C4 Puretech 130 eat8 Shine by La Marche

MacSlavko

Well-known member
Znam da ćeš svejedno sam odlučiti (i trebaš) ali meni kao rješenje pada na pamet sada uzeti zimske i mijenjati a npr za godinu dana uzeti druge felge (pretpostavljam da ima lijepih od DS-a koje dobro stoje)..
Upravo to htjedoh predložiti!
Ja sam tek ovo ljeto uspio kupiti drugi set originalnih 18” felgi aa DS5.
Strpljivo sam čekao, mijenjao ljetne i zimske gume 2 godine i sad su se tek financije poklopile da može izgledati kako treba, te imati dva para originalnih felgi (17 zimske i 18 ljetne).
Prije mjesec dana kupio nove u Citroenu za 6.800kn (uz 30% popusta za Klub vjernosti).
A lik na Njuškalu već godinu+ dana traži 6.000 kn za set felgi starih 6+ god, koje naravno treba i reparirati??
Eto…
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Nakon duljeg vikenda, par stvari...

fale mi za noćne vožnje dvije sićušne lampice kojima je C5 minimalno osvjetljavao unutrašnjost, da vidiš gdje ti je što u kabini... ovdje je mrkli mrak.

udobnost je zaista zadovoljavajuća, ali osjećaj superiorne stabilnosti na cesti kakav je imao C5...


Dobre linije su dobre linije bez obzira na modu... nagib zadnjeg kraja prastarog fokusa i novog C4... identično.
20220927_100247.jpg
 

Milosh

Test
Ja sam imao takvog Focusa, baš tu liniju. Ali face lift tog Focusa mi je i dan danas jedan od najljepših hatch-ova.
 

La Marche

Iskreni optimist
Evo što štreberska mycitroen aplikacija kaže za prvih mjesec dana s novim C4:
1785 km (od toga otprilike 800 izvan grada, dodajem ja)
1 dan, 19 sati i 16 min provedeno vozeći
6,0 l / 100 km prosjek potrošnje
1160 kn utrošeno na benzin.
 

La Marche

Iskreni optimist
Auto dolazi sa setom za krpanje guma, bez rezervnog kotača. Kupio sam ipak za 1803 kn originalni set s tankim rezervnim kotačem. Začudo, paše sve na milimetar.
Usporedba:
Za isti takav set za golf 7, kolegu su prošle godine tražili nešto manje od 5.000 kn.
Rezultat je jasan: on nije kupio za svoj auto, ja za svoj jesam.
 

liberty

Well-known member
Auto dolazi sa setom za krpanje guma, bez rezervnog kotača. Kupio sam ipak za 1803 kn originalni set s tankim rezervnim kotačem. Začudo, paše sve na milimetar.
Usporedba:
Za isti takav set za golf 7, kolegu su prošle godine tražili nešto manje od 5.000 kn.
Rezultat je jasan: on nije kupio za svoj auto, ja za svoj jesam.
krivo sam bio rekao točno je po ponudi (sad sam ju pogledao) 4.170 kn, dakle, cca 2,5 puta više za model koji se prestao proizvoditi prije cca 3 godine
to je bez ikakvog rabata, ne znam da li se rabat može dobiti i koliki, nisam dalje pitao....ajde nek je 10% bilo bi to u konačnici 3.700 kn, i dalje previše

nije mi palo napamet kupiti po toj cijeni, spreman sam bio dati do 2.500 kn.....prije svega jer i na samom kitu za krpanje guma piše nekakav vijek trajanja a auto je bio 2015. godište
 

La Marche

Iskreni optimist
Nije samo kotač i guma (iako nisam siguran da bi to bilo novo baš ispod 1.800 kn bilo gdje),
nego je to za oba auta (i moj i spomenuti golf) cijeli komplet, s držačima, kutijom za dizalicu, dizalicom i ključem za vijke.

Slažem se da se to sve može improvizirati, ali to mi nije smisleno.

A kad kreneš što je sve jeftinije od čega, nitko nikad ne bi kupio ni novi auto.
 

Cutac

Prèkaroš
s držačima, kutijom za dizalicu, dizalicom
Ajd onda i ima smisla.

