C4 by me

Cutac

Prèkaroš
Kak se ponaša tvoja temperatura antifriza kad je hladno?
Ja sam evo sad išao u pekaru i nikak se ugrijati. Znači kroz 800 metara je bio na 50°C, nakon toga sam vozio 35-40 oko kilometar i pol, došao je do 70 stupnjeva. Tu sam ga ugasio(kod Bese), do Konzuma je bio na 75 i onda sam išao za probu novi most-obilaznica-22 lipanj-špar-novi most-željezara. I nikak da se ugrije, nakon novog mosta, do semafora kod placa je taman došao na 91, pa kak sam ubrzavao(ali polako) sa semafora se otvorio i pao na 70, pa novi most 75-80, i tako se vrtio između 75 i 83-84.
Probao sam gasiti klimu i ventilaciju, ali niš. Ventilacija je možda malo pomogla, ali zanemarivo.

Jel motor jednostavno previše efikasan da se na 4°C ambijentalne zagrije do 100°C ili moj termostat ne valja?
Iako, da ne valja, ne bi nakon kilometra vožnje na 1500 okretaja bio na 60°C.

Znam da postoji original Citroenova verzija kartona na braniku za hladno vrijeme, jel može biti da jednostavno vjetar preko motora skida dovoljno topline da ne može u gradskoj vožnji doći do radne temperature?
 

dinko1981

Well-known member
Pa iskreno nisam bas pratio ovih dana kojim tempom i do kuda se dize temperatura ali budem popratio pa napisem. Ono sta za sada znam je da ovaj termostat otvara na 98/99 stupnjeva a originalni je dizao do 105. U svakom slucaje mu treba dosta da pocne grijat.
 

Cutac

Prèkaroš
U svakom slucaje mu treba dosta da pocne grijat.
Moj je ok po tom pitanju, grije kroz minutu, dvije. Nego jedino to što nikako da dostigne radnu temperaturu. Ne znam kad sam zadnji put pratio, ali bio je na 95-105°C stalno, osim na punom gasu, onda bi pao na 70-ak, što je normalno ponašanje.

Ozbiljno, postoji komad plastike dizajniran kao rešetka branika da ju začepi, a ne bude ružno.
Baš ću probati sa kartonom, ako bude ok, ću ga ofarbati u crno i dobro.
 

Cutac

Prèkaroš
Danas sam ga vozio do Žažine, nije išao preko 90 ni u kojem trenu, uglavnom se motao oko 80-90, tak da pretpostavljam da je govno od Faceta dalo svoje.
 

dinko1981

Well-known member
Evo pratio sam jutros i temperatura raste, bez oscilacija da recimo dodje do 70 pa da padne. Ako je hladnije sporije raste ali raste bez obzira na stil voznje. Sad sam se vozio do pescenice i otvara mi termostat na relaciji od 91 do 98, nama pravila i tada padne na 79,80 ili 81 i za minutu dvije vec je blize 90 gdje se zadrzi duze vrijeme dok ga opet ne otvori, po meni je to u granicama tolerancije. Druga stvar bi bila da nejde preko recimo 70 ili da na 70 ovori i padne na 60.
 

Cutac

Prèkaroš
Hvala, budem jedan dan probao neometano nekud, jer kad je gužva, stalno kočim i ubrzavam.
Ja se sjećam da je ovaj auto generalno bio na 100°C kad sam pratio, ali ne sjećam se koje je godišnje doba bilo. A i problem mi je što ne znam jel termostat ne može zatvoriti ili mu ECU ne da. Ali pretpostavljam da je termostat ok kad se jako brzo ugrije kad krenem od doma.
Probat ću sa kartonom preko rešetke da vidim jel ima razlike.
Držao sam ga na leru u dvorištu nekih 5 minuta i došao je do 98°C i onda sam ga ugasio, nije mi se dalo čekati više.
 

dinko1981

Well-known member
Po meni karton ima smisla samo kad termostat ne zatvara i antifriz slobodno cirkulira kroz kiler, mislim da je cirkulacija zraka oko bloka zanemariva za temperaturu, barem kada nisu neke ekstremne okolnosti
 

Cutac

Prèkaroš
Zato ću probati, da vidim hoće li onda rasti temperatura. Tako mislim eliminirat termostat.

Ali kad je hladno, ispod i oko nule, na visokim brzinama sa malom potrošnjom goriva se može dosta rashladiti motor. Meni je VTS na autocesti, sa novim termostatom, na tempomatu na 100 i laganoj nizbrdici (cca. 4.5L/100km je bila potrošnja) pao sa tri crtice na dvije, tj. između 70 i 80 stupnjeva. Vani je bilo oko nule negdje.
 

Milosh

Test
Čime Golfovi idu nazad a ti naprijed? Pitam iz radoznalosti jer ne razumijem.

Btw, kakva je to skalamerija na vrhu haube kojom se zaključava hauba? :oops: Jel to tako na svakom C4?
 
Na vrh