C5 2.0 hdi problem klime. Ventilator hladnjaka

Jaco

New member
Probam nekako u kratko objasniti problem . Uglavnom klima je jednostavno prestala raditi .klima radi ugasim auto odem na posao odradim smjenu upalim auto klima ne radi...provjerim presostat ne radi zamijenim isti ..plina ima provjereno. Upalim klimu kompresor ukopča ali ne i ventilator...Da napomenem da kod temperature motora ukopča ventilator ali za klimu ne...mada bi trebao nakon par sekundi...provijerio sam osigurace ispravni su ...Sada kod hladnjaka imaju tri releja ..dva zelena i jedan rozi ...probao sam zamijeniti pozicije zelenih isto ne radi...ako netko može pomoći spasio bi me od ludila...hvala najljepša!
 

Cutac

Prèkaroš
Ja mislim, znaci mislim, da BSI odredjuje kad se ventilator pali. Ako pali obje brzine(recimo kad pustis diagboxom naredbu), onda nije do instalacije ventilatora.
Normalno je da spoji kompresor i onda da ga otpoji ako neki parametar nije zadovoljen. Ventilator na klimu pali tek kad tlak/temperatura naraste pa da je on potreban. Jel kompresor ispravan? Jesu tlakovi uredni na visokoj i niskoj strani klime?
Ja pretpostavljam da on iz nekog razloga nema potrebu upaliti ventilator.
Probaj reset bsi napraviti.
 

Jaco

New member
Provjerio tlakove ...mislim da su u redu...kompresor upali i vidim da lamele odvajaju...sad neznam kako još provjjerit kompresor...u kabini ne hladi ...kako da resetiram BSI ? C5 je iz 2002 g. Hvala na odgovoru !
Vozačev prozor dolje, hauba gore, zatvori sva vrata, čekaj 2 minute.
Otpoji aku, čekaj 2 minute.
Spoji aku, čekaj 2 minute.
KROZ PROZOR upali POZICIJU, ključ u bravu, kontakt, drži tipku za zaklj. na ključu 10 sekundi. Oduzmi kontakt. Otvori vrata, zatvori vrata, probaj daljinski. I to je to.

To sam našao za BSI ..ovaj postupak ?
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
To sam našao za BSI ..ovaj postupak ?
Je.

sad neznam kako još provjjerit kompresor...u kabini ne hladi
Jel hladi kad voziš cca. 80 na sat i brže?
Ako si u Ri, popni se gore na obilaznicu i upali klimu i prati jel počinje hladiti ikada do 120 na sat. Ako ne hladi, moguće da kompresor ne radi. Na tim brzinama bi vjetar trebao biti dovoljan da hladi hladnjak klime, tj. da glumi ventilator.
 

Jaco

New member
Svakako probam danas kada idem na posao jedno i drugo , nadam se da ću otkrit sta je ...javim se ! Hvala
Znači ovako...danas sam ponovo prepunio plin...kompresor ukopcava i iskopcava...ventilator se ne pali...napravio sam bsi...probao po auto putu do posla ne mogu vidjeti razliku hlađenja posto je hladno vani ...dalje ne znam
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
To je dobro pitanje. Jucer je u Sisku bilo 2 stupnja, ja sjedim u c4, pustim klimu, cujem da klikne, optereti motor, ali odmah gasi.
 

Jaco

New member
Kada je bilo ovdje u Rijeci 20 stupnjeva nije se palio ventilator...Znam da je sada preglednoz za to isprobati...vidim kada zagrije
 

Damaj

Active member
Najvjerojatnije ti ne radi 1. brzina ventilatora hladnjaka. Čim upališ klimu ventilator odmah mora upaliti 1. brznu i ne gasi se dokle god klima radi. Ja sam imao taj slučaj i kod mene je bio otišao nekakv otpornik, ne sjećam se točno šta.
 

Jaco

New member
A pa onda je vjerojatno otpornik kriv.
Ja sam skužio da pali prvu na temperaturu.
A gdje bi bio taj otpornik...mozda sam vam naporan ali pokušavam naći neko riješenje ..ima li kakva šema struje i klime pa pokusam krenut nekim redom...
 

Jaco

New member
View attachment 1303
Otpornik ti se nalazi na 5/6. Ne mogu ti naći kat. br. jer mi program neće prepoznati VIN iz nekog razloga.
Ajme ovo je super svaka čast! Ovako ja sam probao na ova dva otpornika zamijenit đekove sa gornjeg na donji i ništa...oba su ista samo druge boje ...sada vidim da treći relej je high speed..Njega nisam pregledao jer sam kod ovih zelenih mijenjao pozicije isti su...
Ajme ovo je super svaka čast! Ovako ja sam probao na ova dva otpornika zamijenit đekove sa gornjeg na donji i ništa...oba su ista samo druge boje ...sada vidim da treći relej je high speed..Njega nisam pregledao jer sam kod ovih zelenih mijenjao pozicije isti su...
Da glup sam otpornici nisu isti ...u biti ovaj od 23 ohm bi trebao biti za klima ventilator...
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Member
Ovako, skini konektor sa otpornika prve brzine, premosti ga, ubaci parče žice u konektor, ako je ventilator ispravan mora da pokrene prvu brzinu.
 
Na vrh