Nakon ove gluposti sa krivo označenim osiguračima, razumijem tvoju mržnju francuske elektronikeSamo hoću da ti predočim kako to može pisati iz milion (često nelogičnih) razloga.
Ja bih otišao, ako ništa, da vidim o čemu se radi.Ugasilo se samo od sebe, auto se ponaša kao što se i ponašao i kod greške. Bez ikakvih problema. Za sad ne idem na dijagnostiku.
Nastavak! Prijedlog svima koji imaju 1.6 VTi motor godište 2011 a i mlađe. Pripazite na stanje brtve ventil-dekla. Gore opisani kvar nastao izlijevanjem ulja u prvu svjećicu. Očistili gumenu kapicu na svjećici (odmastili je sprejem) Pregledali sve svjećice (druga također dobila ulja pogled slijeva u desno gledajući motor). Unutra svjećica OK samo izvana. Nešto ulja ušlo u prvi cilindar pa malo okretali motor da to ulje potjeramo van. Sve na svoje mjesto i NEĆE. Sad cilindri ne dobivaju gorivo. Priključen tester ne vidi grešku ali nema goriva u cilindrima (svjećice suhe!!) Izgleda da BSI napravi trajnu blokadu ubrizgavanja goriva nakon određenog broja neuspješnog startanja. Halo HAK imam potrebu prijevoza :-((Bit ću slobodan priključiti se temi "ENGINE FAULT". Nakon nekoliko sekundi rada normalno, upali se ta poruka, motor počne tresti u radu kao da fali jedna svjećica, upali se naranđasti znak za motor. Uključi se punom snagom ventilator. Nakon nekoliko km vožnje pobrka se skroz putno računalo i pokaže samo četiri crte. Sve ostalo radi. Kad ugasim motor i izvučem ključ, ventilator i dalje vrti kao lud. Rješenje je skidanje kleme sa akumulatora.
Netko imao ovakav problem?? Ispričavam se na upadu Zugi, da ne otvaram novu temu sa istim naslovom. Pozdrav svima!
Dijagnostika je za osnovnu namjenu, nabavljena i Kine ne znam detalje ali se koristi za Opel vozila, samo je prikazala da je prvi cilindar u kvaru, ono... broj okretaja, temp motora i sl. Nakon intervencije nije se više dao upaliti.Jbt, ajd što se desi kvar, ali što dijagnostika ne pomaže! Kad smo kod dijagnostike, jeste li gledali greške baš sa PSA dijagnostikom (Lexia ili Diagbox)? Ako je neka druga dijagnostika moguće je da ne vidi grešku u BSI-u ili u motornom ECU pa sa aspekta elektronike kvar nije ni otklonjen.
Nisu. Zato i jeste čudno. NIJE skidan ventil dekl. Samo ona plastika što pokriva svjećice.I ja mislim da ste nesta zeznuli kod montaze
Vrlo moguće. Vidjet ćemo za koji dan. Lp.Moguće da je elektronika blokirala ubrizgavanje dok se ne obrišu greške.
Koliko sam ja shvatio vadili ste svjecice a to znaci da ste vadili i odpajali bobineNisu. Zato i jeste čudno. NIJE skidan ventil dekl. Samo ona plastika što pokriva svjećice.
Da. Naravno, bobine su skidane ali do svake vode tri žice i ne mogu se odspajati tako da nismo mogli ništa fulati. Osim toga čovjek je iskusan i vrhunski mehaničar za Opele (dokazano više puta) a citrać nije neki bauk od stroja. Sve je to pomalo slično kod svih.Meni je ubrzo nakon ugradnje plina poceo bacat u safe mod i tako barem 20ak puta jer postojeci filter nije mogao filtrirat necistoce (ulje u plinu). Nakon ugradnje dodatnog filtera problem je rijesen ali za to vrijeme auto je svaki put uredno upalio.
Usput besplatna aplikacija torque je uredno ocitala i brisala greske
A takodjer nista te ne kosta napravit reset bsi-a
Koliko sam ja shvatio vadili ste svjecice a to znaci da ste vadili i odpajali bobine