C4 by "marek45"

marek45

New member
Eto citra je prešla neki dan 200 000km. I taman kad misliš da se motor najbolje razradio :) desi se glupost.
Upalim auto, odmah ventilator vanjski za motor počne hladit u drugoj brzini i ne staje. Ugasim auto, izvadim ključ, ventilator i dalje vrti, al sad u prvoj brzini.
Èista idila i uživancija. I tako se jako vozim do servisa jedno pola sata s hladnim motorom.

Dakle c4, 1.4 benzinac 65kw, 8 godina star, kilometara: cca 200 200.

promijenjeno do sada:Ležaj zadnjeg kotača, disk pločice prednje 2 puta, prednji diskovi, zadnje pločice, zupčasti 2 puta, zatezač staznog, remenica klime, gumice na hladnjaku klime, 4 puta nadopunjavana klima, brtva glave i sve što ide uz to, bobina, akumulator, varijabilna remenica propustila ulje, motorić za tekućinu vjetorbranskog stakla nije radio, pa se sredilo, crkla ona kutija crna kod vanjskog ventilatora koja pali ventilator u prvoj brzini, pa je hladilo samo u drugoj i sad najnovije stop šalter i senzor za temperaturu hladnjaka motora.


Problemi: brava na vozačevim vratima lagano šteka i brava na gepeku šteka,
tempomat i dan danas radio kako hoće, Klima odavno ne radi jer je istrunuo hladnjak klime, zadnji vozačev disk uhvatila hrđa, istrunula spužva ispod poklopca motora jer spada cijeli prednji dio plastike ispod šofer šajbe, počne cviliti potisni ležaj nakon >1h vožnje, tu i tamo cvili ventilator u kabini na 4-toj brzini.
 

Krky

Lakerski profesionalac
re: C4 by "marek45"

Covece od 2011g si sa nama a jos nisi stavio pilu u garage, daj neku fotku baci da vidimo tog 200 iljadasa:D
Pusti sad cincilator nek vrti:D
 

marek45

New member
Nakon 3 godine opet pušta brtva glave. Tragikomično.
Ima li još kakvih slučajeva ili sam ja jedini?
Vjerujem da je posao odrađen po PS-u, ali jednostavno taj motor ima tu boljku i nema puno pomoći.
 

deda

New member
Onaj tko je to radio nezna kak se toćno što mora napraviti na tim makinama.Nije kriv ni auto,ni dijelovi nego mehaničar.
 

Dalibor

Dado Tornado
krivo je more :grin:

marek daj stavi neku sliku, ne mora biti od auta :grin:, motor je bio hladan kada se uključio ventilator???
 

marek45

New member
Uopće nemam volju naslikavat auto. Sad je riknuo otpornik za grijanje u kabini pa je radila samo četvrta brzina, a prve tri ne.

Ako nekome bude trebalo ovdje je riješenje:
http://www.peugeotforums.com/forums/electrical-54/how-fix-307-fan-heater-only-working-4-a-23555/
(stari konektor)

http://wbsatwestmount.blogspot.com/2007/09/diy-fix-broken-heater-blower-on-307.html
(novi konektor-zeleni)

Također je ženi pukla ručna, a onda smo tek vidjeli da treba reparirati i zadnje čeljusti jer su jako malo (gotovo ništa) kočile. Diskovi su za otpad.

Onaj tko je to radio nezna kak se toćno što mora napraviti na tim makinama.Nije kriv ni auto,ni dijelovi nego mehaničar.
Mehaničar koji radi generalke na motorima već 30 godina.
Sve je složeno po PS-u. Rekao je da jednostavno taj dihtung na citrama ne drži.
Ako znate zašto ne drži, tj. kako treba ugraditi taj dihtung molim objašnjenje pa da svi nešto novo naučimo!

Nisam ja jedini.
http://www.matthardwick.com/forums/showthread.php?t=33198

http://c4owners.org/plugins/forum/forum_viewtopic.php?109803

http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?f=3&t=46723
Ljudima je na 40 000km otišao taj dihtung. I tvornica uporno štampa i ugrađuje takve dihtunge!
 

marek45

New member
Dakle c4, 1.4 benzinac 65kw, 2005-to godište, kilometara sada: cca 220 000.

Dosta kvarova je bilo i popravljeno (ali nikad nisam stao na cesti). Očekujem da će kroz godinu, dvije (radi kilometraže) sigurno još doći na red kuplung jer nikad nije mijenjan, brtva glave motora koja lagano pušta, možda alternator i akumulator. Klima ne radi jer je istrunuo hladnjak klime. Novi su zadnji diskovi i pakne, te prednji diskovi i pakne. Nedavno su mi u neovlaštenom servisu rekli da je na jednom riknula servo pumpa koja košta 6000kn i preplašili me.

Zanima me koliko auto vrijedi? Isplati li ga se prodati i kupiti nešto rabljeno (nekako mi se japanci čine najpouzdaniji, a u tom stilu i mehaničari govore, al opet svaki ima svoju priču?) ili ga terat dok ide?
Po njuškalu bi ispalo da vrijedi oko 20 000kn, a možda i manje. Želio bih da je drugi auto isto toliko siguran (euroncap barem 4 zvijezdice), prostran (mora biti mjesta za dvije sjedalice te jednu užu osobu iza), te ima prostran prtljažnik i da troši koliko i moj (cca 7 litara).
Gledao sam oglasnik i za tu lovu mogu dobiti neku isto toliko godina staru almeru i mazdu 323, možda toyotu corolu i mitsubishi lancer.

E sad novca za novi auto nemam, a ni za veće popravke ovih gore.
Dizela ne bih čisto radi toga jer su skupi kvarovi. Francuze neću WW isto tako ne bih.
 

c4 power

New member
Taman sam pomislio napisat kako vjerojatno Citroen i Francuzi više ne dolaze u obzir ni pod razno za sljedeći auto ali si me preduhitrio.
Kod kupovine rabljenih pravilo je da nema pravila, uopče nije bitna marka vozila, svi se oni kvare neki manje neki više.
 
Na vrh