C4 P - robotizirani mjenjač, ne radi A

thenoise

Member
Eh, ljudi moji, samo da podnesem izvještaj, da ostane zapisano.

Nakon dužih simptoma nečeg čudnog za EGS mjenjačem (pri paljenju sam više puta morao prebacivati birač dok skonta N; obavijest o pogrešci "gearbox faulty" pri promjenama brzine u vožnji, a vozi normalno; do zadnje kada nije htio ubaciti u brzinu, tj. ubaci i izbaci), kvar je bio u akumulatoru pritiska na EGSu.
Znači uzeo sam komplet polovan hidroblok, stavio ga, međutim kvačilo je proklizavalo. Zatim sam miksao sa ova 2 elektronike, pumpu, magnete, ali nisam uspio dobiti, dok nisam skontao da se pri demontaži komplet hidrobloka, leptir sa jednog od ona 2 vanjska senzora, ne okrene i nema svoju funkciju. Sve se pretreslo, rastavilo, sastavilo više puta, viljuške sa hidrobloka stavljale u više pozicija, trajalo je to danima, ali na kraju, jednostavni test one "bombice" je pokazao je membrana skroz na dnu, i kad je stavljena druga, polovna, sve je proradilo.

Imam opisati i borbu sa zračnim ovjesom, ali to na nekoj drugoj, prikladnoj temi :)
 

Cutac

Prèkaroš
E, kad pumpa nabije tlak, imaš akumulator u kojem je stlačeno ulje (tj zrak, doslovno ti je ko bomba za hidrauliku) tak da kad treba ulja za aktuator, da se ne treba palit pumpa jer ćeš imati kašnjenje.
Umjesto da se pumpa pali na sekundu za jedan aktuator, radi 15 sekundi i "skupi tlaka" za 15 aktiviranja aktuatora. Nisu točni brojevi, ali princip je.
 

szahtila

Well-known member
E, kad pumpa nabije tlak, imaš akumulator u kojem je stlačeno ulje (tj zrak, doslovno ti je ko bomba za hidrauliku) tak da kad treba ulja za aktuator, da se ne treba palit pumpa jer ćeš imati kašnjenje.
Umjesto da se pumpa pali na sekundu za jedan aktuator, radi 15 sekundi i "skupi tlaka" za 15 aktiviranja aktuatora. Nisu točni brojevi, ali princip je.
Mala ispravka, taj je dio podijeljena dva dijela:dio sa uljem i dio sa plinom (obično dušikom) pod određenim tlakom. Između je membrana koja ih dijeli. Uobičajeno se koristi da bi se rasteretila uljna pumpa, kako ne bi stalno radila već u intervalima, često se nalazi kod razbih alatnih strojeva
 

Cutac

Prèkaroš
Mala ispravka, taj je dio podijeljena dva dijela:dio sa uljem i dio sa plinom (obično dušikom) pod određenim tlakom. Između je membrana koja ih dijeli.
Tako je, zato sam napisao da je doslovno kao bomba za hidrauliku.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Kada su hladni dani ja prebacim u R dok sam jos na parkingu i dajem gas do nekih 1000/1250 obrtaja. Rucna se tada jos uvek ne deaktivira. Na taj nacin stvaram pritisak i ulje postaje tečnije. Sve zbog toga, sto menjac zimi taj prvi prebacaj u drugu brzinu odlaže
 
Na vrh