C4 by NightSTALKER93

markan1000

Well-known member
pokupio sam auto sa velikog servisa prije koji sat, i isto mi je rekao i serviser, da je baš čudno što je to uopće. Ali nema veze, baš zato sam išao i raditi veliki servis, pa bi sada trebao biti miran jedno vrijeme.
ne zna serviser što je unutra? što još može biti u ekspanzionoj osim antifriza, destilirane, motornog ulja ne daj bože... :D pa nisu ocat valjda stavljali.
 

smmania

New member
da 18" newport,a gledaj u zimi sam na 17 i dosta mi je udobniji i tiši ....ovjes me ne brine pošto ga ni ne vozim po gradu (lošoj cesti) imam ženinog clia za to hehe..
jedina mana ovog auta po meni je šta dolazi visok ko koza i nemože se fino vozit...
 

Cutac

Prèkaroš
Citroen se opcenito ne moze fino voziti osim ako imaš nekog sportasa ili Xantiju Activu.
Mislim, on se vozi jako fino, ali ne na nacin na koji bi ti htio. :)
 

markan1000

Well-known member
jednostavno nije za zavoje i jurcanje. čak i s drugim oprugama ne znam hoće li to postati. još i to visoko sjedenje dodatno povećava osjećaj nestabilnosti.
ali mu nema premca u klasi na autoputu i laganijem kruzanju po lokalnim cestama
 

Cutac

Prèkaroš
Meni ta mekanost nije problem. Na losim cestama drzim visok tempo bas zato sto me izolira od tih neravnina.
A ovo da je za autocestu... Nije bas najstabilniji auto na svijetu. Sad sam sredio termostat pa sam ga provozao i na 140-150 je nestabilan, a o 170 da ne pricam. Volan ima svoju politiku, cijeli auto skakuce...

Auto je super za otvorenu i autocestu od 70 do 120 na sat. Sve preko je van njegove komforne zone.
 

Dalibor

Dado Tornado
na 140-150 je nestabilan
ne kužim kako, pa moj stari c3 na 140, nije ništa manje stabilan od nekih novijih auta, npr. nove octavie koju isto vozim... nije prvi c3 bez grešaka, i smetaju mu razne stari, recimo bočni vjetar, ali bez problema drži putnu 130-140
 

Phantom

Drajver
Mislim, on se vozi jako fino, ali ne na nacin na koji bi ti htio.
citreon je oduvijek davao prvo mjesto udobnosti, znači i c4 b7 nije daleko od toga,osobno ga smatram idealnega za gradsku voznju i nema jačeg auta za mene kakvi audiji i te fore :)
ali ako hoću vozit ono sport mode tipa krivina lijevo, desno zaboravi mislim može se ali ne pomaže tu ni najjača mašina ni '20 gume ni neznam kakve modifikacije jer auto sam nije mišljen za to..tu švabo tipa audi a3, bmw3 ga šiša uuuu i te kako...ali opet osobno švabo po gradu mi je ko da se vozim u gajbi :grin:...:grin: znači idealna kombinacija meni je švabo za krivine i otvorena, a citrać po gradu...
 

markan1000

Well-known member
A ovo da je za autocestu... Nije bas najstabilniji auto na svijetu. Sad sam sredio termostat pa sam ga provozao i na 140-150 je nestabilan, a o 170 da ne pricam. Volan ima svoju politiku, cijeli auto skakuce...
ne kužim, na 140-150 se vozi najnormalnije i ne prebučno, do 160 je još uvijek solidno, preko 160 se počinje osjećati da to više nije to, ali i dalje nije npr. nesigurno. ali činjenica je da mu iznad 160 više nije putna brzina. možda je benzinac laganiji naprijed pa se ima jači dojam nestabilnosti, inače stvarno ne znam odakle ti takav dojam.
 

Cutac

Prèkaroš
Mozda je do guma, mozda, ali i na ljetnima je nestabilniji nego VTS, A3 lemuzina(8V), ali je ista stvar kao na Golfu 6 i 7, starom 308 i takvoj ekipi.
Nije sad da se boris za kontrolu, ali osjeti se da nije napravljen za takve brzine.
Bas jucer na autocesti KA-ZG, do 130 ruka na 9 sati, lakat na vratima, a preko 130-140 lijeva ruka tako, a desna na 3 sata. Ali oduvijek je takav.
Autocesta ZG-SK je bolja jer nema neravnina, ali i dalje se osjeti da je auto lagan, da nije zaljepljen za cestu.

Ali to je obiteljski hatch, nije ni predviđen da se vozi preko 140 na putovanjima.
 

Damaj

Active member
Sve ove nabrojane karakteristike umnogome ovise o širini i inčima gume, te o stanju optike i ovjesa auta a naravno da su vtr i vts verzije stabilnije jer su tvornički predviđeni za veću stabilnost i bolje držanje na cesti.
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
ne zna serviser što je unutra? što još može biti u ekspanzionoj osim antifriza, destilirane, motornog ulja ne daj bože... pa nisu ocat valjda stavljali.
Pitaj vraga što je bilo unutra, auto je uvoz, pa ono...al sada je pic pic :cool:

da 18" newport,a gledaj u zimi sam na 17 i dosta mi je udobniji i tiši ....ovjes me ne brine pošto ga ni ne vozim po gradu (lošoj cesti) imam ženinog clia za to hehe..
jedina mana ovog auta po meni je šta dolazi visok ko koza i nemože se fino vozit...
Felne su mi baš mrak. :weeabooface:

Ah, što se tiče toga, mislim da je to i očekivano, nije sportski, ali je udoban pa there is that. Al se slažem sa ekipom, laganini i kruzanje sa C4, a sa C3 mi se čini da puno hrabrije mogu u zavoje uletavati :D
 

Logitech

Active member
Moj je relatvno nov, ali slazem se do 150 je ok, nakon toga leluja, iako jma jos snage, moram priznat da nisam isprobao krajnju brzinu upravo zato jer djeluje nesiguran
 
Na vrh