Eto citra je prešla neki dan 200 000km. I taman kad misliš da se motor najbolje razradio
desi se glupost.
Upalim auto, odmah ventilator vanjski za motor počne hladit u drugoj brzini i ne staje. Ugasim auto, izvadim ključ, ventilator i dalje vrti, al sad u prvoj brzini.
Èista idila i uživancija. I tako se jako vozim do servisa jedno pola sata s hladnim motorom.
Dakle c4, 1.4 benzinac 65kw, 8 godina star, kilometara: cca 200 200.
promijenjeno do sada:Ležaj zadnjeg kotača, disk pločice prednje 2 puta, prednji diskovi, zadnje pločice, zupčasti 2 puta, zatezač staznog, remenica klime, gumice na hladnjaku klime, 4 puta nadopunjavana klima, brtva glave i sve što ide uz to, bobina, akumulator, varijabilna remenica propustila ulje, motorić za tekućinu vjetorbranskog stakla nije radio, pa se sredilo, crkla ona kutija crna kod vanjskog ventilatora koja pali ventilator u prvoj brzini, pa je hladilo samo u drugoj i sad najnovije stop šalter i senzor za temperaturu hladnjaka motora.
Problemi: brava na vozačevim vratima lagano šteka i brava na gepeku šteka,
tempomat i dan danas radio kako hoće, Klima odavno ne radi jer je istrunuo hladnjak klime, zadnji vozačev disk uhvatila hrđa, istrunula spužva ispod poklopca motora jer spada cijeli prednji dio plastike ispod šofer šajbe, počne cviliti potisni ležaj nakon >1h vožnje, tu i tamo cvili ventilator u kabini na 4-toj brzini.
Upalim auto, odmah ventilator vanjski za motor počne hladit u drugoj brzini i ne staje. Ugasim auto, izvadim ključ, ventilator i dalje vrti, al sad u prvoj brzini.
Èista idila i uživancija. I tako se jako vozim do servisa jedno pola sata s hladnim motorom.
Dakle c4, 1.4 benzinac 65kw, 8 godina star, kilometara: cca 200 200.
promijenjeno do sada:Ležaj zadnjeg kotača, disk pločice prednje 2 puta, prednji diskovi, zadnje pločice, zupčasti 2 puta, zatezač staznog, remenica klime, gumice na hladnjaku klime, 4 puta nadopunjavana klima, brtva glave i sve što ide uz to, bobina, akumulator, varijabilna remenica propustila ulje, motorić za tekućinu vjetorbranskog stakla nije radio, pa se sredilo, crkla ona kutija crna kod vanjskog ventilatora koja pali ventilator u prvoj brzini, pa je hladilo samo u drugoj i sad najnovije stop šalter i senzor za temperaturu hladnjaka motora.
Problemi: brava na vozačevim vratima lagano šteka i brava na gepeku šteka,
tempomat i dan danas radio kako hoće, Klima odavno ne radi jer je istrunuo hladnjak klime, zadnji vozačev disk uhvatila hrđa, istrunula spužva ispod poklopca motora jer spada cijeli prednji dio plastike ispod šofer šajbe, počne cviliti potisni ležaj nakon >1h vožnje, tu i tamo cvili ventilator u kabini na 4-toj brzini.