C4 Picasso pumpa mjenjača

temple

New member
Pozdrav,imam Citroen C4 Picasso,2014 god, poluautomatik. Sve je bilo u redu dok nekidan nisam krenula u rikverc i nije htjeo, kad prebacim u rikverc vraća ga u neutral,kad ga stavim u automatic normalno vozi. U servisu su napravili dijagnostiku,promjenili su ulje,napravili su upoznavanje preko kompjutera i kazu da opet ne radi,rekli su mi da misle da je otišla pumpa mjenjača i da košta preko 2000€ . Mene sada zanima da li je moguće da je otišla pumpa a auto normalno vozi naprijed? Puno je to novaca za dati a da na kraju nije to problem. Hvala unaprijed na odgovorima i ako fali koja informacija odgovorit cu.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Proveriti selektor brzina. Jeftina dijagnostika ce pokazati da je hidroblok neispravan. Treba Lexia ili Dialbox, i ustanoviti sta je zaista greška.
 

temple

New member
Proveriti selektor brzina. Jeftina dijagnostika ce pokazati da je hidroblok neispravan. Treba Lexia ili Dialbox, i ustanoviti sta je zaista greška.
Hvala na brzom odgovoru. Ne znam kakvu dijagnostiku imaju u ovom Citroen sevisu, ali nisu mi to spomenuli. Otići ću do njih u ponedjeljak pa ako treba odvesti cu auto u drugi servis.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Imao sam problem na svom C4P 2009, da kad sam rucicu stavljao u R. On bi izbacio grešku menjača i ostao bi u N. Napred je isao normalno. Majstor mi je rekao, treba hidroblok da se menja. Nije mi imalo logike, jer je išao unapred kako treba. Otisao kod drugog, koji je imao Dialbox, ocitala se greska selektora brzine. Uzeo polovan, nikad više problem nisam imao. Ono sto mozes probati, je da dok auto stoji, drndas rucicu napred nazad (od R do M), dok ne očita položaj u R.
 

temple

New member
Imao sam problem na svom C4P 2009, da kad sam rucicu stavljao u R. On bi izbacio grešku menjača i ostao bi u N. Napred je isao normalno. Majstor mi je rekao, treba hidroblok da se menja. Nije mi imalo logike, jer je išao unapred kako treba. Otisao kod drugog, koji je imao Dialbox, ocitala se greska selektora brzine. Uzeo polovan, nikad više problem nisam imao. Ono sto mozes probati, je da dok auto stoji, drndas rucicu napred nazad (od R do M), dok ne očita položaj u R.
Sada ne mogu probati to sa rucicom jer je u sevisu ali cu im u ponedjeljak sigurno spomenuti to za selektor brzine. Isto tako mi javi gresku mjenjaca kada prebacim u R i ostao bi u N a kada idem naprijed nema nikakve greske. Hvala na odgovoru.
 
Na vrh