C5 Break 2.0 HDI Exclusive

Danko

Member
od oca lađa...što reći,tenk 😁 moram primjetiti, obzirom da ga pogoni ista motorizacija kao i mog starijeg C5 da je puno tromiji...jasno,ulogu igra i veća kilaža, nekih 200kg više ako se ne varam a pretpostavljam da moj nema DPF dok ga ovaj ima...samo mi nije jasna ta oprema...ono,polu kožna sjedala el.pokretana, otvaranje-zatvaranje bunkera na tipku...a nema prednje parking senzore i xenon 🇭🇲 uglw,neš se moj stari dogovara sa serviserom da bi ga čipnuo pa ono,budemo vidjeli 👼

IMG_20170121_102609_zpsr1yklnea.jpgIMG_20170121_102620_zps1hhcusbr.jpgIMG_20170121_102807_zps894zknan.jpgIMG_20170121_102648_zpsiuepfgbl.jpgIMG_20170121_102716_zpsb1nrbauj.jpg

isprike na lošim slikama,bilo je nabrzaka...budem malo to bolje poslikao ovih dana.btw,ima li netko na ovom modelu (2009) problem sa škljocanjem vrata/graničnika?baš iritira na takvoj klasi auta 🇭🇲 eh da,moramo novu ručicu mjenjača nabaviti...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma dobre su slike ;) Ručica imaš na eBayu, graničnika vjerujem isto. Rashebe se na mnogim autima. Al ko za vraga nemogu nać kat. broj.

Inače se neki graničnici daju riješit sa podloškom na pravom mjestu, ili dat tokaru da pogleda.
 

Danko

Member
nisam dugo bio aktivan na forumu. Uglavnom, ovog Citroena sam ja preuzeo, stari kupio drugi C5, limuzina 2015. a moj stari C5 je na prodaju. Počeo sam planirati razne dodatke koji će se i ostvariti u neko dogledno vrijeme :) dakle, naručen aktivni subwoofer, da malo poboljša ionako odličnu zvučnu kulisu, a pred ljeto će ići i lagani remap. preteška mu je guzica pa ćemo ga malo ubrzati. a onda, neke 19ice, oriđiđi jel.....i tako to.... 😇
 

gambler072

C5 enthusiast
Mislim da ces ga slomiti 19icama, a i sebe. Cinjenica, neki modeli su tvornicki dolazili sa 19" ali mislim da mu je to previse, znam da 17 na njemu izgledaju male, i kod mene su 17, ali bar imas udobnost. Mislim da je neki najbolji kompromis izmedju udobnosti i izgleda 18", a njegove original 18 su mi top
 

Danko

Member
pitanjce, kako ga sada češće vozim, primjetio sam da kod malih brzina, npr. kada "pužem" u gradskoj gužvi, zna cukati kod laganog dodavanja/oduzimanja gasa...ako ga malo odlučnije stisnem nema problema. rekao mi je serviser da to može biti do dpf-a, i da nije neuobičajena pojava. obzirom da je plan taj neki remap, da li bi bilo pametno dpf izbiti i softwerski ugasiti?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Valjda čovjek zna pošto mu je struka... ali ja bi prvo gledao nosače motora. Dvomaseni možda ako je ručni.
Što se DPFa tiče, samom motoru će to olakšati posao, svakako mu je bolje bez njega... ali ekologija, moral, Greta... pa sam vidi.
 

Danko

Member
razmišljao sam, obzirom da ima AUX konektore, da li bi mi, ukoliko nabavim kabel aux to usb, i priključim usb sa muzikom radio istu očitavao?
razmišljao sam, obzirom da ima AUX konektore, da li bi mi, ukoliko nabavim kabel aux to usb, i priključim usb sa muzikom radio istu očitavao?
da sam sebe informiram, nakon malo guglanja....nije moguće :D porebno je malo više zanimacije oko spajanja usb-a....
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
razmišljao sam, obzirom da ima AUX konektore, da li bi mi, ukoliko nabavim kabel aux to usb, i priključim usb sa muzikom radio istu očitavao?
....nije moguće :D porebno je malo više zanimacije oko spajanja usb-a....
A nekakva ugradnje RT6 navigacije ti nije opcija?
Dobio bi veliki colour display, USB i BT streaming, te dakako i samu navigaciju s još uvijek 2x godišnje ažuriranim kartama za taj model, upozorenjima na radare itd.
Ja sam sebi u P407 ugradio RNEG navigaciju umjesto standardnog RD4 radija i od tada mi je to must have... :cool:
 

Prilozi

Danko

Member
A nekakva ugradnje RT6 navigacije ti nije opcija?
Dobio bi veliki colour display, USB i BT streaming, te dakako i samu navigaciju s još uvijek 2x godišnje ažuriranim kartama za taj model, upozorenjima na radare itd.
Ja sam sebi u P407 ugradio RNEG navigaciju umjesto standardnog RD4 radija i od tada mi je to must have... :cool:
opcija je, naravno...ali nisam dovoljno stručan da to sam odradim tako da bih morao nekoga oko toga angažirati. koliko uopće novaca može doći ta igra? ima upravo ovakav sistem moj otac u svome c5. ja sam kod njega uspio spojiti telefon preko BT. Kako streamati muziku preko moba?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Postoji "mala" razlika u izgledu (i velika u funkcijama) između RNEG i RNEG2 (RT6). Prvog je proizvodio Harman-Becker, a drugog Magneti Marelli.
Onaj prvi mape čita sa SD kartice ispod centralnog gumba, dok ovaj drugi karte (preko USBa/CDa) sprema na internu SD karticu te nema izvana vidljiv utor za istu. Na slici koju sam postao gore je takav (RT6) i on ima mogućnost BT Streaminga i sviranja glazbe s USBa, dok RNEG to nema...
HB RNEG je uređaj starije generacije i njegov BT modul nema mogućnost Streaminga već je samo za Handsfree telefoniranje.

Oba uređaja su se ugrađivala u C5 X7, no RT6 kasnije (mislim od 2012?) te se mogu naknadno ugraditi, uz male preinake žicologije i telekodiranje Diagboxom...
Kompletan RNEG set (uređaj, display i LVDS kabel) nađe se na eBayu do nekih 500-600€, dok je RT6 dakako malo skuplji. No, to su napuhane cijene i često se zapravo može proći i jeftinije, osobito ako se ne kupuje u kompletu nego se ima vremena tražiti i kupovati odvojeno...
Također, opcija je naći ga kod nas na oglasima slupanih vozilia i onda se dobije u pola ove eBay cijene.

PS: zadnje službene karte za RNEG su 2018-2, dok na RT6 još uvijek idu ove aktualne koje se ažuriraju dvaput godišnje (trnutna verzija je 2021-1). Tako da bih definitivno preporučio RT6!
 
Na vrh