C4 redizajn stigao u Hrvatsku

Cutac

Prèkaroš
Sudeći po konfiguratoru, "novi" c4 je dostupan u Hrvatskoj.
http://konfigurator.citroen.hr/Configurator/Index/1CB7A5/#?step=1&Grades=AC000063&Engines=BF&Transmission=5&Version=1CB7A5HBF504A020&Color=0M#1#0MP00NWP&Features=0P#0#0P280RFX&MulticityConnect=0

Nema analognog brzinomjera i sjedala izgledaju kao ruski kaputi iz drugog svjetskog rata, no došle su nove boje instrumenata.
Bijele na crnoj podlozi - pun pogodak! :grin:

Najslabiji benzinaš je 110KS snažan turbak. Zanima me koliko ima cilindara.


Radio s jednim gumbom se dobije uz touchscreen.
Dobro je što nije uvijek uključen; ima i klasični ekran.
Denon se nudi bez navigacije.
No, otkrijte sami :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Najslabiji benzinaš je 110KS snažan turbak. Zanima me koliko ima cilindara.
3

...meni najviše smetaju novi nazivi oprema. Katastrofa su, pogotovo naspram prošlih. Volim taj neki kontinuitet...
 

Franz

Well-known member
Pepeljara i auto upaljač se naplacuju 100kn! Ja ne vjerujem:wtf:
Nije li tako bilo i prije? Kaj ja znam, meni je to ok. Ni žena ni ja nismo pušači više. I prije dok smo bili, nismo pušili u autu, jer sve unutra požuti i usmrdi se. Nama je to danas apsolutno suvišna stvar u autu i zakaj bi je platili. :)
 

Silentshoot

Active member
Da,i meni su nudili isto za 100kn pepeljaru...baš gledam što je skuplja oprema neke dodatne stvari imaju manju cijenu...npr u najboljoj opremi touch display je 2000kn, a u srednjoj 5000kn, a xenon kako god dođe 6000kn:surprised:
 

GocC4

Member
Citao sam u novom auto startu da dizeli idu sa 98 i 118ks,a tu se navodi i dalje 92ks,a sjedala valjda idu po opremi jer ovi u casopisu su predobri.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma opremu su skresali.
Za 114 tisuća nema ni maglenki, ni automatske klime, ni analognog brzinomjera, a bluetooth ni ne vidim nigdje u srednjoj opremi.
Ne sjećam se dobro, ali prije je to sve bilo jeftinije za doplatiti, a nešto nije ni trebalo doplatiti.
Još su i cilindar uzeli...:mad:
 

Silentshoot

Active member
Ma loše da,možda će poslije dodati, nema usb, nema maglenki naprijed,loše,meni jedino smeta što nisam mogao druga sjedala uzeti u medveščak opremi, slabija oprema mi se čini ima bolje sjedala, odnosno navlake, a ovdje je ista stvar, u posebnoj seriji...
 

GocC4

Member
Neznam ja sam skeptik prema tim trocilindrasima,nisam probao pa nemogu sudot,vise me zanima taj dizel kak je dobiveno tih par ks vise? A sicevi neznam kolega kak ti ne pase medvescak sic mene je to prvo privuklo na mom,a narocito kad sam vidio tkaninu na onima iz 2013
 

ZlatkoC4

Well-known member
meni jedino smeta što nisam mogao druga sjedala uzeti u medveščak opremi
Ono što neka serija pruža u ponudi je uvjek bilo i biti če to što nude. ali uvjek za svaki auto možeš tražiti nešto drugo ako si spreman to iskeširati.

Neznam ja sam skeptik prema tim trocilindrasima,nisam probao pa nemogu sudot,vise me zanima taj dizel kak je dobiveno tih par ks vise? A sicevi neznam kolega kak ti ne pase medvescak sic mene je to prvo privuklo na mom,a narocito kad sam vidio tkaninu na onima iz 2013
Imamo isto mišljenje za tri cilindraše. A sjedala u medi su po meni izvrsna. Ja osobno ne volim sjedala od čiste kože, još kombinacija štofa i kože sa strane kao što je u ponudi sa C-5 bi i prošla. ljeti se ljepiš u koži a zimi smrzneš bez obzira na klimu.
 

Silentshoot

Active member
Nisam rekao da mora biti kože,nego ona mreža, dosta mi jeftino to izgleda,a ostatak auta onako dosta luksuznije izgleda,udobna su mi sjedala, nego npr modeli slabiji imaju crna sjedala s onim uzorkom u boji, što mi je daleko ljepše...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nisam rekao da mora biti kože,nego ona mreža, dosta mi jeftino to izgleda,a ostatak auta onako dosta luksuznije izgleda,udobna su mi sjedala, nego npr modeli slabiji imaju crna sjedala s onim uzorkom u boji, što mi je daleko ljepše...
Ta rupićata tkanina je izdržljiva i već sam viđao u automobilima renomiranih marki. I dobro su se pokazali. Zasigurno se u sjedalu nećeš znojiti. Možeš jedino mehanički oštetiti materijal, ali to možeš i kod drugih sjedala. Još samo da dodam da su sjedala u C4-ll vrhunski udobna i dizajnirana.
 

Silentshoot

Active member
Pretpostavljam da je čvrsto, udobna jesu, kažem malo estetike radi, ali dobro...

Vjerojatno će se ovaj redizajn isplatiti ako opet izbace za godinu dvije neku posebnu seriju s bogatijom opremom...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Redizajn. C4-ll u. Svjetlima estecki zanemrivo. Ubacili su novi motor s tri cilinndra. Ništa posebno a tek če se pokazati dali su ti motori ok.
Ono što se kod redizajna može uoćiti na prvu da auto sa hdi 90 motorom bez dosta opreme košta 136.000kn. Dok je mene moj sa dodatnom opremom setom čeličnih felni 16"naknadnim dodacima sa istim motorom izašao 12.000kn manje.
 

markan1000

Well-known member
ja iskreno nisam primjetio neku ogromnu razliku u cijeni, dizel od 115 ks i s poklikanom svom dodatnom opremom koju bi htio ispao me oko 145.000 kuna (s touchscreenom npr.), kad sam prije godinu dana razmišljao o novom c4, imao sam ponudu za e-hdi 115 ks od 141.000 kuna, radilo se o jako sličnoj opremi, bez tog touchscreena naravno. znači, to je tu negdje, i dalje imaš komad (dobrog) auta s brdom opreme i solidnim motorom za manje od 20.000 EUR. da je jeftinije, neki bi komentirali kako je falš :) a neka čudesa od novotarija u njemu nisam ni očekivao, ovo je vjerojatno ipak napravljeno da preživi još godinu, max. dvije dok ne izađe novi... a ko želi malo više (i dosta skuplje) neka kupuje 308-icu... zaboravljate na novu politiku PSA, peugeot je premium, a citroen za raju. e pa neće za raju stavljati bluetooth u sve razine opreme. i to još za džabe
 

Cutac

Prèkaroš
Meni su jedine lijepe felge na c4 Kheops i Phoneix. Ove nove, Miami, mi se ne sviđaju, a Boston su obične.
Prednja svijetla na slikama izgledaju tak-tak. Kao da su custom rađena, a ne tvornička.
Zadnja mi se sviđaju u aspektu "3D" efekta, ali onaj bijeli dio ne.
Ali, ukusi se razlikuju ;)
Kheops



Phoenix
 
Na vrh