C5 C5, prednji lijevi kotač zaglavljen u najvišoj pozicijii

DStipic

Member
Houstone, imam problem...
Jučer se parkiram na most (kosina) i čuje se jak zvuk (pucanje, udarac) i prva pomisao da je eksplodirala guma, vratim se malo u rikverc i pukne još jednom. Spustim auto u dvorište i epilog....prednji lijevi kotač “zaglavljen” u najvišoj poziciji, stražnji kraj i djelomično desna strana reagiraju na podizanje i spuštanje u sve razine. Auto je nevozljiv, a dok čekam HAK da ga odveze u servis... možda netko ima ideju...
 

mengela

Well-known member
S obzirom da je prošlo 7h od tvog posta dosad si mogao sve i rješit, ovaj forum je malo zamro nažalost...
Jesi mogao vidjet šta kad se sagneš kod kotača? Očito je pukla neka komponenta ovjesa i zaglavila te onemogućuje normalno podizanje/spuštanje...
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
Ovaj forum je zapravo najaktivniji od tri hr auto foruma koja ja pratim (Ford Focus Club i Volvo klub Hrvatska).

Doduše, različita je i tematika kad se gleda većina postova. Ovdje najviše ima tema sa kvarovima i tema u kojima se traži pomoć. Takođe ima i najviše rasprava nevezanih za Citroen, što je dobro. Na FFC forumu ima generalno malo problema a jako puno tema i pitanja oko diy upgrade-a za auta. Na VKH, paa, tamo se skoro ništa ne piše. :) Prođe nekad tri dana bez novog posta. Ako se piše, uglavnom je to prodaja dijelova za jako stare modele ili predstavljanje novih članova. Odosmo u ot...
 

mengela

Well-known member
Na VKH, paa, tamo se skoro ništa ne piše. Prođe nekad tri dana bez novog posta. Ako se piše, uglavnom je to prodaja dijelova za jako stare modele ili predstavljanje novih članova. Odosmo u ot...

Hebiga prodo si great whitea i kupio auto što se nekvari :D

Nego čovjeku zaglavilo ovjes do čega bi moglo bit?
 

DStipic

Member
Paaaa i nisam riješio...jučer bio svugdje, a danas mi raskopali most, tako da ne mogu van iz dvorišta...ali ni Hak u dvorište...
Pretpostavljam da nije pukla membrana u kugli, jer onda bi potonuo, jel?
Točno je zakucan u vrh, čak i višlje nego u najvišoj razini.
 

konaroast

Citroenist
Meni je znao zapeti u višem položaju na kratko, zbog trenja. I onda krene dolje. Pogotovo kada se sjednem na blatobran.

Nije kugla, jer bi auto bio tvrd ali na korektnoj visini.


Imaš "unutarnje krvarenje", tj. ulje ti ide krivim putem.

Moguće da je zapeo ventil u hidrobloku prednjeg kraja, ili je pukao klip u hidrauličkom cilindru tog kotača.
 
Na vrh