C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Milosh

Test
Update:

- išli do mora i nazad, ukupno 800 km

- dvoje odraslih, dvoje djece, nakrcan auto, 90% autoput, 120-140 km/h, klima - prosječna potrošnja 6.8 l

- prije polaska nazad s mora me dočekala Service lampica i poruka Oil level incorrect. Prošlo 5000 km od posljednje zamjene ulja. Nisam ništa dosipao. Gledao juče i ništa ne vidim na mjeraču.

*****************************

Malo se počastio juče, super stvarčica za te pare..



A počastio sam se i ovim prije skoro godinu dana, ali još nisam stigao da ga počnem učiti koristiti, očigledno sam precijenio svoje vrijeme.

 

mengela

Well-known member
Donator foruma
I meni se koji put upali ta poruka a nivo ulja je uredan! Uglavnom kad ga ostavim parkiranog u strani, kod iduceg paljenja na ravnom nista... vjerovatno je neki senzor tutnut negdje u karter pa presusi u takvim situacijama. Reko bi jedan tu
...valjda...
:D
P.s os sonim parkside alatom rjesavat branik oko auspuha?
 

Milosh

Test
Meni se isto dva puta do sada upalila tako zbog nagiba, to je normalno. Zapravo je i ovaj put auto bio na blagom nagibu, ali poruka je ostala, tj. pali se i dalje.

To je i za očekivati, dizeli ne troše ulje ili troše minimalno a benzinci troše puno više.

Neću, to je za ovako nešto kad zatreba.

Branik je trebao majstor riješiti ove sedmice ali ne može, tako da to ostaje za jul. Ali i ovako se stvarno malo primjeti.
 

Cutac

Prèkaroš
Kakvu ti šipku imaš?
Mislim, ja se ne bih zezao da mi javlja da nema ulja. Spoji ga na dijagnostiku i vidi što kaže, a imaš i za očitati postotak ulja u karteru.

A i ja bih dosuo deci-dva pa bih vidio jel nestane poruka. Taj motor troši u prosjeku litru na 5000, pogotovo ako si često na autocesti. A razlika između minimuma i maksimuma je ta jedna litra. Tako da, provjeri.
 

Milosh

Test
Šipka je zapravo sajla boje metala, onako prljavo srebrna, slično boji inoxa.

Možda ću pogledati preko dijagnostike.

Prije mi se to dva puta prikazalo i tada sam dosipao ulje, dosuo bih i sada ali nemam ovdje za kupiti Ineo ECS, ima samo Ineo MC3, pa nisam siguran šta da radim.

Jedno je sigurno, nivo možda jeste niži od normalnog, ali nije kritičan, jer bi tad i upozorenje bilo ozbiljnije. A i na šipki se ne primjeti. Pogledaću ponovo i okom i dijagnostikom.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
-Neću, to je za ovako nešto kad zatreba-
Isti li smo svi, imam tog alata ak zatreba punu kucu :) Kako provjeravas razinu ulja preko dijagnostike?
 

Cutac

Prèkaroš
Ja bih djelovao zavisno o tome koliko km ima do propisanog ulja. Ako ima 100-200, cekao bih, a ako ima vise, usuo bih MC3 i ako treba ispustio kada dodjem doma.
 

Milosh

Test
Do zamjene ima 5000 km. Vidjeću da naručim litru ECS-a.

-Neću, to je za ovako nešto kad zatreba-
Isti li smo svi, imam tog alata ak zatreba punu kucu :) Kako provjeravas razinu ulja preko dijagnostike?
A šta ćeš kad povremeno zatreba i tad ti spasi puno vremena i hrpu živaca.

Pojma nemam gdje se provjerava, moram pogledati. :grin:
 

Doomsday

U prolazu...
Ako je samo litra u pitanju, možeš slobodno bilo koje od ovih...

WOLF OFFICIAL TECH 5W30 C2

https://www.wolflubes.com/EN_EU/products/product_65610.aspx

LIQUI MOLY Top Tec 4300 5W-30

https://products.liqui-moly.com/top-tec-4300-5w-30-1.html

Shell Helix Ultra Professional AP-L 5W-30

https://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-professional-ap-l-5w-30.html

VALVOLINE SynPower ENV C2 5W-30

https://www.valvolineeurope.com/english/products/engine_oils/synpower/cid(9495)/synpower_env_c2_5w-30

Mobil 1™ ESP Formula 5W-30

https://www.mobil.com/English-HU/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GLXXMobil-1-ESP-Formula-5W30

CASTROL MAGNATEC STOP-START 5W-30 C2

https://www.castrol.com/en_gb/united-kingdom/car-engine-oil/engine-oil-brands/castrol-magnatec-brand/castrol-magnatec-product-range/castrol-magnatec-stop-start.html

Svi su certificirani PSA B71 2290, Mobil 1 i PSA B71 2297... Imaš tu jeftinijih i skupljih, i boljih i lošijih od Ineo ECS 5W30, ali svi će ti bit OK za nasuti 1 litru, do servisa, koji god pronađeš...

Valjda...

:D
 

Milosh

Test
Evo update..

Pošto nisam mogao nigdje naći neko od preporučenih ulja, uzeo sam Ineo MC3.
Ponovo gledao na mjeraču i sad se vidjelo da je nivo pri dnu.
Prvo sam dosuo 4 dcl i tek onda pogledao nivo dijagnostikom. :grin: Onda sam dosuo još 1 dcl da vidim hoće li dijagnostika pokazati tu razliku, ali nije, premalena je to količina da tako brzo siđe do senzora i da to pokaže.

Upozorenje za nedostatak ulja se nije odmah ugasilo već prilikom sledećeg pokretanja motora.

*****************************************

Evo kako je zavaren hrom izlaz auspuha na zadnji lonac i kako sad privremeno izgleda plastika:










*****************************************

Prilikom rada na auspuhu uočeno da ponovo malo curi ulje na spoju motora i mjenjača (ili je to spoj kvačila i mjenjača, nisam ni ja siguran).



*****************************************

Nekidan se izvlačim autom iz garaže - ljudi se parkiraju u blizini, ne baš na izlazu iz garaže, ali jako blizu, i nema puno prostora, često moram popravljati položaj auta 3-4 puta da bih ga uvezao u garažu. Uglavnom, idem ja mic po mic lijevo desno da se izvučem ispred auta koje je ispred i stuba od zgrade koji je tačno iza i kako sam žurio i još bio nešto iznerviran, ne sačekam senzore da počnu pištati (a i ne vjerujem im potpuno, zato jedva čekam kameru) i tup, udarim u taj stub iza. Kao i obično, po zvuku bih zaključio da je stub ušao u gepek, ali ostao je samo trag na braniku. Priznajem da mi je zadnji kraj ovog auta još uvijek problem za ocijeniti udaljenost, dok naprijed mogu super. Inače sa svim autima puno bolje mogu naprijed procijeniti koliko ima prostora.

U avgustu sam na duže vrijeme kući pa ću dati da se sredi i branik i ona dole plastika. Inače branika rascvjetanu pukotinu na laku na dva mjesta, od prije, pa bi ga svakako bilo dobro srediti.



 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Dobro rjesen auspuh nece tu bit vise problema! Branik si dobro prekrstio :) i ja cu svoga skoro skidat, neko ga je prije lose odradio sad pokaziva gdje je pretjerano filerovano! Treba to dat u komoru i odradit po pe esu
 

Cutac

Prèkaroš
dijagnostika pokazati tu razliku, ali nije, premalena je to količina da tako brzo siđe do senzora i da to pokaže.
Išao si na BSI i acutator tests ili tako nešto? Tamo ima opcija za nivo ulja(bar u c4) i kad odabereš očitava razinu, tj. možeš refreshati.

Prilikom rada na auspuhu uočeno da ponovo malo curi ulje na spoju motora i mjenjača (ili je to spoj kvačila i mjenjača, nisam ni ja siguran).
Spoj motora i mjenjača, kvačilo nema dio koji je izložen vanjštini. Kad skineš mjenjač imaš "rupu" za kvačilo, jedina brtva koja može pustiti(a da vidiš) je između motora i kućišta mjenjača(koje u sebi ima kvačilo i u posebnoj, izoliranoj, komori, zupčanike.
 
Na vrh