C4 II Engine fault repair needed

Zuga

New member
Engine fault repair needed, javilo mi se danas . Auto normalno ide, ništa se ne dešava čudno. Znam, moram na dijagnostiku, ali da li se nekom javion takav problem?
 

Milosh

Test
Znam da nije u pitanju C4, ali ja sam imao istu poruku na C5 X7, a uzrok je bio otpojen onaj mali displej koji prikazuje stanice i vanjsku temp. Samo hoću da ti predočim kako to može pisati iz milion (često nelogičnih) razloga. Prvo dijagnostika pa ćemo dalje.
 

visaluteju

Well-known member
Baš kao što miloš kaže može biti milion stvari. Od sitnica do nečeg ozbiljnog. I ja sam skoro čačkao po autu (c4II) i raskopčao taj isti mali display i prijavilo mi je tu grešku engine fault :) A istu grešku mi je javilo i kada je crkavao BSI. Nadji nekog bar sa onom malom običnom dijagnostikom na bluetooth ako nemaš u blizini onu "pravu"
 

Milosh

Test
Nisam napisao detalje, moj je prikazivao tu poruku a zapisana greška je glasila: Gubitak komunikacije između motornog ECU-a i instrument table! A sve zbog malog displeja. :rolleyes:
 

Zuga

New member
Ugasilo se samo od sebe, auto se ponaša kao što se i ponašao i kod greške. Bez ikakvih problema. Za sad ne idem na dijagnostiku.
 

Cutac

Prèkaroš
Akumulator?
Moj je sve lampice popalio kad je akumulator bio slab(iako je normalno palio), a ostavio upaljene/aktivne greške ABS-a i ESP-a.

Samo hoću da ti predočim kako to može pisati iz milion (često nelogičnih) razloga.
Nakon ove gluposti sa krivo označenim osiguračima, razumijem tvoju mržnju francuske elektronike :D
 

ZVAJ

Skoro zreo
Bit ću slobodan priključiti se temi "ENGINE FAULT". Nakon nekoliko sekundi rada normalno, upali se ta poruka, motor počne tresti u radu kao da fali jedna svjećica, upali se naranđasti znak za motor. Uključi se punom snagom ventilator. Nakon nekoliko km vožnje pobrka se skroz putno računalo i pokaže samo četiri crte. Sve ostalo radi. Kad ugasim motor i izvučem ključ, ventilator i dalje vrti kao lud. Rješenje je skidanje kleme sa akumulatora.
Netko imao ovakav problem?? Ispričavam se na upadu Zugi, da ne otvaram novu temu sa istim naslovom. Pozdrav svima!
 

dinko1981

Well-known member
To je tzv safe ili limp mod u koji se auto prebacuje kada registrira neku vecu gresku na motoru. Spoji bilo kakvu dijagnostiku da vidis koja je greska.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Bit ću slobodan priključiti se temi "ENGINE FAULT". Nakon nekoliko sekundi rada normalno, upali se ta poruka, motor počne tresti u radu kao da fali jedna svjećica, upali se naranđasti znak za motor. Uključi se punom snagom ventilator. Nakon nekoliko km vožnje pobrka se skroz putno računalo i pokaže samo četiri crte. Sve ostalo radi. Kad ugasim motor i izvučem ključ, ventilator i dalje vrti kao lud. Rješenje je skidanje kleme sa akumulatora.
Netko imao ovakav problem?? Ispričavam se na upadu Zugi, da ne otvaram novu temu sa istim naslovom. Pozdrav svima!
Nastavak! Prijedlog svima koji imaju 1.6 VTi motor godište 2011 a i mlađe. Pripazite na stanje brtve ventil-dekla. Gore opisani kvar nastao izlijevanjem ulja u prvu svjećicu. Očistili gumenu kapicu na svjećici (odmastili je sprejem) Pregledali sve svjećice (druga također dobila ulja pogled slijeva u desno gledajući motor). Unutra svjećica OK samo izvana. Nešto ulja ušlo u prvi cilindar pa malo okretali motor da to ulje potjeramo van. Sve na svoje mjesto i NEĆE. Sad cilindri ne dobivaju gorivo. Priključen tester ne vidi grešku ali nema goriva u cilindrima (svjećice suhe!!) Izgleda da BSI napravi trajnu blokadu ubrizgavanja goriva nakon određenog broja neuspješnog startanja. Halo HAK imam potrebu prijevoza :-((
 

