C5 3.0 biturbo bleu abysse

Big D

New member
Evo moje igračke. 2010 C5 3.0 HDI. Kupljen prošle godine krajem listopada od prvog vlasnika (znam auto od prvog dana) sa 153k km. Vozim ga svaki dan, napravio sam 21k km, dakle sad ćemo taman okrenuti 175k km. U ovih par mjeseci je odradio par roadtripova (Beč, Como, Lugano, more), trenutno smo na ljetovanju u Dalmaciji. Oprema je fina. Zakretni xenon, navi, grijani prednji sicevi (vozački i masaža i memorija), zavjesice iza, 2 seta 19" Atlantic felgi. Naravno, hidro ovjes, automatik. Ono što ga po meni izdiže je tzv. prošireni kožni paket (perforirana sjedala, kožna armatura i konzola oko mjenjača, alcantara na krovu i A,B,C nosačima). Prosjek po boardu 8l, u praksi je to pol litre više. Redovno je održavan, veliki servis napravljen prije nepunih godinu dana. Ulje u mjenjaču nije mijenjano, tu su mišljenja podjeljena, ali nekako naginjem zamjeni. Udoban auto s dobrim svjetlima i velikim prtljažnikom. IMG_20230725_120406 (1).jpg
Ispričavam se, postao sam temu u krivom podforumu
Još koja fotka...tapatalk_2141026659.jpegtapatalk_-2043161039.jpegFB_IMG_1690360001525.jpgFB_IMG_1690359813704.jpgFB_IMG_1690359813704.jpgtapatalk_2141026659.jpegtapatalk_-2043161039.jpegFB_IMG_1690360001525.jpgFB_IMG_1690359813704.jpg
 
Posljednje uređivanje:

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Top oprema, vjerojatno su i bočna stakla akustična.

Prekrasna smeđa koža! Pogotovo u proširenom paketu gdje je i instrumentalka pokrivena.

Ova smeđa i ona krem koža Clara su mi najbolje kombinacije za X7.

Jel ima tvoj i AMVAR na ovjesu?
Prepoznaje se po žičicama koje se nalaze ispod kugli/sfera na vrhu cilindra ovjesa.
Ulje u mjenjaču nije mijenjano, tu su mišljenja podjeljena, ali nekako naginjem zamjeni.
To je tema bez kraja... Ti mjenjači su tak-tak. Po meni, ako ulje nije promijenjeno na 60tkm, mijenjati ga sada nema smisla. Pogotovo ako ne radi probleme. Samo ćeš potencijalno skratiti vrijeme do pojave problema.
A kada počne raditi probleme, onda radije napraviti poštenu reparaciju koje će ga dovesti na nivo praktički novoga.
 
Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
Ja bih zamjenio ulje, ali to je moje osobno mišljenje. Mijenjali smo ulje kod starog na oko 195-200k, ne znam točno, kad je bilo hladno vani auto je jako trzao, u pojedinim situacijama se moralo stat. I nakon izmjene ulja mjenjač se ponaša kao sasvim drugi, mislim da se stanje popravilo 80-90%, vrlo često su izmjene brzina neosjetne. Razlika je stvarno velika. Kod Aisina je potrebno držat ulje čisto, onda mu vijek osjetno duži. Zamjenili smo prvo 12L, i jedno 2-3g kasnije još 8L.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ja bih zamjenio ulje, ali to je moje osobno mišljenje. Mijenjali smo ulje kod starog na oko 195-200k, ne znam točno, kad je bilo hladno vani auto je jako trzao, u pojedinim situacijama se moralo stat. I nakon izmjene ulja mjenjač se ponaša kao sasvim drugi, mislim da se stanje popravilo 80-90%, vrlo često su izmjene brzina neosjetne. Razlika je stvarno velika. Kod Aisina je potrebno držat ulje čisto, onda mu vijek osjetno duži. Zamjenili smo prvo 12L, i jedno 2-3g kasnije još 8L.
Poslije zamjene, jeste poništili brojač mjenjača?
Tako da mjenjač zna da je dobio friško ulje i da zna pripasati pritisak.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Mislim da niti jedan C5 nema AMVAR nažalost.
Moguće. Jer bi ga onda, osim izgleda, vrlo malo dijelilo od C6.
Peugeot 407 V6 ima AMVAR, i karavan, i limuzina i coupe. Za 607 nisam siguran, jer je starija platforma, ali isto ima neku vrstu elektroničkog ovjesa. Jer je već i 605 imao.

Ma mislim da je Citroenu to Peugeot nametnuo. Jer meni se osobno nije svidjelo kako je podešen C6 sa AMVAR-om. Bespotrebna komplikacija, kada je već Hydractive 3+ u C5 X7 i C6 dobro složen.
 

Big D

New member
Da, mislim da je u pitanju običan Hydractive 3.Koža možda djeluje smeđa na fotkama, ali je u stvari crna. Mjenjač ne pokazuje probleme, pa se dosta premišljam oko promjene ulja. Interesira me postoji li kakva servisna dokumentacija raspoloživa online za ovaj motor? Ono, lokacije raznih senzora i slično. Nisam baš kompletan antitalent , često pomažem frendovima s problemima na njihovim dizelašima, a o svom autu u principu znam jako malo.
 
Na vrh