C5 Aircorss cjenik

Dalibor

Dado Tornado
Nije loše.
uopće nije loše. takav komad auta za ispod 200.
za običnog vozača vulgaris regularis, kakvih je većina privatnih kupaca novih vozila, i početni model ima sve što bi nekom zatrebalo.
pitanja je može li se na osnovni dodati u konfiguratoru malo bling blinga.
mogao bi C5 ići i pod službena vozila, recimo tko za firmu razmišlja o dva ili tri renaulta talismana, isplati se otići nešto ispregovarati oko C5, + što takvi "džipovi" i kao rabljeni mogu kasnije kotirati bolje od klasičnih "službenih limuzina"
 

Cutac

Prèkaroš
Dakle, za praktički nižu cijenu od novog Golfa 8 dobiješ pravi auto. Nije loše.
Za tu lovu uzmem Mazdu 3. Je kao klasa ispod, ali bar nije tetka-mobil sa halogenim farovima i rucnom klimom. Ej, u 2020. rucna klima za 215 tisuca kuna i fiksni farovi?
 

djuan

Active member
Za tu lovu uzmem Mazdu 3. Je kao klasa ispod, ali bar nije tetka-mobil sa halogenim farovima i rucnom klimom. Ej, u 2020. rucna klima za 215 tisuca kuna i fiksni farovi?
I ta ručna klima je bolja od klaustrofobičnog osjećaja na zadnjoj klupi nove Mazde 3. Naglašavam - KLUPI, jer za razliku od ostalih neupotrebljivih zadnjih klupa ako imaš dvije dječje sjedalice, Citroen jedini ima 3 zasebna sjedala podesiva u svim smjerovima + ravni pod.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Dakle, za praktički nižu cijenu od novog Golfa 8 dobiješ pravi auto. Nije loše.
Ovo je puno funkcionalniji auto od Golfa. Iza može troje ljudi sidit potpuno normalno i komotno. Ka kombi. I šta je reka Dalibor Dalibor to bi moga biti idealan auto za firme. Eto, više ljudi iz iste firme ide na poslovni put, nemoš ih u golfa strpat , a i di će kofere stavit? :)
 

Dalibor

Dado Tornado
Eto, više ljudi iz iste firme ide na poslovni put
...I svi ti službeni auti s dugačkom prtljažnikom klaustrofobični su na zadnjoj klupi osim neke sedmice ili s klase.

nemoj zanemariti najvažniju stvar, kad C5 aircross sparkiraš na dvorište, susjed takav auto može nadmašiti jedino s nekim jaguarom u zimzeleno plavoj boji s mat tamno rozim felgama..... ovaj aircross je win win kako se god okrenulo
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
šta će 130 konja u kamionu
Kamion je na kompaktnoj platformi. I ima cca90 konja po toni, tvoj C4 nekih 75? :) Uglavnom, mislim da je ok za normalno korištenje. Ne kupuje se taj auto za neko stiskanje. Ajde ako vidiš autocestu, 180 je logičniji izbor.

Meni je to stvarno ok ponuda.
Mogli bi naći pokojeg kupca, ali automatik je morao biti jeftiniji...
 

Dalibor

Dado Tornado
to osjetiš nedostatak momenta.
1,4 vti ima 140 momenata, u vožnji nije brži od starog 1,4, koji ih je na oko 3200 okr/min imao 130 ovisno o verziji 8v ili 16v i tajmingu otvaranja.
pureteck 130 ima 230 momenata na 1700 okr/min, to je kao neki turbo dizel 1,6
 

Cutac

Prèkaroš
Bitna je snaga na kotačima, tj. mjenjač i snaga na radilici, ne moment.
Turbaci nude komotniju vožnju, ne nužno bržu. Želiš reći da 1.2 130 ide bolje nego 2.0 180 jer razvija više momenta na nižim okretajima?

Snaga je korisni rad, tj momenata po jedinici vremena, a ono što vozač osjeti je snaga na kotačima, a to zavisi o mjenjaču. A budući da pretičem do crvenog, ne osjetim manjak momenta nego snage.
 

Dalibor

Dado Tornado
o snazi ovisi kojom će se brzinom udariti u ogradu, a o momentu koliko će se daleko ograda odgurati.
u običnim autima snaga je bitna samo za krajnju brzinu, običan vozač svojeg ne-ferrarija tijekom vožnje osjeti najprije slab moment motora. zato dizel od 70 KS u nekom caddyu daje jači osjećaj od benzinca 90KS.
je li brži tvoj 180 ili 130 može se prilično točno procijeniti iz dijagrama momenta i snage motora u odnosu na okretaje.
 

Cutac

Prèkaroš
o snazi ovisi kojom će se brzinom udariti u ogradu, a o momentu koliko će se daleko ograda odgurati.
Ma da, najbolja je ta mudrost, plus onaj čiča koji pruža kažiprst na slici.
O brzini ovisi kojom će brzinom udariti, a o kinetičkoj energiji, masi ograde, trenju i cvjetnoj gredici ovisi koliko će ju daleko odgurati :)

je li brži tvoj 180 ili 130 može se prilično točno procijeniti iz dijagrama momenta i snage motora u odnosu na okretaje.
Di ti je getriba? Di ti je dif? Di ti je promjer kotača?

u običnim autima snaga je bitna samo za krajnju brzinu
🤔

običan vozač svojeg ne-ferrarija tijekom vožnje osjeti najprije slab moment motora
Ne, vozač OSJETI manje ubrzanje(od nekog referentnog). Točno je da je sila na klip uvjetovana, ajmo jednostavno, kubikažom motora/količinom zraka i kisika u cilindru, no između klipa i kotača(koji je jedino što tebe zapravo pokreće) imaš klipnjaču(tu dobiš moment na radilici), pa getribu(u nju "ulazi" moment koliki je na radilici, izlazi taj pomnožen sa prijenosnim omjerom), pa imaš dif, koji opet ima neki omjer promjera ulazne i izlazne osovine, pa onda imaš kotač koji pak ima neki određeni promjer.
Zapravo mi se ne da objašnjavati jer sam samo na ovome forumu bar 10 puta tupio o razlici između konja i momenta i na radilici i u AUTOMOBILU.
Znači ako ti usporediš dizel koji ima 200Nm na 2000 okretaja i benzinac koji ima 100Nm, naravno da dizel razvija više snage na radilici. Ali dok ta snaga dođe do kotača, to je druga stvar. Evo da ti dam početak od kud da kreneš razmišljati, na koliko je okretaja dizel u drugoj na 40, a na koliko benzinac istih snaga(uzmi moj VTi i ZlatkoC4-jev HDi)?
A još više druga stvar je to što netko vozi turbo dizela, stisne ga na 2000 okretaja i on ide, stisne malog atmo benzinca iste max snage na tim okretajima i onda se čudi ko pura dreku zaš ne ide. E pa ne ide jer ne zna voziti auto.

Kad si već kod grafova momenta i snage, pogledaj nagibe na turbacima i atmosfercima.
 
Na vrh