Milosh

Test
Jbt, ajd što se desi kvar, ali što dijagnostika ne pomaže! Kad smo kod dijagnostike, jeste li gledali greške baš sa PSA dijagnostikom (Lexia ili Diagbox)? Ako je neka druga dijagnostika moguće je da ne vidi grešku u BSI-u ili u motornom ECU pa sa aspekta elektronike kvar nije ni otklonjen.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Jbt, ajd što se desi kvar, ali što dijagnostika ne pomaže! Kad smo kod dijagnostike, jeste li gledali greške baš sa PSA dijagnostikom (Lexia ili Diagbox)? Ako je neka druga dijagnostika moguće je da ne vidi grešku u BSI-u ili u motornom ECU pa sa aspekta elektronike kvar nije ni otklonjen.
Dijagnostika je za osnovnu namjenu, nabavljena i Kine ne znam detalje ali se koristi za Opel vozila, samo je prikazala da je prvi cilindar u kvaru, ono... broj okretaja, temp motora i sl. Nakon intervencije nije se više dao upaliti.
 

dinko1981

Well-known member
Meni je ubrzo nakon ugradnje plina poceo bacat u safe mod i tako barem 20ak puta jer postojeci filter nije mogao filtrirat necistoce (ulje u plinu). Nakon ugradnje dodatnog filtera problem je rijesen ali za to vrijeme auto je svaki put uredno upalio.
Usput besplatna aplikacija torque je uredno ocitala i brisala greske
A takodjer nista te ne kosta napravit reset bsi-a
Nisu. Zato i jeste čudno. NIJE skidan ventil dekl. Samo ona plastika što pokriva svjećice.
Koliko sam ja shvatio vadili ste svjecice a to znaci da ste vadili i odpajali bobine
 
Posljednje uređivanje:

ZVAJ

Skoro zreo
Meni je ubrzo nakon ugradnje plina poceo bacat u safe mod i tako barem 20ak puta jer postojeci filter nije mogao filtrirat necistoce (ulje u plinu). Nakon ugradnje dodatnog filtera problem je rijesen ali za to vrijeme auto je svaki put uredno upalio.
Usput besplatna aplikacija torque je uredno ocitala i brisala greske
A takodjer nista te ne kosta napravit reset bsi-a

Koliko sam ja shvatio vadili ste svjecice a to znaci da ste vadili i odpajali bobine
Da. Naravno, bobine su skidane ali do svake vode tri žice i ne mogu se odspajati tako da nismo mogli ništa fulati. Osim toga čovjek je iskusan i vrhunski mehaničar za Opele (dokazano više puta) a citrać nije neki bauk od stroja. Sve je to pomalo slično kod svih.
 
Hm, to je nešto kao kod mene prošlo ljeto. Čitajući tebe, postaje mi jasniji moj kvar.

Meni je bilo to podrhtavanje, engine, lampica...klasika. U neki najbliži servis odem, oni na dijagnostici kažu jedan cilindar ima problem, promijene svjećice i bombinu.
Nakon 50 kilometara, meni se opet upali service i te lampice/upozorenja. I što ja uradim: na parkingu 10 kilometara od kuće palim gasim auto u nadi da će se te lampice ugasiti. Odjednom, neće više da upali. Morali su ga odšlepati u ovlašteni servis. Tamo promijenili taj BSI i sve OK. Uz napomenu da su izvadili novu bombinu i vratili staru tako da malo na troškovima uštedim.
Znači, ja sam ubio BSI nervoznim paljenjem i gašenjem (desetak puta u 5 minuta)???
 
Na vrh