C5 Aircorss cjenik

Dalibor

Dado Tornado
Znači ako ti usporediš dizel koji ima 200Nm na 2000 okretaja i benzinac koji ima 100Nm, naravno da dizel razvija više snage na radilici. Ali dok ta snaga dođe do kotača, to je druga stvar.
ovime si zapravo sve rekao. podižeš okretaje kako bi benzinac mogao parirati dizelu, znači da tražiš momente koji su visoko u okretajima.
recimo, za tvoj VTI je maksimalni na 4000 okr/min, bolji osjećaj u vožnji imao bi s tim motorom ali sa 8 ventila iako bi razvijo 15 konja i 10 momenata manje, jer bi maksimalni moment imao na 2800 umjesto na 4000 okr.
elementi kao gume i getribe koji se nadovezuju na motor nisu toliko bitni. njima se bave inženjeri kada žele spustiti CO2 za 7% ili potrošnju za 3 deci.
jedan slikovit prikaz za mengelu, da taj puretek 130 stavimo u C3, razlikovao bi se u vožnji od C5 jer bi zbog manje mase imao do stotke 7,5 sekundi umjesto 9,5, potrošnju 7,8 umjesto 8,9, a u ubrzanju 60-100 u četvrtoj sporiji bi bio C5 za neku 1,5 sekundu. svezbog mase.
ono što bi bilo slično C3 130 i C5 s tim motorom je krajnja brzina. na nju bi utjecali prijenosnim omjerima, gumama, a razlikovala bi se unutar greške kilometar sata oko 10-15 km/h, jer ovisi o snazi koja je potrebna za savladavanje otpora zraka, a ona je jednaka
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
to je jasno kada se na nešto ne odgovori. budući da si napisao, želiš (mi) nešto time poručiti?! :(
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh