C4 Puretech 130 eat8 Shine by La Marche

La Marche

Iskreni optimist
A kakav je bio prije 30 ili 40 godina?
Na žalost ( i po tadašnje ceste i po moju dob ), sjećam se predobro tog vremena.
Ne znaš je li bio skliskiji ili puniji rupa i nemarno nabacanih hrpa asfalta koje su zvali "popravak"... ne, ovo sad je premija prema onom vremenu.
 

djuan

Active member
Ma ne vozim se ja autom brzo već dobrih 20 - 25 godina, samo su ljudi većinom po zavojima sve bojažljiviji, a čudno, jer auti i gume nikad bolji.
Ljudi su s razlogom sve bojažljiviji u zavojima. Nekad se normalnim autom srednje klase i cijene na gumama od 13-14 cola moglo normalno voziti zavojima.
Danas su auti glupi do bola. Teški su i nezgrapni, a većina ih ima i dosta visoko težište. Autoindustrija je postala žrtva lažnih ekologa i same sebe. Sjetite se Xantie i BX-a. S njima se mogli letjeti zavojima, bili su 100 puta dinamičniji i stabilniji u zavojima od ovih današnjih lažnih terenaca. Kaj se vašeg C4 tiče, jako mi se sviđa, iako je povišen. Kupio bi ga sebi 🙂
Kaj se tiče guma, sve je otišlo kvragu s prvim “eco” oznakama na istima.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Ljudi su također sve lošiji vozači. Jako puno ih se nauči u jako kontroliranim uvjetima, ne uče samostalno i ne provociraju razne opasne situacije u sigurnim uvjetima da se nauče i onda voze ko invalidi.
A i zavoji su im problem jer ne znaju ući u zavoj, pratiti ga i izaći. Dovezu se sa 200 do zavoja, legnu na kočnicu, smotaju volan, drže ga tako i onda kad su na ravnici opet po gasu.

Auti nisu loši, vozači su.
 

djuan

Active member
Imam dojam da nisi vozio 80-tih, sa Tigar i Trajal gumama
Nisam vozio u 80-ima, ali sam vozio i tigar i trajal u 90-ima 😅
Ljudi su također sve lošiji vozači. Jako puno ih se nauči u jako kontroliranim uvjetima, ne uče samostalno i ne provociraju razne opasne situacije u sigurnim uvjetima da se nauče i onda voze ko invalidi.
A i zavoji su im problem jer ne znaju ući u zavoj, pratiti ga i izaći. Dovezu se sa 200 do zavoja, legnu na kočnicu, smotaju volan, drže ga tako i onda kad su na ravnici opet po gasu.

Auti nisu loši, vozači su.
U pravu si. U vozačima je veći problem. Ja sam uzeo pretpostavku da recimo “vozač stare garde” poput nas vozi dobar auto zapadne proizvodnje (ili japanske) iz 90-ih na dobrim gumama vs novi moderni auto slične klase. Nekad su auti bili dinamičniji i direktniji i vozač je osjećao cestu i vozilo. Tako se i bruse vozačke vještine. Ovdje mogu reći bez straha - vozio sam fiću bez vozačke sa 16 godina s auspuhom od lade i dobrim sava gumama. Hehe, naučio sam tako sve i svašta 😁
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Što mi gume vrijede kad bus odjednom odluči prijeći u moju traku, uz brzo kočenje i bježanje ulijevo, uspijem sačuvati cijeli auto i ostati "samo" bez desnog retrovizora. A bus ode... Policija, osiguranje, servis, retrovizor naručen danas, platit ćemo i čekamo razvoj događaja s osiguranjem.
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
Zvuči impresivno iz moje perspektive i rekao bi da imaš jako dobre vještine vožnje.
Nije mala stvar, toliko putovati...glava je u torbi...a najgora stvar, ne možeš druge kontrolirati, možda može malo utjecati, ali to je to. Sve je na tebi i tvojim sposobnostima čitanja situacije i predviđanja prometa...
 

szahtila

Well-known member
rekao bi da imaš jako dobre vještine vožnje.
Imao sam, velika je razlika voziti sa 25 ili 61 godinom. Nekad sam preticao sve redom, danas svi pretiču mene.2 puta sam se naša u lančanom sudaru u magli na autoputu, jednom kod Beograda, jednom kod Frankfurta i uspio sam se "zavući" između dva kamiona i tako spasiti od naleta otraga. Ne vjerujem da bi danas tako reagirao
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
Hmmm, u pravu si. Dobra samosvijest onda :)

Svaka čast...
Auuu, ne baš slična situacija, ali prije jedno godinu, možda i malo više sad već, vozio sam ujutro na posao oko pol 9, klasika, more automobila, svuda, gužva i sad scena...moram skrenut desno sa Držićeve na Vukovarsku, otprilike 2 ili 3 auta, mislim da su bila 2, da taman toliko stane u odvojenoj traci za desno prije zebre. Meni veli moje vozačko iskustvo, prvi automobil će proći, makar ima neki biciklista, koji nije još sasvim blizu zebre tj. ima tamo i ona biciklistička traka preko...ali ne, osoba u prvo auto na kočnice, drugi isto, a ja zadnji u tom nekako prebrzo došao iza njih, a škicao sam lijevo od sebe neki kombi ili nešto je bilo, i dok sam vratio pogled, već su ovi dva stajali...i ja na kočnice isto kolko sam mogao, ali sam uvidio da ne ću stat na vrijeme i brzo zamotao taman između tog kombija lijevo i ovo ispred mene...top, izbjegao sudar, inače bi mu malo ušao u gepek i branik...i sad nekak se smirim od adrenalina..laganini. I na idućem semaforu jedan do drugoga, taj kojeg sam skoro napucao i ja. Spušta lik prozor, spuštam i ja suvozački, rekao mi je nešto u stilu, bravo, dobro si to izvukao, već sam te vidio u sebi, nisam bio siguran hoćeš me pogodit ili ne haha nešto u tom stilu, ne sjećam se točno, ali tako nekako...i još smo se složili da niti jedan od nas nije očekivao da će prvi automobil stati, da nije bilo logično u toj situaciji...
Nisam siguran koja je poanta ovog svega što sam napisao, ali valjda, treba očekivat i neočekivano i povećat pozornost kad je puno automobila oko nas...valjda :D
P.S. di nam je kolega što je završavao svoje postove sa "valjda"? U biti nešto kao uvijek ostavio opciju da si sami odlučimo...:)
 

Cutac

Prèkaroš
Koliko je mene držanje razmaka puta spasilo. Bilo da se zamislim ili da se nešto desi pa da je naglo kočenje.

Tvoja me priča podsjetila. Jednom idem iz ZG, stara cesta, ja u VTS, svira mi nešto od Zabranjenog pušenja, vozimo se u koloni nekih 60, ja zjakam okolo. I odjednom, skužim da kolona ispred mene koči, tj. staje, ali kako nisam gledao, sam se krenuo "zalijetati" u njih. Normalno sam ja stao i sve to, ali auto ispred mene, E klasa karavan, tada nova, je otišla u lijevu traku jer je mislio da neću stati, pa da se makne.

Treba stalno gledati šta ovaj iza tebe radi i maknuti se po potrebi.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ne bih ga trolujem temu, ali se secam jedne na prilike na Fruskoj gori, vracao se sa posla, nizbrdica. Zajurio se ja, i ovi ispred mene, kad na ravnom delu puta panduri. Krenu sve nas da zaustavljaju. Stojim ja tako, čekam da dođem na red. Kad čujem škripu guma , gledam okolo, pogledam gornji retrovizor, lik ide direkt u moj gepek. Ja prebacio u brzinu i gas, i izbegnem nekako udes. Sutradan prolazio opet, njegov trag kocenja jedno 15m ako ne i vise.
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
ja stao i sve to
Slično na Jadranskoj aveniji, obilaznici, moj prvi sudar, di me lik od iza napucao...ja se zaletio, 80-90, klasika, a znao sam da su gužve tamo prije čvora za Plitvice/Ježdovec itd. I tehnički velim, nisam kriv, uspio sam nekako stati, još sa C3, ukopao se nekako, nisam bio siguran, hoću neću...ali lik od iza sa Škodom Octaviom...sjećam se užasnog osjećaja bespomoći u toj situaciji jer sam vidio lika u srednjem retrovizoru i izraza lica kako koči i sa rukama i nogama i očima...a znam da će mi uć u gepek...mislim da sam još jedino uspio kao pustit malo kočnicu, da me pogura, da ne bu prejak udarac, bar sam tak mislio da je dobro. I ništa - zvek u gepek (tj. zadnji blatobran, ali ovo mi se rimovalo...)! Sve ok, nije bilo prestrašno, valjda je na kraju sa kakvih 30-50 se zabio, nije bilo prestrašno, valjda. Sjećam se malo šoka...na kraju šteta bila jedino malo farbe sa branika i ono taj unutrašnji odbojnik je dobio po njonji, ali je takav po dizajnu...perforirani, i to je upilo dosta energije vjerujem. I tak...da sam se sporije vozio, jer sam znao da je tamo potencijalni zastoj (jer kad se dopelaš brže, ne vidiš kaj je sa druge strane mosta/nadvožnjaka obzirom da se cesta diže pa spušta...), da sam si provjerio i zapamtio mrtvi kut, da mogu napamet smotat ulijevo (od tri trake bio sam na skroz desnoj, znači dvije lijevo potencijalno prazne) i proć za Karlovac i izbjeć sudar...da sam...ali dobro, bila je vrijedna lekcija sa ne prevelikom štetom, ni za nas ni za njih, tak da, živi smo idemo dalje.

Neog, čini mi se da potencijalno visi u zraku neki Citoren-meet jer ovakve priče je 100 puta bolje čuti uživo uz 'iće i piće! A siguran sam da ih ima još i to jako dobrih! Što tužnih, što sretnih, što uzbudljivih, što poučnih...
ivan222 ivan222 - seli zadnjih par poruka nekud u priče ili meet, you da boss - znaš di treba...a u međuvremenu se nadamo da kolega La Marche neće dobit slom pi*ke od našeg off topica. :cool:
 
Na vrh