada na auspuhu uočeno da ponovo malo curi ulje na spoju motora i mjenjača (ili je to spoj kvačila i mjenjača, nisam ni ja siguran).
*****************************************
Nekidan se izvlačim autom iz garaže - ljudi se parkiraju u blizini, ne baš na izlazu iz garaže, ali jako blizu, i nema puno prostora, često moram popravljati položaj auta 3-4 puta da bih ga uvezao u garažu. Uglavnom, idem ja mic po mic lijevo desno da se izvučem ispred auta koje je ispred i stuba od zgrade koji je tačno iza i kako sam žurio i još bio nešto iznerviran, ne sačekam senzore da počnu pištati (a i ne vjerujem im potpuno, zato jedva čekam kameru) i tup, udarim u taj stub iza. Kao i obično, po zvuku bih zaključio da je stub ušao u gepek, ali ostao je samo trag na braniku. Priznajem da mi je zadnji kraj ovog auta još uvijek problem za ocijeniti udaljenost, dok naprijed mogu super. Inače sa svim autima puno bolje mogu naprijed procijeniti koliko ima prostora.
U avgustu sam na duže vrijeme kući pa ću dati da se sredi i branik i ona dole plastika. Inače branika rascvjetanu pukotinu na laku na dva mjesta, od prije, pa bi ga svakako bilo dobro srediti.
