C4 by Loeb

gox

New member
Dva cola veće felge, naravno, bijele, pomogućnosti OZ Superturismo WRC :) Inače, taj C4 by Loeb mi je baš zakon ! Ima ih po ZG...
 

1587 VTS

New member
U slucaju C2 je VTS i by Loeb prakticki ista stvar, samo sta by Loeb ima jos nekih sminkerskih detalja koji mi se osobno sviđaju, tipa crveni konac na volanu i mjenjacu, logo na naslonu za glavu i sl...
Je li isti slucaj bio i kod C4? :confused: Pri tom ne mislim na motor :D Ovjes i slicno, jel ima kakvih razlika?
Znam da su se prije redizajna ugrađivali 1.6 16v 110ks i 2.0 16v 140ks. Nakon redizajna je unutra novi THP 156. Pitam zato jer mi je ovaj prijatelj koji je imao VTS-a, nakon sta je probao Loeba rekao da VTS-u ne moze ni prismrdit u voznji, da je to samo sminka. Ne znam jel pretjeruje ili.. :confused:
 

1587 VTS

New member
Ma njegov VTS je bio vrhunac svega od C4, sve sta je postojalo na tom autu osim tvornicke navigacije. Zakretni biksenoni, kozni el sicevi, JBL, 10 milijuna senzora, to između ostalog :D Al covjek je rekao dojmove u voznji, nije mislio na opremu i motor. Jel ko zna, laky?
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Citroën C4 2.0i 16V 180bhp 'by Loeb' Coupé | 14,995 britanskih funti, ili (samo?) 131.266,23 HRK :wtf:
Èudna svota. Sigurno cijena rabljenog. Jer u Britaniji su Citroeni puno skuplji nego u nas.

Tamo je novi C4, osnovni model 148 000 kuna
 

XSARA VTS

Member
Meni je osobno onaj volan što se vrti samo obruč užas onda digitalna ploča brzinomjera a i digitalni okretaji mi bosebno bodu oči šteta što nema 6 brzina ali to su se sjetili stavit u redizajnirani C4 THP općenito mi se auto dopada ali samo radi tih stvari ga nikag nebi kupio jer nemaš osjećaja za volanom pogotovo kad stisneš gas a ono sve nešto blješti ko na nekoj igrici za djecu. Ali to je samo moje mišljenje ne želim uvrijediti vlasnike !
 

1587 VTS

New member
Mislim da je to velikim dijelom stvar navike :hm: Malo je neobicno iz "klasicnog" auta sjest u C4. Slicnu sam stvar i ja imao kad sam sjeo u C2 - sve mi je na autu bilo za 5 osim digitalne instrument table s onim ludim okretomjerom koju nisam mogao smislit, al sam je pregrmio - a sad - ne bi je dao ni za jednu drugu. Sad kad vozim bilo koji auto s klasicnim analognim instrumentima izgleda mi dosadno i bezveze.. Zato kazem da mislim da je stvar navike :D Uostalom, ipak vozimo citroen ;)
 
Na vrh