A kad kreneš što je sve jeftinije od čega, nitko nikad ne bi kupio ni novi auto.
Eh, kod kupovine felgi i guma ovlašteni servisi su neopravdano skupi tako da ti je izjava irelevantna. Ali već smo zaključili da smo ti i ja valjda totalne suprotnosti pa... :)
 

liberty

Well-known member
na njuškalo se moglo naći komplet toga za moj bivši golf za već nekih 1000 kn
ali.....nisu bili dorečeni prodavači, jel to za moj golf ili golf peticu, itd....nekim kompletima je na slikama nešto falilo itd.
govorimo o nabavljanju kompleta koji je novi izašao iz tvornice
usporedba itekako stoji jer je na primjer cijena golfa ili c4 tu negdje.....zanimljivo je kolika je razlika u takom nekom komadu danas očito dodatne opreme.....vjerojatno bi se čovjek neugodno iznenadio i koliko su porasli troškovi servisiranja vozila iz vw grupacije.....ali ipak....ovatema je rezervirana za jedan prekrasan auto crvene boje pa se isključujem iz daljnjih komentara nebitnih stvari
 

La Marche

Iskreni optimist
Nekako sam već u prvih mjesec dana tri puta išao relaciju ZG - PU (od ZG velesajma do Stoje) i natrag... pa iskustvo s potrošnjom, svaki od tri puta išao sam i tamo i natrag na isti način i dobio sljedeće rezultate:

ekonomično - po Istarskom Y tempo 90 - 100, RI - ZG 100 - 115 ... 3 sata prosjek 4,2(!) / 100 km

mirno - Y 110-120, RI-ZG 120 - 130 ... 2:45 prosjek 5,4 / 100 km

uobičajeno - Y 110 - 130 RI-ZG 120 - 140 ... 2:35 prosjek 6,0 / 100 km.

Zaista brzo ne očekujem da ću ovim autom ići ikad. Budem li, napisat ću.

Mislio sam da će biti bitno veća potrošnja. Dodamo li da je benzin sad dosta jeftiniji od diesel goriva... sjajno!
 

La Marche

Iskreni optimist
Kao što nisam rekao, isprobao sam već danas SPORT. 12 km alpskog uspona, vis.razlika 1300m, 13 serpentina... dobro dođe taj sport mod, lijepo ostaje u 2.brzini, ne padaju okretaji prenisko, sa 2100 o/min reagira na najmanji dodir gasa... odlično.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ovisi s čim se uspoređuje.
1. Prošli model C4II je prema ovome pretpotopna igračka i ne mogu se sjetiti ičega što je bilo bolje, osim potrošnje hdi motora i nabavne cijene (2012.)

2. S obzirom da sam C5 platio 2016. samo 15% više nego ovaj novi C4, onda je bitno drukčija, a i poštenija s obzirom na cijenu, usporedba moguća.

Na C5 svaka stvar koju treba popraviti, a ima ih, isprazni i novčanik i čarapu. Istina, komentirajući s rodbinom i prijateljima, ista stvar je i s vwima, bmwima i ostalima, ali o tome kao da je neki zavjet šutnje. Istina, za novi C4 to još ne znam.

Udobnost C5 je nedostižna za novi C4, od položaja sjedenja, udobnosti samog sjedala, do hidroaktivnog ovjesa. Jedino gdje je C4 u prednosti, su izrazito velike neravnine, veće rupe, veliki uspornici i ostala cestovna veselja. Uz to, viši je od tla i ne treba brinuti ni na najvišim rinzolima.

Prtljažnik C5 je klasu veći i u praksi stane bar dvostruko više torbi nego u novi C4, unatoč samo 150 l razlike. Dovoljno mjesta za komotno pakiranje za višednevni put u C5 ima za 4 osobe, u novom C4 za dvije do tri.

No, C5 daje dojam zastarjelog vozila, dok se u novom C4 zaista osjeti zadovoljstvo uistinu novog modernog vozila, pravog osebujnog Citroena, dok je C5 više poput nekog udobnog passata. Na žalost, C4II je bio auto bez ikakvog dojma citroena.

Prednosti novog C4 pred tim C5 su meni samo dvije, no obje jako bitne. Motor i mjenjač. HDI 2.0 i EAT6 nisu ovom puretechu 130 i EAT8 ni do koljena, što ne znači da su bili loši. Naprotiv, bili su odlični. Ali ovo sad je sjajno!

Osobno, drago mi je da smo si mogli 2012. priuštiti C4II, 2016. C5, a evo sad, opet C4. Tako nekako su nam se i potrebe za vozilima i financijske mogućnosti kretale.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh