C4 P - robotizirani mjenjač, ne radi A

thenoise

Member
Već neko vrijeme na prvom paljenju, pri ubacivanju u N moram par puta prešaltati R N A, ili vraćati kontakt dok skonta da je u N.

Zadnjih par dana je ta ista situacija, sa razlikom da mi više neće da radi A mode, nego i kad je u A i u M, auto je u manuelnom modu šaltanja.

Inače, radi se o robotiziranom mjenjaču, a što se tiče šaltanja nemam nikakvih problema. Auto je C4 picasso 2009.godina.

Da li je vrijeme zamjene ove ručice za šaltanje ili ga nešto drugo boli?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Vrijeme je za kvalitetnu dijagnostiu :D
Šteta bi bilo napamet mijenjati djelove. Odi ako ništa do ovlaštenog, pa nek ga spoje
 

Spallato

Active member
Mislim da je jedan član Foruma mijenjao tu ručicu ali nisam baš siguran. Pogledaj malo detaljnije pod C4 Picasso.

https://www.citroenforum.hr/citroen-c4-picasso-122/problem-sa-automatskim-mjenjacem-8307/index2.html
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Imas u mojoj temi C4p black mamba sve objašnjeno. Ukratko, ukoliko prebacis u A, on ostane u N i prijavi gearbox error, a nakon vracanja u N skloni gresku, onda je rucica 99%. Ako se koristi druga dijagnostika osim Lexia, prijavice da je aktuator. Polovna rucica je bar ovde 80e. Treba obratiti paznju jer postoje 2 ili 3 vrste. Skine se plastika oko rucice i vidi se, na mojoj pise velikim i vidljivim slovom M. Postoje cini mi se A i B jos pored, inace Siemens se nije bas proslavio sa tim rucicama. Mozes je sam zameniti, ako se greska ne ponovi cca 5 puta, racunar je brise, odnosno, nece iskakati upozorenje. Sobzirom da salta normalno u drugim rezimima, aktuator nije sigurno. Mada se i on prodaje polovan za 200e. U mom slucaju je menjan elektromotor aktuatora kvacila.

P. S. Sutra treba da zamenim H7 sijalicu, rado cu snimiti postupak skidanja rucice ako zelis. Inace ovaj C4P jede sijalice :), ova izdrzala jedva godinu dana.
 

thenoise

Member
Skontao sam da samo kada je hladno auto totalno (tipa par dana u garaži sa niskom vanjskom temperaturom) mi na prvom paljenju ne aktivira automatiku. Nakon par minuta vožnje, ugasi-upali auto, automatika radi.
Ali i dalje često na prvom paljenju auta, iako mi stoji da je u N, neće da zavergla, nego moram malo "prešaltati" lijevo desno. Kasnije u toku dana ide bez problema većinom.
Sve me ovo navodi da ima neki "hladan lem" na biraču brzina. Vidio sam na nekoj temi da su neki prelemili malo birač, ne znam da li da i ja to odradim?
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ne znam koliko si vican tome, moj savet je zameniti rucicu polovnom. Kod mene je lemljenje dalo jako slabe rezultate. Skini zastitnu plastiku oko rucice, da vidiš da li na njoj piše M ili A ili B tip rucice. Da znas koju da trazis. Zameniti je mozes sam.
 

thenoise

Member
Da ne otvaram novu temu...

Naime, "konačno" je klekao sistem šaltanja na EGS mjenjaču :(

Auto parkirano, sutradan upalio normalno i kad se ušalta u R ili A, vraća u N. Onaj zvuk kad nabija pritisak je dosta bio slabiji, čuje se klikanje, ali izbacuje iz brzine.
Na jednom otpadu u blizini je bio cijeli sklop skinut sa nekog Picassa i postavljen na moje auto, nasuto novo Ravenol ulje.

Kad smo ušli preko Lexie, na globalnoj dijagnostici, nije mogao prepoznati sklop mjenjača nego je stajao upitnik, i tek klikom na sklop se moglo ući unutra.
Programiranje je prošlo OK, svi oni koraci, ali nije moglo proći poništavanje brojača, odbijao je to uraditi uz neku grešku.
I kad smo probali "naučiti" aktuator da šalta kroz one korake, u prvu brzinu dok ne prebaci u drugu i tako dalje, sve je prošlo, ali kad je došla faza da se vozi dok prešalta svih 6 kvačilo proklizava između brzina. Inače, set sam promijenio prošle godine, prešao 6-7000 KM, bez bilo kakvih proklizavanja do ovog kvara.
Uz ovo, počeo mi je na dijelu dijagnostike "injection" izbacivati grešku u komunikaciji sa aktuatorom (iako to nikad prije nisam imao) i na displeju javljati "anti pollution faulty" i upalio mi je check engine lampicu.

Eh sad moje pitanje je, da li ima neke razlike ukoliko je ovaj aktuator skinut sa motora eHDI od 82 kw ili onog jačeg 2,0 motora (kod mene je 80 KW), i da li se može nekako reprogamirati preko Lexie ovaj novi dio da komunicira normalno, jer pošto neće ni countere nullirati, pretpostavljam da je tu možda rješenje?
Probali smo raditi kombinacije ova 2 aktuatora, pošto su fizički isti, ali izgleda da je na mom otišla elektronika, a kod ovog "novog" treba neku adaptaciju na ostale sklopove ako je moguće.
 

Ruske

Active member
ja nakon god i vise dana sta radim u servisu, pitam se gdje je vama svima bila pamet kad ste kupovali ovo, da prostite na izrazu, govno od mjenjaca...jezim se kad god vidim to u autu
 

thenoise

Member
ja nakon god i vise dana sta radim u servisu, pitam se gdje je vama svima bila pamet kad ste kupovali ovo, da prostite na izrazu, govno od mjenjaca...jezim se kad god vidim to u autu
Fine riječi utjehe :)

Svako ima svoje slabije sklopove, pa tako i ovo, valjda je to razumljivo.
 
Na vrh